Schreeuwen heb ik niet gezien maar ze riep welquote:Op woensdag 26 april 2023 19:44 schreef engine het volgende:
[..]
Sas stond vanmiddag tegen Jeff te schreeuwen.
Dat loensje heb ik wel een zwak voor.quote:
Terwijl er ook een tijdje was dat ik dacht dat Sasha wel heel erg gecharmeerd was van Jeff.quote:Op woensdag 26 april 2023 20:03 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Schreeuwen heb ik niet gezien maar ze riep wel
Al die keren hiervoor had ze nog een grotere bek maar dat was dan vooral achter zijn rug
Dus ik ben benieuwd![]()
Sas heeft ook een masker op , Jeff ook
Maar ik hoop op wat geknal tussen die twee , want als je dan een grote bek hebt zeg het dan ook recht in zijn gezicht
was ze ook naar mijn ideequote:Op woensdag 26 april 2023 20:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Terwijl er ook een tijdje was dat ik dacht dat Sasha wel heel erg gecharmeerd was van Jeff.
Sorry leave.mss wil Dees het aanpassen.quote:Op woensdag 26 april 2023 20:02 schreef xsaskiax het volgende:
oke FF ik was ook zoiets aan het typen
nee joh, goede TT hoorquote:Op woensdag 26 april 2023 20:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Sorry leave.mss wil Dees het aanpassen.
Ja dat zei ik net in het vorige topic, heel lang zo min mogelijk op willen vallen , aanpappen met de juiste mensen die haar verder konden helpen . ze werd assistent van de baas , kon zich zo mooi opwerken , kreeg alle info van de Bro's in het kantoor mee .. en ze voelde zich ook steeds zekerder in de groepquote:Op woensdag 26 april 2023 20:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Terwijl er ook een tijdje was dat ik dacht dat Sasha wel heel erg gecharmeerd was van Jeff.
Emotionele jongenquote:Op woensdag 26 april 2023 20:07 schreef xsaskiax het volgende:
Wat is dat toch met Bern dat hij zo vaak kijkt of hij wil gaan janken?
Dat heeft Wendy vind ik, die kijkt altijd zo bedrukt.quote:Op woensdag 26 april 2023 20:07 schreef xsaskiax het volgende:
Wat is dat toch met Bern dat hij zo vaak kijkt of hij wil gaan janken?
Tijdens haar tekst vanmiddag stond ook iets met hart en doorwondt en tijdens oplezen deed ze ook een steek gebaar.quote:Op woensdag 26 april 2023 20:06 schreef Sociologica het volgende:
Pff wat een vreselijk verdorven haatdragend mens is dit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De grap is dat ze zich heel verheven voelt.quote:Op woensdag 26 april 2023 20:06 schreef Sociologica het volgende:
Pff wat een vreselijk verdorven haatdragend mens is dit
Wil je biljarten?quote:Op woensdag 26 april 2023 20:09 schreef greysbones het volgende:
kom FEBO gooi eens wat anders op de stream
want met Sas ben ik wel klaar
en kaarten hoef ik niet te zien
Ze is een goeie sekte leidsterquote:Op woensdag 26 april 2023 20:09 schreef xsaskiax het volgende:
Sasha gebruikt woorden als naalden om Bern langzaamaan te vergiftigen over (het liefste) Jeffrey.....haar woorden, indringend, herhalend..... dag in dag uit.....probeert ze die willoze gast te brainwashen of zo???????
(sorry misschien beetje overdreven, maar om uit te leggen wat ze aan het doen is volgens mij)
quote:Op woensdag 26 april 2023 20:08 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Tijdens haar tekst vanmiddag stond ook iets met hart en doorwondt en tijdens oplezen deed ze ook een steek gebaar.
Ik vind het een rare grietJa of laatst over die lugubere dromen waarin iedereen dood gaat en ze Bern volgens mij ook al is had vermoord. Dat soort eng gedoe plus hoe slaafs ze Bern soms behandeld… ik zie Zoe het liefst gaan die is nog aanweziger maar deze vrouw vind ik wel de naarste persoon die daar nog zitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is gewoon echt Wednesday joh!quote:Op woensdag 26 april 2023 20:11 schreef Sociologica het volgende:
[..]
Ja of laatst over die lugubere dromen waarin iedereen dood gaat en ze Bern volgens mij ook al is had vermoord. Dat soort eng gedoe plus hoe slaafs ze Bern soms behandeld… ik zie Zoe het liefst gaan die is nog aanweziger maar deze vrouw vind ik wel de naarste persoon die daar nog zit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Ja en toen was Bern boos op haar.quote:Op woensdag 26 april 2023 20:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
was ze ook naar mijn idee
maar helaas Jeff is vlieft
😂quote:Op woensdag 26 april 2023 20:14 schreef greysbones het volgende:
NL les met Eunice en Erik
sorry
mijn schuld
zzzzzz inderdaad ....quote:Op woensdag 26 april 2023 20:16 schreef greysbones het volgende:
ik weet sssseker dat we ssssouden doen
nee eunice het is een zzzzzzzz
Respect voor Erik in deze.quote:Op woensdag 26 april 2023 20:16 schreef greysbones het volgende:
ik weet sssseker dat we ssssouden doen
nee eunice het is een zzzzzzzz
Drank.quote:Op woensdag 26 april 2023 20:18 schreef Tuttebolleke het volgende:
Wat zal ik nu doen ?…..
Koffie zetten of aan de drank gaan……
Tis wat tisquote:Op woensdag 26 april 2023 20:20 schreef ledn81 het volgende:
JW heeft verloren maar het maakt hem niks uit
Je verwacht het niet.quote:Op woensdag 26 april 2023 20:20 schreef ledn81 het volgende:
Ze denken dat het beter is dan struiken. Andere reden kan ik niet verzinnen.quote:Op woensdag 26 april 2023 20:22 schreef ledn81 het volgende:
waarom staat stream 1 aan met Eunice die Erik voorleest. WIE WIL DAT ZIEN
Schakelen naar klaverjassenquote:Op woensdag 26 april 2023 20:22 schreef ledn81 het volgende:
Op de andere stream zijn ze aan het kaartenquote:Op woensdag 26 april 2023 20:22 schreef ledn81 het volgende:
Helaas geen alcohol om van de groep te jattenquote:Op woensdag 26 april 2023 20:21 schreef Tuttebolleke het volgende:
Gaan ze in de loods nog konings nacht vieren ?
Hoort er wel bij 😁
Ze heeft het niet slim aangepakt vandaagquote:Op woensdag 26 april 2023 20:07 schreef KinKiJan het volgende:
En zichzelf maar op de borst kloppen over hoe ze dingen gezegd heeft en denkt te zien. En dan zo lang door gaan op dat 'meisje'. Dat heeft haar duidelijk meer geraakt dan ze nu toegeeft
Daar zit Morrie dus daar zit ikquote:Op woensdag 26 april 2023 20:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Op de andere stream zijn ze aan het kaarten
Vind Moraima soms ook best leuk maar te vaak begint mij te vervelen.quote:Op woensdag 26 april 2023 20:25 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Daar zit Morrie dus daar zit ik![]()
bij gebrek aan beter op stream 1
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verdienopdracht deel 2 - 26 april 2023.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
whuttquote:Op woensdag 26 april 2023 20:20 schreef ledn81 het volgende:
Belachelijk !quote:Op woensdag 26 april 2023 20:24 schreef engine het volgende:
[..]
Helaas geen alcohol om van de groep te jatten
Die kent bijna niemand hier gok ik.quote:
quote:Op woensdag 26 april 2023 20:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die kent bijna niemand hier gok ik.
Erik gaat dadelijk ook roken….quote:Op woensdag 26 april 2023 20:29 schreef greysbones het volgende:
Elke dag een uurtje met Erik zitten
Eunice dr nieuwe leerdingetje
sssso leuk die leerprossessen van Eunicequote:Op woensdag 26 april 2023 20:31 schreef KinKiJan het volgende:
Eunice: "Elk dag "
JW: "Elke dag"
Elke dag vanaf noe ga ik...eh gewoon"
JW: "van u!"
Eunice: "NU! Vanaf nu ga ik effe een uurtje met Erik zitten"
Erik: "Even"
Dit ... Elke dag een uur!?
quote:Op woensdag 26 april 2023 20:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
sssso leuk die leerprossessen van Eunice
Ze draait veel op festivalsquote:Op woensdag 26 april 2023 20:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die kent bijna niemand hier gok ik.
Wat een aandachtvragerij dit zeg want we verstaan je wel hoor maar we zijn het er alleen niet mee eensquote:Op woensdag 26 april 2023 20:31 schreef KinKiJan het volgende:
Eunice: "Elke dag vanaf noe ga ik...eh gewoon"
JW: "Vanaf nu!"
Lekker spontaan ookquote:Op woensdag 26 april 2023 20:31 schreef KinKiJan het volgende:
Eunice: "Elke dag vanaf noe ga ik...eh gewoon"
JW: "Vanaf nu!"
Dat is ook wel zoquote:Op woensdag 26 april 2023 20:48 schreef xsaskiax het volgende:
Goh ik ben het een keer met JW eens, dat Mirthe altijd maar door blijft gaan tot ze haar zin heeft
Heeft JW nog gelijk in ookquote:Op woensdag 26 april 2023 20:51 schreef xsaskiax het volgende:
Volgens JW is Jeffrey voer voor een psychiater..... welja joh, ze hadden het over Mirthe en natuurlijk komt Jeffrey weer ter sprake.....(hoe krijgen ze het voor elkaar)
zo wendt je het gesprek van jezelf afquote:Op woensdag 26 april 2023 20:51 schreef xsaskiax het volgende:
Volgens JW is Jeffrey voer voor een psychiater..... welja joh, ze hadden het over Mirthe en natuurlijk komt Jeffrey weer ter sprake.....(hoe krijgen ze het voor elkaar)
Dat wordt weer druppelenquote:Op woensdag 26 april 2023 21:03 schreef ledn81 het volgende:
Erik gaat Chili sin Carne maken![]()
iedereen weer met hete bek in de loods
Was het maar zo'n feestquote:Op woensdag 26 april 2023 21:08 schreef greysbones het volgende:
[ afbeelding ]
is er een bus overheen gegaan of wat?
De Febo hequote:Op woensdag 26 april 2023 21:12 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Heb de opdracht even teruggekeken, maar Mirthe was toch ook af ?
Je mocht toch niet opnieuw beginnen en jezelf corrigeren ?
Ja, wel mooi dat JW het niet haalde met zijn grote smoel, hij verdient het niet om hier te zijn toch ....quote:
zo jammer dat niemand hem met die woorden om de oren slaatquote:Op woensdag 26 april 2023 21:14 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, wel mooi dat JW het niet haalde met zijn grote smoel, hij verdient het niet om hier te zijn toch ....
Dat dus ...quote:Op woensdag 26 april 2023 21:15 schreef greysbones het volgende:
zo jammer dat niemand hem met die woorden om de oren slaat
maar ja degene die dat hoorden hebben zelf ook gefaald![]()
het boeit ze nietquote:Op woensdag 26 april 2023 21:18 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Dat dus ...![]()
Maar niemand spreekt iemand ergens op aan, ik wacht nog steeds dat iemand tegen
Marciano begint over die 10K .. niemand durft vrees ik ...
Die ziet er hele dag al uit als een draak, maar ze zeurt er niet over dus blijkbaar vind ze dit leuk.quote:Op woensdag 26 april 2023 21:24 schreef greysbones het volgende:
Heeft Zoe stiekem ergens zitten huilen ofzo?
Ze willen Zoë ver Judassenquote:Op woensdag 26 april 2023 21:22 schreef greysbones het volgende:
Sas wil wel even kletsen met Zoe
nou
waar zou het over gaan zo
quote:Op woensdag 26 april 2023 21:24 schreef greysbones het volgende:
Heeft Zoe stiekem ergens zitten huilen ofzo?
Een beetje vreemd maar wel lekker.quote:Op woensdag 26 april 2023 21:32 schreef pingu66 het volgende:
Erik denkt dat als hij de kookdag heeft hij ook mag bepalen wat voor drinken er komt zoals rivella of chocomel want het is ZIJN dag.
tja als dat uit zijn kook budget kanquote:Op woensdag 26 april 2023 21:32 schreef pingu66 het volgende:
Erik denkt dat als hij de kookdag heeft hij ook mag bepalen wat voor drinken er komt zoals rivella of chocomel want het is ZIJN dag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op woensdag 26 april 2023 21:35 schreef ledn81 het volgende:
Erik heeft silicagel korrels lopen eten zegt ie![]()
iets om dingen droog te houden?
quote:Op woensdag 26 april 2023 21:35 schreef ledn81 het volgende:
Erik heeft silicagel korrels lopen eten zegt ie![]()
iets om dingen droog te houden?
oh sorry ze moet plassenquote:Op woensdag 26 april 2023 21:39 schreef ledn81 het volgende:
We zijn terug bij vakkies kleuren met Morrie![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Wat moet het worden?quote:Op woensdag 26 april 2023 21:39 schreef ledn81 het volgende:
We zijn terug bij vakkies kleuren met Morrie![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 26 april 2023 21:39 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Voor @:greysbones ....![]()
[ afbeelding ]
Het is gewoon een act aldus Jeff - 26 april 2023.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge
alweerquote:Op woensdag 26 april 2023 21:46 schreef KinKiJan het volgende:
Nog steeds over Jeff aan het zeveren in die kas!?
pfffffquote:Op woensdag 26 april 2023 21:46 schreef greysbones het volgende:
Bern heeft het achter aangegeven?
dat hij zich niet prettig voelt bij Jeff in de buurt
nav vanmiddag
Heb. Liever een Bern dan een Jeff in mijn buurt. Dat vind ik zo opgewonden standje.quote:Op woensdag 26 april 2023 21:48 schreef Tuttebolleke het volgende:
P
[..]
pfffff
Krijg een paar ballen Bern
Ga gewoon de confrontatie aan !
En of zij Jeff misschien kunnen wegsturen voor arme Bern.quote:Op woensdag 26 april 2023 21:46 schreef greysbones het volgende:
nav vanmiddag
quote:Op woensdag 26 april 2023 21:39 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Voor @:greysbones ....![]()
[ afbeelding ]
Het is gewoon een act aldus Jeff - 26 april 2023.Hij komt een beetje over als iemand uit groep acht ofzo...Die zichzelf ook nog leuk vind....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En wat deed kamer 5?quote:Op woensdag 26 april 2023 21:46 schreef greysbones het volgende:
nav vanmiddag
Waarom zou je? Je ben dan vrij van eliminatiequote:Op woensdag 26 april 2023 21:56 schreef pingu66 het volgende:
Mag je als manager jezelf op de stip laten zetten?
Wees dan verdomme eens een kerel en trek je scheur openquote:Op woensdag 26 april 2023 21:46 schreef greysbones het volgende:
nav vanmiddag
Ik vraag me ook af wat de FEBO heeft gezegdquote:Op woensdag 26 april 2023 21:58 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Wees dan verdomme eens een kerel en trek je scheur open
Ja juist daarom als je veluest kan je er niet uit en als je wint kan je in dit geval Jeff eruit sturenquote:Op woensdag 26 april 2023 21:57 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Waarom zou je? Je ben dan vrij van eliminatie
Nee ze zijn juist trots op types als Jeff, die maken het programma nog het bekijken waard. Dus Bern kan van alles willen en dreigen, maar daar hebben ze hoegenaamd niets mee te maken.quote:Op woensdag 26 april 2023 21:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik vraag me ook af wat de FEBO heeft gezegd
krijg het idee dat ze er ook maar wat omheenlullen
en niet de waarheid zeggen tegen deelnemers
Tja dat zou je dan denken he, maar om de één of andere reden doen ze dat geen van allen.quote:Op woensdag 26 april 2023 21:58 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Wees dan verdomme eens een kerel en trek je scheur open
Maar zo werkt het dus nietquote:Op woensdag 26 april 2023 21:59 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ja juist daarom als je veluest kan je er niet uit en als je wint kan je in dit geval Jeff eruit sturen
Bern vindt haar leuk en liefquote:Op woensdag 26 april 2023 22:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Tja dat zou je dan denken he, maar om de één of andere reden doen ze dat geen van allen.
Kijk bijvoorbeeld hoe Zoe zich vandaag heeft gedragen en dat niemand daar iets over heeft gezegd.
Wat moeten ze daar ook op zeggen, het zijn twee volwassen mannen, zoek het uit.quote:Op woensdag 26 april 2023 21:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
zo kwam hij wel over jaquote:Op woensdag 26 april 2023 22:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat moeten ze daar ook op zeggen, het zijn twee volwassen mannen, zoek het uit.
Had Bern dan verwacht dat ze Jeff uit het spelletje hadden gehaald?
Wat Zoe betreft bedoel ik niet alleen Bern, maar ook alle anderen die haar niet aangesproken hebben.quote:
was meer een voorbeeldquote:Op woensdag 26 april 2023 22:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat Zoe betreft bedoel ik niet alleen Bern, maar ook alle anderen die haar niet aangesproken hebben.
'Je bent goed bezig, ga het gesprek aan, jullie hebben allemaal iets gemeen, we zijn blij met je, blijf vooral jezelf...'quote:Op woensdag 26 april 2023 21:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik heb Zoe heel lang redelijk kunnen verdragen, vond haar bij tijd en wijle een draak, maar ook een beetje sneu meisje, maar na vandaag....quote:Op woensdag 26 april 2023 22:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
was meer een voorbeeld
hoe kun je Zoe leuk en lief vinden?
ze zien niet alles
dat snap ik ook maar Zoe is een enorme draak dat moeten ze toch zien
Helaas, denk dat de Febo juist Zoe wil als manager....quote:Op woensdag 26 april 2023 22:09 schreef greysbones het volgende:
Zoe doet of ze al manager is
please FEBO steek hier een stokje voor
Zoe hoort niet eens in een spelshow te zittenquote:Op woensdag 26 april 2023 22:09 schreef greysbones het volgende:
Ik snap er echt helemaal niets van dat ze dit zelfingenomen gedrag pikkenquote:Op woensdag 26 april 2023 22:09 schreef greysbones het volgende:
ik kan me echt niet voorstellen dat ze dit niet zienquote:Op woensdag 26 april 2023 22:13 schreef Puzzie het volgende:
Walgelijk gedrag van Zoe .. zien ze dat zelf niet? Of ze zijn te druk met andere dingen![]()
Want dit is ongezond gedrag
Dit vind ik niet echt lollig eigenlijkquote:Op woensdag 26 april 2023 22:12 schreef Kakadylo het volgende:
In die belangrijke rol Zoe en het gaat sowieso lollig worden want genoeg saaie figuren daar die je geen enkele zendtijd gunt
FEBO vind dit leukquote:Op woensdag 26 april 2023 22:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik kan me echt niet voorstellen dat ze dit niet zien
Echt greys ,,ik snap er niets van , enige wat ik kan bedenken is dat ze haar zien als een kind die grote mensen dingen wil doen , en dat ze haar ergens ontzien , en in dit geval is dat heel domquote:Op woensdag 26 april 2023 22:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik kan me echt niet voorstellen dat ze dit niet zien
Ze zullen het allemaal zien maar ja wat doe je eraanquote:Op woensdag 26 april 2023 22:13 schreef Puzzie het volgende:
Walgelijk gedrag van Zoe .. zien ze dat zelf niet? Of ze zijn te druk met andere dingen![]()
Want dit is ongezond gedrag
Die gaat helemaal nergens naar luisteren als ze manager wordtquote:Op woensdag 26 april 2023 22:17 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Echt greys ,,ik snap er niets van , enige wat ik kan bedenken is dat ze haar zien als een kind die grote mensen dingen wil doen , en dat ze haar ergens ontzien , en in dit geval is dat heel dom
Ze moet maar lekker haar nieuwe vrienden gaan claimen, Sas bijvoorbeeldquote:Op woensdag 26 april 2023 22:17 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Echt greys ,,ik snap er niets van , enige wat ik kan bedenken is dat ze haar zien als een kind die grote mensen dingen wil doen , en dat ze haar ergens ontzien , en in dit geval is dat heel dom
Beetje als bij Jeff FEBO houd ervanquote:Op woensdag 26 april 2023 22:17 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat denk ik helemaal niet, dat ego is zo opgeblazen , ze is zo vol van zichzelf en denkt dat het niets voorstelt , makkie, iedereen kan dat , en het heeft ook met controle en macht te makenquote:Op woensdag 26 april 2023 22:14 schreef spapaars het volgende:
Hoop juist dat Zoë manager wordt, kan leuke momenten brengen.
Dat zijn er wel meer daar...quote:Op woensdag 26 april 2023 22:19 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat denk ik helemaal niet, dat ego is zo opgeblazen , ze is zo vol van zichzelf en denkt dat het niets voorstelt , makkie, iedereen kan dat , en het heeft ook met controle en macht te maken
Als manager kan ze ditmaal ook niet knallen tijdens verdienopdrachten want ze moet het aansturen en overzicht bewakenquote:Op woensdag 26 april 2023 22:19 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat denk ik helemaal niet, dat ego is zo opgeblazen , ze is zo vol van zichzelf en denkt dat het niets voorstelt , makkie, iedereen kan dat , en het heeft ook met controle en macht te maken
Alcohol? Tabak? Cafeïne? Praten?quote:Op woensdag 26 april 2023 22:21 schreef greysbones het volgende:
dat Babs caffeine pillen neemt mogen we ook niet horen
Pillen?quote:Op woensdag 26 april 2023 22:21 schreef Puzzie het volgende:
Bep is voor het eerst moe , heeft weer pillen genomen en weg stream
Dat deed ze vandaag alquote:Op woensdag 26 april 2023 22:21 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Als manager kan ze ditmaal ook niet knallen tijdens verdienopdrachten want ze moet het aansturen en overzicht bewaken
Ja maar ik kreeg het niet helemaal mee want het werd weg gedraaidquote:
nee hoor we kunnen ook super GEZEL naar die kutstem van Eunice luisterenquote:Op woensdag 26 april 2023 22:23 schreef greysbones het volgende:
we mogen Mirthe zien
die aan haar vingers zit te knippen met een nagelschaartje
en heel vaak blaast![]()
![]()
caffeine pillen die neemt ze al een poosjequote:Op woensdag 26 april 2023 22:25 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja maar ik kreeg het niet helemaal mee want het werd weg gedraaid
De laatste dagen was ze laat naar bed gegaan , zullen fat burners wel zijn .. vaag gedoe
Ook ja , geen fatburners meer ?quote:Op woensdag 26 april 2023 22:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
caffeine pillen die neemt ze al een poosje
geen ideequote:
Jezusquote:Op woensdag 26 april 2023 22:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
geen idee
maar ze had het er laatst ook al over met Ice
toen hij een of andere pil op had
dat hij deze dan maar moest nemen want ze pepten ze lekker op
Fat burners, goed planquote:Op woensdag 26 april 2023 22:25 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja maar ik kreeg het niet helemaal mee want het werd weg gedraaid
De laatste dagen was ze laat naar bed gegaan , zullen fat burners wel zijn .. vaag gedoe
Ik heb dat vroeger ook wel gedaanquote:
quote:Op woensdag 26 april 2023 22:30 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik heb dat vroeger ook wel gedaanGewoon voor 'de gezel'
Werkelijk van alles, ik experimenteerde graag en veelquote:
Dat is wat minder erg, maar klinkt nog niet gezondquote:
Het is echt echt ongekendquote:Op woensdag 26 april 2023 22:33 schreef KinKiJan het volgende:
Zoe: "Maar Morrie, mag ik iets vragen. Waarom vind je techno niet leuk? Wat is nou het probleem?"
Moraima: 'Hele tijd tudutudutudu..."
Zoe erover heen: "Ik hoor je op hoge poten.."
Moraima: "Ik hoor jouw hoge poten wat!?"
Zoe weer: "Ik hoor je op hoge poten."
Wendy: "Is toch logisch? Die mevrouw is 60!"
Zoe: "Ja maar, dat is een beetje van nu"
Moraima: Ik vind techno niet slecht hoor, maar de hele dag 2 uur lang.."
Zoe: "Ja sorry maar dat was al, dat was al afgesproken"
Moraima: "Maar dat snap ik wel. Kenzy heeft gezegd tegen mij dat is verschil in DJ"
Zoe: "Ja dat klopt maar dat zegt ze niet goed, daarom is ze nu thuis"
Moraima: "Jij bent onbeschoft he Zoe"
Zoe: "Ikke? Hoezo?"
Moet toch wel….quote:Op woensdag 26 april 2023 22:35 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Het is echt echt ongekend![]()
Dit zien andere mensen toch ook?
Ik snap er echt niets van .. ik vind het ziekelijkquote:
Spelen? Weer dezelfde 4 grepenquote:Op woensdag 26 april 2023 21:36 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Nog van gisteravond, Jeff kan echt wel spelen, jammer dat die kut er steeds tussendoor komt ....![]()
Heb het idee dat Wendy het veel negeertquote:Op woensdag 26 april 2023 22:40 schreef Puzzie het volgende:
Ze laten Zoe ook gewoon gaan .. ze houden dat nare gedrag in stand , niemand die haar goed op haar plek zet en haar duidelijk maakt dat ze normaal moet doen
Dit ja, het is ook hun schuldquote:Op woensdag 26 april 2023 22:40 schreef Puzzie het volgende:
Ze laten Zoe ook gewoon gaan .. ze houden dat nare gedrag in stand , niemand die haar goed op haar plek zet en haar duidelijk maakt dat ze normaal moet doen
Jeff of Isaac zei een ander kan het ook doen maar ze wilde het zelfquote:Op woensdag 26 april 2023 22:38 schreef greysbones het volgende:
waarom is Wendy nu ook nog eten aan het klaarmaken
niemand die ff zegt
ga jij maar ff zitten
Ik wou dat ik dat zo zagquote:Op woensdag 26 april 2023 22:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
Heb het idee dat Wendy het veel negeert
Wendy kan alleen maar stilzitten tijdens het paffenquote:Op woensdag 26 april 2023 22:38 schreef greysbones het volgende:
waarom is Wendy nu ook nog eten aan het klaarmaken
niemand die ff zegt
ga jij maar ff zitten
Wendy wilde niet meer te vaak reageren toch?quote:Op woensdag 26 april 2023 22:42 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik wou dat ik dat zo zag![]()
Ik zie Wendy vooral moederen
Inderdaad, Wendy trekt dat soort dingen ook wel heel naar zichzelf toe.quote:Op woensdag 26 april 2023 22:43 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Wendy kan alleen maar stilzitten tijdens het roken
Dan wiebelt ze ook 😉quote:Op woensdag 26 april 2023 22:43 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Wendy kan alleen maar stilzitten tijdens het paffen
Er komen wel steeds meer irritatiesquote:Op woensdag 26 april 2023 22:40 schreef Puzzie het volgende:
Ja echt wel !! daarom snap ik het ook niet.quote:
Zoe kan zo als prinsesje in Klokhuisquote:Op woensdag 26 april 2023 22:44 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Er komen wel steeds meer irritaties
Babs had ook al in de gaten dat Zoe er steeds tussen komt met onzinnige dingen als "zitten mijn wimpers nog goed, heb ik een vlek op mijn wang, zit er iets tussen mijn tanden ? Om de aandacht naar haar te laten krijgen
Dat heeft Babs gezegd toen ze met Wendy en Jeff op de blauwe stoelen zat
Ze hebben wel irritaties maar ze zeggen er verder niets van, ik snap daar niets van. Zo'n snotneus.quote:Op woensdag 26 april 2023 22:44 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Babs had ook al in de gaten dat Zoe er steeds tussen komt met onzinnige dingen als "zitten mijn wimpers nog goed, heb ik een vlek op mijn wang, zit er iets tussen mijn tanden ? Om de aandacht naar haar te laten krijgen
ik geloof gisteravond
En Zoe is duidelijk het kind daar.quote:Op woensdag 26 april 2023 22:44 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja echt wel !! daarom snap ik het ook niet.
Bij kinderen moet je duidelijke grenzen stellen
Nóg meer gezeik als ze er iets van zeggen, hoop gejank en gezeur, ik zou wel uitkijken, lekker laten gaan en dan komt ze vanzelf op de stipquote:Op woensdag 26 april 2023 22:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze hebben wel irritaties maar ze zeggen er verder niets van, ik snap daar niets van. Zo'n snotneus.
Denk dat ze Zoe als pion niet kwijt wil rakenquote:Op woensdag 26 april 2023 22:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze hebben wel irritaties maar ze zeggen er verder niets van, ik snap daar niets van. Zo'n snotneus.
Waarschijnlijk zeggen ze dat wel maar krijgen wij dat niet te zien want we weten allemaal hoe FEBO functioneertquote:Op woensdag 26 april 2023 22:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
GJ zag Zoe eigenlijk ook liever gaanquote:Op woensdag 26 april 2023 22:47 schreef Flow3r het volgende:
Wendy en Zoe zijn niet zo close hoor, de verbindende factor is Babette
Was dat vandaag? oh gisteren .. dat heb ik gemist denk ikquote:Op woensdag 26 april 2023 22:44 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ik geloof gisteravond
Kan het niet meer terugvinden, het licht was al uit in de loods, denk dat het erg laat was, 1 uur of zo , iedereen was al naar bedquote:Op woensdag 26 april 2023 22:49 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Was dat vandaag? oh gisteren .. dat heb ik gemist denk ik![]()
Ik ben iig blij dat mensen het zien, maar als je dat soort gedrag niet aanpakt , en afstraft dan denkt ze dat ze alles maar kan maken als jongste
Het licht was al uit, dus zwart/ wit beeld, en alleen Wendy , Babs en Jeff als ik het goed heb, was misschien zelfs rond 2 uur of zo , Babs fluisterde hetquote:Op woensdag 26 april 2023 22:50 schreef Puzzie het volgende:
Zo maar ff kijken of daar ergens een filmpje van is
Gejank en gezeur, dat vind ik dan wel weer leukquote:Op woensdag 26 april 2023 22:47 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Nóg meer gezeik als ze er iets van zeggen, hoop gejank en gezeur, ik zou wel uitkijken, lekker laten gaan en dan komt ze vanzelf op de stip
Wat zoek je precies ?quote:Op woensdag 26 april 2023 22:50 schreef Puzzie het volgende:
Zo maar ff kijken of daar ergens een filmpje van is
Shit . nou ja straks toch maar ff zoeken op het webquote:Op woensdag 26 april 2023 22:52 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Het licht was al uit, dus zwart/ wit beeld, en alleen Wendy , Babs en Jeff als ik het goed heb, was misschien zelfs rond 2 uur of zo , Babs fluisterde het
Babs fluistert altijd alsof de Russen meeluisterenquote:Op woensdag 26 april 2023 22:52 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Het licht was al uit, dus zwart/ wit beeld, en alleen Wendy , Babs en Jeff als ik het goed heb, was misschien zelfs rond 2 uur of zo , Babs fluisterde het
Dat zou ook kunnen, dat ze haar toch een beetje in hun groepje willen houden.quote:Op woensdag 26 april 2023 22:47 schreef D. het volgende:
[..]
Denk dat ze Zoe als pion niet kwijt wil raken
Oh jee ehm , ja dat weet ik dus nietquote:
Dat laatste evenement van Moraima beviel iedereen, zowel binnen als buiten de loods. Zoe is het zelfs zo goed bevallen dat ze het morgen weer gaat doen. Maar dan moet Morrie van haar wel even de regels duidelijk op het bord zetten want dat was vorige keer niet zo goed..quote:Op woensdag 26 april 2023 22:51 schreef Puzzie het volgende:
Zoe , Mory zei net ik wil niet twee uur boem boem
Zoe:'ja sorrie dan had je zelf een evenement moeten regelen![]()
WTF
Maar was dat niet slagbal?quote:Op woensdag 26 april 2023 22:54 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dat laatste evenement van Moraima beviel iedereen, zowel binnen als buiten de loods. Zoe is het zelfs zo goed bevallen dat ze het morgen weer gaat doen. Maar dan moet Morrie van haar wel even de regels duidelijk op het bord zetten want dat was vorige keer niet zo goed..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |