Is gewoon echt Wednesday joh!quote:Op woensdag 26 april 2023 20:11 schreef Sociologica het volgende:
[..]
Ja of laatst over die lugubere dromen waarin iedereen dood gaat en ze Bern volgens mij ook al is had vermoord. Dat soort eng gedoe plus hoe slaafs ze Bern soms behandeld… ik zie Zoe het liefst gaan die is nog aanweziger maar deze vrouw vind ik wel de naarste persoon die daar nog zit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Ja en toen was Bern boos op haar.quote:Op woensdag 26 april 2023 20:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
was ze ook naar mijn idee
maar helaas Jeff is vlieft
😂quote:Op woensdag 26 april 2023 20:14 schreef greysbones het volgende:
NL les met Eunice en Erik
sorry
mijn schuld
zzzzzz inderdaad ....quote:Op woensdag 26 april 2023 20:16 schreef greysbones het volgende:
ik weet sssseker dat we ssssouden doen
nee eunice het is een zzzzzzzz
Respect voor Erik in deze.quote:Op woensdag 26 april 2023 20:16 schreef greysbones het volgende:
ik weet sssseker dat we ssssouden doen
nee eunice het is een zzzzzzzz
Drank.quote:Op woensdag 26 april 2023 20:18 schreef Tuttebolleke het volgende:
Wat zal ik nu doen ?…..
Koffie zetten of aan de drank gaan……
Tis wat tisquote:Op woensdag 26 april 2023 20:20 schreef ledn81 het volgende:
JW heeft verloren maar het maakt hem niks uit
Je verwacht het niet.quote:Op woensdag 26 april 2023 20:20 schreef ledn81 het volgende:
JW heeft verloren maar het maakt hem niks uit
Ze denken dat het beter is dan struiken. Andere reden kan ik niet verzinnen.quote:Op woensdag 26 april 2023 20:22 schreef ledn81 het volgende:
waarom staat stream 1 aan met Eunice die Erik voorleest. WIE WIL DAT ZIEN
Schakelen naar klaverjassenquote:Op woensdag 26 april 2023 20:22 schreef ledn81 het volgende:
Op de andere stream zijn ze aan het kaartenquote:Op woensdag 26 april 2023 20:22 schreef ledn81 het volgende:
Helaas geen alcohol om van de groep te jattenquote:Op woensdag 26 april 2023 20:21 schreef Tuttebolleke het volgende:
Gaan ze in de loods nog konings nacht vieren ?
Hoort er wel bij 😁
Ze heeft het niet slim aangepakt vandaagquote:Op woensdag 26 april 2023 20:07 schreef KinKiJan het volgende:
En zichzelf maar op de borst kloppen over hoe ze dingen gezegd heeft en denkt te zien. En dan zo lang door gaan op dat 'meisje'. Dat heeft haar duidelijk meer geraakt dan ze nu toegeeft
Daar zit Morrie dus daar zit ikquote:Op woensdag 26 april 2023 20:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Op de andere stream zijn ze aan het kaarten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |