Ja dat hoorde ik hem net ook zeggen.quote:Op donderdag 27 april 2023 15:03 schreef spapaars het volgende:
[..]
Inderdaad, en jap wil nog een fles, ik heb nog 30 euro voor dat riep hij.
Ik vind dit een beetje een overdreven reactie , verschuilen achter je mod zijn als je reactie krijgt die je niet aanstaat terwijl het whisky /Bep verhaal gewoon een aanname isquote:Op donderdag 27 april 2023 15:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volgens mij is het hier commentaar op de streams.
Ik had al geantwoord dat ik dacht dat hij die zelf gekocht had
Feitelijk heeft Dotteke gelijk. Jij zei "Babette heeft die gekocht". Ze is Sinterklaas nietquote:Op donderdag 27 april 2023 15:08 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik vind dit een beetje een overdreven reactie , verschuilen achter je mod zijn als je reactie krijgt die je niet aanstaat terwijl het whisky /Bep verhaal gewoon een aanname is
Ik zei niets raars en ik moet net als jij gewoon kunnen reageren zonder dat je gaat schermen met afgezaagde reactie zoals dit.
Ik reageer op de streams
Voor Jappie idd . en poeh hey ze krijgen er een nipje vanquote:Op donderdag 27 april 2023 15:11 schreef Harry het volgende:
[..]
Feitelijk heeft Dotteke gelijk. Jij zei "Babette heeft die gekocht".
Volgens mij zei ik dat Jappie die fles van Babet had gekregen. Zij had het hem beloofd en kwam hem net de fles ook brengen. Maar wat maakt het uit, hij mag dan alsnog zelf weten met wie hij die fles deeltquote:Op donderdag 27 april 2023 15:11 schreef Harry het volgende:
[..]
Feitelijk heeft Dotteke gelijk. Jij zei "Babette heeft die gekocht". Ze is Sinterklaas niet
Al kan en mag ze dat doen. Ze kocht ook sigaren voor Moraima.
Daarbij hebben nog een aantal mensen ook gekregenquote:Op donderdag 27 april 2023 15:16 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Volgens mij zei ik dat Jappie die fles van Babet had gekregen. Zij had het hem beloofd en kwam hem net de fles ook brengen. Maar wat maakt het uit, hij mag dan alsnog zelf weten met wie hij die fles deelt
Ruilen met wat? Iedereen kreeg die 300 euro toch? Had Jappie gewoon zélf kunnen kopen lijkt mij.quote:Op donderdag 27 april 2023 15:02 schreef Harry het volgende:
[..]
Met dat iedereen 300,- p.p. kreeg was Jasper de eerste die aan Babette voorstelde om te ruilen.
Babette zijn geld (Zalando?), en daarvoor kon Babbette VOOR JASPER drank kopen.
Snap jij het nog?quote:Op donderdag 27 april 2023 15:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dus hij heeft zijn geld geruild met Babette zodat Babette van zijn geld Whisky kon kopen en dat Jasper dan van dat geld voor haar wat kocht?
mocht geen eten of drinken meegekocht worden dacht ikquote:Op donderdag 27 april 2023 15:35 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ruilen met wat? Iedereen kreeg die 300 euro toch? Had Jappie gewoon zélf kunnen kopen lijkt mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |