SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Erik kan nu niet even basketballen om te ontspannen 😁quote:Op donderdag 27 april 2023 19:31 schreef 5thencounter het volgende:
Je bent Apart of niet.. zijn act werkt prima![]()
[ afbeelding ]
Nee ze hebben achter Koningsdag muziek aangevraagd.. doe maar een top 100 vroeg Zoë nog in de mail.quote:Op donderdag 27 april 2023 19:37 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Is deze tracklist niet nog van Kenzy ofzo?
Armin van Buren sluit ook koningsdag af op de 538 showquote:Op donderdag 27 april 2023 19:41 schreef lojanda het volgende:
[..]
Nee ze hebben achter Koningsdag muziek aangevraagd.. doe maar een top 100 vroeg Zoë nog in de mail.
Dit is festival muziek en dat is zeer zeker Koningsdag muziek !quote:Op donderdag 27 april 2023 19:32 schreef Kakadylo het volgende:
Deze muziek heeft geen ene flikker met Koningsdag te maken en er hangt bovendien een best wel rare sfeer
ik ben geen Armin fan, vreselijke muziekquote:Op donderdag 27 april 2023 19:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Armin van Buren sluit ook koningsdag af op de 538 show
In principe kun je alles draaien zolang men maar losgaatquote:Op donderdag 27 april 2023 19:43 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Dit is festival muziek en dat is zeer zeker Koningsdag muziek !
Waar denk je dat vele mensen heen gaan vandaag, festivals.
Ik zeg ook niet dat ik ga kijken/luisterenquote:Op donderdag 27 april 2023 19:45 schreef Puzzie het volgende:
[..]
ik ben geen Armin fan, vreselijke muziek
Koop een kalenderquote:Op donderdag 27 april 2023 19:48 schreef Kakadylo het volgende:
Bedoelde meer dat als je niet weet dat het Koningsdag is het dus niet aan de muziekkeuze is af te horen welke dag het is
Absoluut , maar muziek moet je voelen .. ik Zou zelf nooit naar mengelmoes feestje gaanquote:Op donderdag 27 april 2023 19:45 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
In principe kun je alles draaien zolang men maar losgaat
quote:Op donderdag 27 april 2023 19:43 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Dit is festival muziek en dat is zeer zeker Koningsdag muziek !
Waar denk je dat vele mensen heen gaan vandaag, festivals.
Je bent dus nooit bij 538 ,kingsday , Free your Mind geweest?quote:Op donderdag 27 april 2023 19:48 schreef Kakadylo het volgende:
Bedoelde meer dat als je niet weet dat het Koningsdag is het dus niet aan de muziekkeuze is af te horen welke dag het is
Lekker snuivenquote:Op donderdag 27 april 2023 19:54 schreef pingu66 het volgende:
Mirthe vindt de kerosine aansteker van Jappie mooi
Ze wil 'm hebbe? Zoals Miertje alles wel wil hebbe?quote:Op donderdag 27 april 2023 19:54 schreef pingu66 het volgende:
Mirthe vindt de kerosine aansteker van Jappie mooi
Ik vind hem wat gespannenquote:Op donderdag 27 april 2023 19:55 schreef greysbones het volgende:
Bern krijgt het moeilijk straks
En jappie en Sas zat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |