Heerlijk dit. Nog mooier dan de documentaire over autist Kees.quote:Op donderdag 27 april 2023 11:04 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
wat is jou probleem
we willen jullie alleen maar troosten
jullie zitten in een psychologische diep dal
ajax is op dit moment kapoet
ik denk dat de 3e plek zelfs nog een probleem gaat worden
In Rotterdam moeten ze nog wennen aan de CD en DVD. De PVV is er net ingeburgerd.quote:
Wat bedoel je met 'hoef' ? Mooi woord.quote:Op donderdag 27 april 2023 15:30 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Ik hoef niet zo nodig op een forum met de mensen te praten die ik al in de Kuip en privé zie hoor [ afbeelding ]
Veel leuker om jullie een beetje uit je idiote bubbel te halen
Ajax is internationaal ook een huis-tuin en keuken club.quote:Op woensdag 26 april 2023 23:32 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik ben misschien niet helemaal goed bij mijn paasei. Maar mensen die Kokcu naar de europese top schrijven zijn al helemaal niet de helderste lichten in de kerstboom. Internationaal gezien is het een huis-tuin en keuken voetballer.
niemand denkt serieus dat Hazard komt hoor.quote:Op donderdag 27 april 2023 16:45 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Ajax is internationaal ook een huis-tuin en keuken club.
En wel denken dat je Hazard bij je club kunt krijgen en Klopp als trainer
Wie zijn Hazard en Kloppquote:Op donderdag 27 april 2023 16:45 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Ajax is internationaal ook een huis-tuin en keuken club.
En wel denken dat je Hazard bij je club kunt krijgen en Klopp als trainer
mensen die doen alsof cruijff het voetbal heeft uitgevondenquote:Op donderdag 27 april 2023 17:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wie zijn Hazard en KloppIs er internationaal een club die kan wedijveren met Cruijff, van Basten en Bergkamp? Ga lekker liggen rotten in je eigen kuip. Genietend van één stinkende scheet in 10 jaar.
De producten zijn een bijna CL finale met de Jong en de Ligt.quote:Op donderdag 27 april 2023 17:04 schreef aTypisch het volgende:
[..]
mensen die doen alsof cruijff het voetbal heeft uitgevonden
die fluwelen revolutie werd 12-13 jaar geleden ingezet, het product is Taylor
frenkie kwam in 2015 naar ajaxquote:Op donderdag 27 april 2023 17:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
De producten zijn een bijna CL finale met de Jong en de Ligt.
Verder nog iets te melden
Ze zijn altijd druk met Ajax, alleen nu wat meer lef omdat ze weer eens wat te vieren hebben.quote:Op donderdag 27 april 2023 17:19 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Wat doen al die Feyenoorders opeens in dit topic? Laatste dagen alleen maar Feyenoorders hier, die het blijkbaar erg druk hebben met Ajax (wat ik wel snap, zou me ook niet hele dagen met Feyenoord bezig willen houden).
quote:Op donderdag 27 april 2023 17:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ze zijn altijd druk met Ajax, alleen nu wat meer lef omdat ze weer eens wat te vieren hebben.
quote:Op donderdag 27 april 2023 17:23 schreef aTypisch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
het woordje feyenoord komt bijna elke dag in je posts voor
quote:Op donderdag 27 april 2023 17:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wie zijn Hazard en KloppIs er internationaal een club die kan wedijveren met Cruijff, van Basten en Bergkamp? Ga lekker liggen rotten in je eigen kuip. Genietend van één stinkende scheet in 10 jaar.
Zo dit hè. Geweldig. Maar ze blijven geloven in de natte ruft die Cruijff heet. Het is gewoon meelijwekkendquote:Op donderdag 27 april 2023 17:04 schreef aTypisch het volgende:
[..]
mensen die doen alsof cruijff het voetbal heeft uitgevonden
die fluwelen revolutie werd 12-13 jaar geleden ingezet, het product is Taylor
quote:Op donderdag 27 april 2023 17:23 schreef aTypisch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
het woordje feyenoord komt bijna elke dag in je posts voor
Voor die halve maand dat je lid bent ben je me wel een partij druk met Ajax zeg.quote:Op donderdag 27 april 2023 19:24 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Zo dit hè. Geweldig. Maar ze blijven geloven in de natte ruft die Cruijff heet. Het is gewoon meelijwekkend
Ze heten kakkerlakken voor een reden he.quote:Op donderdag 27 april 2023 21:10 schreef Mestreech1990 het volgende:
Ongekend al die post van Feyenoorders. Nu zie je pas hoe diep het bij ze zit. Desondanks zijn ze afgedroogd in kwartfinale van de Europa League. Ze mogen de veters niet een strikken van het veldspel wat Ajax destijds liet zien in de Champions League. Nu hebben we een minder jaar en komen ze uit alle gaten gekropen. Geen woorden maar daden is ver te zoeken daar haha.
denk vooral dat het je nu past stoortquote:Op donderdag 27 april 2023 21:10 schreef Mestreech1990 het volgende:
Ongekend al die post van Feyenoorders. Nu zie je pas hoe diep het bij ze zit. Desondanks zijn ze afgedroogd in kwartfinale van de Europa League. Ze mogen de veters niet een strikken van het veldspel wat Ajax destijds liet zien in de Champions League. Nu hebben we een minder jaar en komen ze uit alle gaten gekropen. Geen woorden maar daden is ver te zoeken daar haha.
Wow, dit zit diep.quote:Op donderdag 27 april 2023 21:10 schreef Mestreech1990 het volgende:
quote:Op donderdag 27 april 2023 21:10 schreef Mestreech1990 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |