Wees dan verdomme eens een kerel en trek je scheur openquote:Op woensdag 26 april 2023 21:46 schreef greysbones het volgende:
Bern heeft het achter aangegeven?
dat hij zich niet prettig voelt bij Jeff in de buurt
nav vanmiddag
Ik vraag me ook af wat de FEBO heeft gezegdquote:Op woensdag 26 april 2023 21:58 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Wees dan verdomme eens een kerel en trek je scheur open
Ja juist daarom als je veluest kan je er niet uit en als je wint kan je in dit geval Jeff eruit sturenquote:Op woensdag 26 april 2023 21:57 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Waarom zou je? Je ben dan vrij van eliminatie
Nee ze zijn juist trots op types als Jeff, die maken het programma nog het bekijken waard. Dus Bern kan van alles willen en dreigen, maar daar hebben ze hoegenaamd niets mee te maken.quote:Op woensdag 26 april 2023 21:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik vraag me ook af wat de FEBO heeft gezegd
krijg het idee dat ze er ook maar wat omheenlullen
en niet de waarheid zeggen tegen deelnemers
Tja dat zou je dan denken he, maar om de één of andere reden doen ze dat geen van allen.quote:Op woensdag 26 april 2023 21:58 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Wees dan verdomme eens een kerel en trek je scheur open
Maar zo werkt het dus nietquote:Op woensdag 26 april 2023 21:59 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ja juist daarom als je veluest kan je er niet uit en als je wint kan je in dit geval Jeff eruit sturen
Bern vindt haar leuk en liefquote:Op woensdag 26 april 2023 22:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Tja dat zou je dan denken he, maar om de één of andere reden doen ze dat geen van allen.
Kijk bijvoorbeeld hoe Zoe zich vandaag heeft gedragen en dat niemand daar iets over heeft gezegd.
Wat moeten ze daar ook op zeggen, het zijn twee volwassen mannen, zoek het uit.quote:Op woensdag 26 april 2023 21:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
zo kwam hij wel over jaquote:Op woensdag 26 april 2023 22:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat moeten ze daar ook op zeggen, het zijn twee volwassen mannen, zoek het uit.
Had Bern dan verwacht dat ze Jeff uit het spelletje hadden gehaald?
Wat Zoe betreft bedoel ik niet alleen Bern, maar ook alle anderen die haar niet aangesproken hebben.quote:
was meer een voorbeeldquote:Op woensdag 26 april 2023 22:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat Zoe betreft bedoel ik niet alleen Bern, maar ook alle anderen die haar niet aangesproken hebben.
'Je bent goed bezig, ga het gesprek aan, jullie hebben allemaal iets gemeen, we zijn blij met je, blijf vooral jezelf...'quote:Op woensdag 26 april 2023 21:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik heb Zoe heel lang redelijk kunnen verdragen, vond haar bij tijd en wijle een draak, maar ook een beetje sneu meisje, maar na vandaag....quote:Op woensdag 26 april 2023 22:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
was meer een voorbeeld
hoe kun je Zoe leuk en lief vinden?
ze zien niet alles
dat snap ik ook maar Zoe is een enorme draak dat moeten ze toch zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |