Ik haakte aan op dat 'zelf een evenement organiseren'quote:
Helaas, heb vanaf 0110 uur alleen maar slaapstreams van afgelopen nacht ....quote:Op woensdag 26 april 2023 22:53 schreef Puzzie het volgende:
Oh jee ehm , ja dat weet ik dus nietIk heb het niet gezien
![]()
maar volgens @:Flow3r was het gisternacht rond 2 uur
Maakt niet uitquote:Op woensdag 26 april 2023 23:03 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Helaas, heb vanaf 0110 uur alleen maar slaapstreams van afgelopen nacht ....
Je doet al genoegquote:Op woensdag 26 april 2023 23:03 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Oh, zie het nu eergisteren dus, ga nog even zoeken dan ...![]()
Check deze, denk dat het daarin kan zitten ...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ergens afgelopen nacht denk ik, licht was uit, donker beeld, alleen Babette, Wendy en Jeff op de blauwe stoelen, denk zelfs dat Jeff effe weg was gelopen om een peuk te draaien? Weet niet zeker, maar wel zeker is dat Babette fluisterde tegen Wendy over Zoe.quote:
Denk dat geen van allen terug zou willenquote:Op woensdag 26 april 2023 22:59 schreef Puzzie het volgende:
Kim ziet er goed uit!!
En please inwisselen die hap
Volgens mij zit je aardig goedquote:Op woensdag 26 april 2023 23:06 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Check deze, denk dat het daarin kan zitten ...![]()
[ afbeelding ]
Ja maar dan missen we vandaag weer ...quote:Op woensdag 26 april 2023 23:06 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Check deze, denk dat het daarin kan zitten ...![]()
[ afbeelding ]
Oh kan ook, en trap niet in slaapstreams, soms na een lange slaaptijd komen ze opeens terug bij wakkere bewonersquote:Op woensdag 26 april 2023 23:03 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Oh, zie het nu eergisteren dus, ga nog even zoeken dan ...![]()
quote:Op woensdag 26 april 2023 23:06 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Check deze, denk dat het daarin kan zitten ...
Nee, die heb ik al gezienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bert zou wel een leuke match zijn geweest voor Moraquote:Op woensdag 26 april 2023 23:08 schreef ledn81 het volgende:
Morrie, Babbel en Wendy hebben het over de mannen.
De benen en billen van Rupi mogen er zijn, maar ze zouden niet op hem vallen als ie hetero was.
Ze hebben verder weinig mensen waar ze op zouden vallen in de loods.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |