Ik was vannacht wel wakker , kon niet slapenquote:Op woensdag 26 april 2023 23:08 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Oh kan ook, en trap niet in slaapstreams, soms na een lange slaaptijd komen ze opeens terug bij wakkere bewoners
Als deelnemer melkt het programma jou sowieso uitquote:Op woensdag 26 april 2023 23:09 schreef greysbones het volgende:
[ afbeelding ]
De FEBO melkt het volledig uit
Ik ga straks kijken , of ze zullen zo wel naar bed gaan , dsan ga ik zo ff kijken , ik heb het niet gezien , mocht het niet op film staan dan heb ik pechquote:
op Twitter in ieder geval niks te vindenquote:Op woensdag 26 april 2023 23:11 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik ga straks kijken , of ze zullen zo wel naar bed gaan , dsan ga ik zo ff kijken , ik heb het niet gezien , mocht het niet op film staan dan heb ik pech
wanneer was die nacht met Wen , Jeff, Babs toen Zoe steeds terug kwam ? Ik denk die nacht, maar dan véeeeeeel laterquote:Op woensdag 26 april 2023 23:10 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik was vannacht wel wakker , kon niet slapen![]()
Maar ik ga het zo terugkijken
tnx @:DGK_tegengas !!
quote:Op woensdag 26 april 2023 23:12 schreef Flow3r het volgende:
[..]
wanneer was die nacht met Wen , Jeff, Babs toen Zoe steeds terug kwam ? Ik denk die nacht, maar dan véeeeeeel later
Nee ik zie ook niets van rond die tijd , pechquote:Op woensdag 26 april 2023 23:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
op Twitter in ieder geval niks te vinden
Dat was vannacht toch?quote:Op woensdag 26 april 2023 23:12 schreef Flow3r het volgende:
[..]
wanneer was die nacht met Wen , Jeff, Babs toen Zoe steeds terug kwam ? Ik denk die nacht, maar dan véeeeeeel later
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 26 april 2023 23:15 schreef xsaskiax het volgende:
Kim heeft nog veel meer oud bewoners ontmoet en een lol dat ze met elkaar hebben gehad!!!Heb je überhaupt wel naar de TT gekeken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen!
Erik zit er schuinnaast das nog meer creepyquote:Op woensdag 26 april 2023 23:18 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[ afbeelding ]
Ach wat schattig, zie het meisje liggen bij haar oom
eerlijkquote:Op woensdag 26 april 2023 23:20 schreef Deisyy het volgende:
JW en Eunice zijn in gesprek en Erik blijft zijn spreekwoorden er tussendoor gooien
Doe maar gelijk een duo-eliminatiequote:Op woensdag 26 april 2023 23:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
eerlijk
ik vind JW en Eunice nu ook wat onbeschoft
zoek dan even een plekje ofzo
maar de hele avond dat geplak aan elkaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |