Ik vond haar met het lange haar toch wel veel mooier hoor.. zeker met zo’n dikke bos goed haar wat ze had. Maar kort staat haar ook mooi en het was ook nog eens voor een heel goed doel.quote:Op donderdag 27 april 2023 19:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind dat korte haar wel heel goed staan, nu wordt het weer wat rommeliger.
Bij Bep zit de fles ook aan de mond geplakt.quote:Op donderdag 27 april 2023 19:18 schreef Deisyy het volgende:
Zoe staat hem flink achterover te klokken
Maar ze lust eigenlijk helemaal geen bier zei ze eerder, maar daar lijkt het niet op, ze tikt ze snel achter elkaar weg.quote:Op donderdag 27 april 2023 19:18 schreef Deisyy het volgende:
Zoe staat hem flink achterover te klokken
Ik vond haar lange haar ook mooi, maar dit korte vind meer Eunicigerquote:Op donderdag 27 april 2023 19:19 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik vond haar met het lange haar toch wel veel mooier hoor.. zeker met zo’n dikke bos goed haar wat ze had. Maar kort staat haar ook mooi en het was ook nog eens voor een heel goed doel.
Hoofdpijn is weer over dan..quote:
Leuk om te zien dat het "oudje" er ook zoveel plezier in heeft.quote:Op donderdag 27 april 2023 19:20 schreef KinKiJan het volgende:
Janet die staat eigenlijk ook altijd wel mee te dansen op die feestjes
Pffffquote:Op donderdag 27 april 2023 19:19 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik vind het eerder vreemd om dat steeds in je hoofd te houden. Alsof er incest oid wordt gesuggereerd, of iets anders ongepasts.
Dit staat haar idd beter dan dat lange haar. Beetje model zoals nu.quote:Op donderdag 27 april 2023 19:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind dat korte haar wel heel goed staan, nu wordt het weer wat rommeliger.
quote:Op donderdag 27 april 2023 19:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Leuk om te zien dat het "oudje" er ook zoveel plezier in heeft.
Pittig kort, past wel bij haar.quote:Op donderdag 27 april 2023 19:22 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dit staat haar idd beter dan dat lange haar. Beetje model zoals nu.
En wie gaat het hardst ontkennen dat ie zat is.quote:Op donderdag 27 april 2023 19:24 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Wie is het eerste dronken vanavond?
Ze heeft het gezicht ervoor, maakt haar vrouwelijkquote:
Wat is de dresscode? ik herken niet veel hierinquote:Op donderdag 27 april 2023 19:25 schreef mootie het volgende:
Rectificatie, ik vind de dresscode toch een faal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |