Telt Lucifer ook mee als aartsengel?quote:Op woensdag 26 april 2023 20:35 schreef loveyoulongtime het volgende:
In de tijd waarin we nu leven, en veel mensen wellicht wijsheden uit het verleden vergeten zijn wil ik een aantal topics gaan wijden over Aartsengelen. Wat zijn ze, wat doen ze, hoe kunnen ze ons helpen en hoe kunnen wij hun hulp inroepen. Dit heeft verder niks met het geloof te maken dat een ieder aanhangt, Aartsengelen zijn er voor iedereen.
Omdat ik geen idee heb of het zin heeft hier echt tijd aan te besteden om topics te openen wil ik jullie vragen mij daarmee te helpen, dus mocht je interesse in een topic als dit hebben wil ik jullie vragen een keuze te maken voor het eerste topic hierover. Deze zal gaan over Aartsengel Rafaël of Aartsengel Michaël.
Dus aan jullie de keuze, Rafaël of Michaël als eerste topic. Ik hoop dat er behoefte is aan topics hierover
Lucifer als Aartsengel gaat denk ik op dit moment nog te ver om mee te beginnenquote:Op woensdag 26 april 2023 20:47 schreef Nagelslak het volgende:
[..]
Telt Lucifer ook mee als aartsengel?
Als ik mag kiezen voor 1e topic, Michael
Lucifer als Aartsengel gaat denk ik op dit moment nog te ver om mee te beginnenquote:Op woensdag 26 april 2023 20:47 schreef Nagelslak het volgende:
[..]
Telt Lucifer ook mee als aartsengel?
Als ik mag kiezen voor 1e topic, Michael
Rafael of Michael voor het eerste topicquote:Op woensdag 26 april 2023 20:53 schreef eudaemonia het volgende:
Ik ga voor Gabriel, maar als dat niet kan doe dan maar Michael.
leuk topicquote:Op woensdag 26 april 2023 20:56 schreef loveyoulongtime het volgende:
Ik zal Zondag kijken waar de meeste vraag naar is en daar het topic aan wijden
Ja ben wel benieuwd. Ken het van eerder van bijbel studie en de zondag school.en ik vroeg naar lucifer omdat dat als de gevallen aartsengel wordt gezienquote:Op woensdag 26 april 2023 21:03 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat er interesse voor isEn dank je
Dit klopt wat je zegt over Lucifer, maar er zitten 2 kanten aan. Daarom is dat wel echt een verhaal voor later waardquote:Op woensdag 26 april 2023 21:05 schreef Nagelslak het volgende:
[..]
Ja ben wel benieuwd. Ken het van eerder van bijbel studie en de zondag school.en ik vroeg naar lucifer omdat dat als de gevallen aartsengel wordt gezien
Ik kan ook niet alles tegelijk doen, gaat best veel werk in zitten. Daarom beperk ik ook de keuze tot 2 per topicquote:Op woensdag 26 april 2023 21:05 schreef Nagelslak het volgende:
[..]
Ja ben wel benieuwd. Ken het van eerder van bijbel studie en de zondag school.en ik vroeg naar lucifer omdat dat als de gevallen aartsengel wordt gezien
Oh nee hoor begrijp het volkomen. Was niet bedoeld als aanval oid.quote:Op woensdag 26 april 2023 21:17 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik kan ook niet alles tegelijk doen, gaat best veel werk in zitten. Daarom beperk ik ook de keuze tot 2 per topicAls je wil mag je natuurlijk ook zelf een topic over Lucifer openen en ik wil daar ook graag in mee doen in de discussie
Snap ik ook, en zie het ook niet als aanval hoor. En begrijp je Lucifer opmerking ook. Hij hoort er ook wel bij. En dus komt die ook wel ter sprake als er genoeg animo voor topics over de Aartsengelen zijnquote:Op woensdag 26 april 2023 21:26 schreef Nagelslak het volgende:
[..]
Oh nee hoor begrijp het volkomen. Was niet bedoeld als aanval oid.
Volgens mij heb je de openingspost gemistquote:Op woensdag 26 april 2023 22:13 schreef streamjohan het volgende:
Uriel, de echte bewaker van het dodenrijk en heerser over de zon.
Maar als jij er een topic over wil openen, graag.. Dat hebben we juist nodig.quote:Op woensdag 26 april 2023 22:13 schreef streamjohan het volgende:
Genoeg als je niet al te zweverig bent ;Dquote:Op woensdag 26 april 2023 23:03 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Jup, en vind je daar alles?
Ook interessantquote:Op woensdag 26 april 2023 22:13 schreef streamjohan het volgende:
En heb je daar iets uitgehaald voor jezelf? Als niet dan lees lekker verder meequote:Op woensdag 26 april 2023 23:13 schreef PS. het volgende:
[..]
Genoeg als je niet al te zweverig bent ;D
Klopt wel, maar niet een ding om mee te beginnen denk ik. Hoop de Aartsengelen langzamer te brengenquote:
Michael it is voor de eerste, ga er snel ook mee aan de slag. Alleen ff druk ook met andere dingen, dus lastig er even echt voor te gaan zitten. Maar het komt snel.quote:Op maandag 1 mei 2023 09:11 schreef NoFoksGiven het volgende:
Geen voorkeur voor de start, maar zal de topics zeker met interesse lezen!
Dit heeft dus wel met geloofsrichting te maken. Buiten het Jodendom, Christendom of Islam heeft men hier weinig aan.quote:Op woensdag 26 april 2023 20:35 schreef loveyoulongtime het volgende:Dit heeft verder niks met het geloof te maken dat een ieder aanhangt, Aartsengelen zijn er voor iedereen.
Benieuwd naar allebei!quote:Op dinsdag 2 mei 2023 22:04 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Michael it is voor de eerste, ga er snel ook mee aan de slag. Alleen ff druk ook met andere dingen, dus lastig er even echt voor te gaan zitten. Maar het komt snel.
Lucifer ben ik heel benieuwd naar. Lijkt mij een grote engerd maar ook fascinerend.quote:Op woensdag 26 april 2023 20:56 schreef loveyoulongtime het volgende:
Ik zal Zondag kijken waar de meeste vraag naar is en daar het topic aan wijden
Het is toch gewoon heel leuk om dit te bespreken met elkaar, als je in deze soms duistere materie wilt duiken?quote:Op maandag 8 mei 2023 19:23 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Dit heeft dus wel met geloofsrichting te maken. Buiten het Jodendom, Christendom of Islam heeft men hier weinig aan.
Boeddhisten, Hindoes en Taoïsten hebben geen aartsengelen.
Het over Aartsengelen hebben in seculiere zin heeft net zoveel nut om over Cruijff te praten los van voetbal.
Ik ben benieuwd, lukt het om hierover te schrijven?quote:Op woensdag 26 april 2023 20:35 schreef loveyoulongtime het volgende:
In de tijd waarin we nu leven, en veel mensen wellicht wijsheden uit het verleden vergeten zijn wil ik een aantal topics gaan wijden over Aartsengelen. Wat zijn ze, wat doen ze, hoe kunnen ze ons helpen en hoe kunnen wij hun hulp inroepen. Dit heeft verder niks met het geloof te maken dat een ieder aanhangt, Aartsengelen zijn er voor iedereen.
Omdat ik geen idee heb of het zin heeft hier echt tijd aan te besteden om topics te openen wil ik jullie vragen mij daarmee te helpen, dus mocht je interesse in een topic als dit hebben wil ik jullie vragen een keuze te maken voor het eerste topic hierover. Deze zal gaan over Aartsengel Rafaël of Aartsengel Michaël.
Dus aan jullie de keuze, Rafaël of Michaël als eerste topic. Ik hoop dat er behoefte is aan topics hierover
Op het moment niet, en ik wil het ook niet door AI laten doen. Ben in de prive sfeer nogal druk momenteel en moet een hoop regelen. Sorry, maar ik ben het niet vergeten hoorquote:Op donderdag 1 juni 2023 20:59 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd, lukt het om hierover te schrijven?
All good, take your time. Thanks voor de update en succes met wat je moet regelen.quote:Op donderdag 1 juni 2023 22:56 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Op het moment niet, en ik wil het ook niet door AI laten doen. Ben in de prive sfeer nogal druk momenteel en moet een hoop regelen. Sorry, maar ik ben het niet vergeten hoor
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |