Volgens mij snap je best wat ik bedoelquote:Op donderdag 27 april 2023 19:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je bent dus nooit bij 538 ,kingsday , Free your Mind geweest?
Heel eerlijk nee.quote:Op donderdag 27 april 2023 19:58 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Volgens mij snap je best wat ik bedoel
Maar dat zei ik dus alquote:Op donderdag 27 april 2023 19:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
Heel eerlijk nee.
Hadden ze muziek kunnen kiezen die voor iedereen leuker is .. ja
Maar echte Koningsdag muziek is er niet
Tenzij je klaar voor de start van kinderen voor kinderen wilt draaien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ooo diii (op zn bro's) op een onbewoond eiland...quote:Op donderdag 27 april 2023 19:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
Heel eerlijk nee.
Hadden ze muziek kunnen kiezen die voor iedereen leuker is .. ja
Maar echte Koningsdag muziek is er niet
Tenzij je klaar voor de start van kinderen voor kinderen wilt draaien
Ik vind die hele situatie met Jappie en Sas en Bern die er maar bij bungelt heel vreemd want Sas laat hem gewoon buiten het kantoortje wachten als zij daar met Jappie zitquote:
Is dat raar?quote:Op donderdag 27 april 2023 19:54 schreef pingu66 het volgende:
Mirthe vindt de kerosine aansteker van Jappie mooi
Nah, Jw kijkt hem ook steeds aan, ze hebben gewoon een gesprek.quote:Op donderdag 27 april 2023 20:06 schreef chufi het volgende:
En nu staat ie er ook maar een beetje half verloren naast ,...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
juist maar word te veel achter gezocht wat er niet isquote:Op donderdag 27 april 2023 20:09 schreef mootie het volgende:
[..]
Nah, Jw kijkt hem ook steeds aan, ze hebben gewoon een gesprek.
quote:Op donderdag 27 april 2023 20:10 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Jeff ziet het weer eens glashelder .....![]()
[ afbeelding ]
Klaverjassend naar de finale - 27 april 2023.Maar wat doet hij dan zelf zo geweldig? Dat vraag ik me dan af.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij maakt als enige TV, de rest is opvulling en vervangbaar ....quote:Op donderdag 27 april 2023 20:11 schreef mootie het volgende:
Maar wat doet hij dan zelf zo geweldig? Dat vraag ik me dan af.
Wat wisselvallige buien, verder doet hij niet veel meer dan de anderen.quote:Op donderdag 27 april 2023 20:12 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Hij maakt als enige TV, de rest is opvulling en vervangbaar ....![]()
![]()
Tsja… daar verschillen we dan van mening over.quote:Op donderdag 27 april 2023 20:12 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
![]()
quote:Op donderdag 27 april 2023 20:12 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
![]()
En dat is prima, dit is de Fokking COS, en ik waardeer jouw bijdrages ook ....quote:Op donderdag 27 april 2023 20:16 schreef mootie het volgende:
Tsja… daar verschillen we dan van mening over.
quote:Op donderdag 27 april 2023 20:17 schreef Puzzie het volgende:
Gelukkig heeft JW verstand van muziek , JW de man van muziek
maar één coupletje van het fakking Wilhelmus uit je hoofd leren en voordragen was moeilijk moeilijk
vond het vooral erg mooi dat hij zelf van te voren zo'n enorme grote mond hadquote:Op donderdag 27 april 2023 20:19 schreef Puzzie het volgende:
[..]
daar snapte ik dus echt helemaal niets van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |