Die gaat dat echt niet halen straks en kan weer rekenen op applaus van de rest voor het falen van de opdracht.quote:Op woensdag 26 april 2023 11:51 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ze is bezig met het eerste deel, als dat er in zit, dan verder. Dus niet de helft. Ze gaat de rest ook wel proberen
ALleen Babette en Zoe, die moeten alle coupletten oefenen, mocht een deelnemer zijn of haar couplet niet foutloos voordragen mogen hun het proberenquote:Op woensdag 26 april 2023 11:57 schreef Puzzie het volgende:
Ze hoeven per persoon toch maar één couplet te oefenen ?
De spelling van de woorden is vernieuwd. De woorden zijn gebleven.quote:Op woensdag 26 april 2023 11:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze hebben het oude ??
Ik hoor veel dennen en dessen
Klopt.quote:Op woensdag 26 april 2023 11:57 schreef Puzzie het volgende:
Ik ga er vanuit dat er wel meer zullen falen.quote:Op woensdag 26 april 2023 11:58 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Die gaat dat echt niet halen straks en kan weer rekenen op applaus van de rest voor het falen van de opdracht.
Oww, dat denk ik ook welquote:Op woensdag 26 april 2023 11:59 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat er wel meer zullen falen.
Dan hebben ze wat te doenquote:Op woensdag 26 april 2023 11:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ALleen Babette en Zoe, die moeten alle coupletten oefenen, mocht een deelnemer zijn of haar couplet niet foutloos voordragen mogen hun het proberen
Babet zei net dat ze wil proberen alle coupletten te leren, is goed voor haar brains zei zequote:Op woensdag 26 april 2023 12:00 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dan hebben ze wat te doen
En de meesten doen allang geen moeite meer
Het is 12 en Jeff en Moraima gaan net beginnen met hun wandelsessiequote:Op woensdag 26 april 2023 11:59 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Klopt.
Behalve de 2 jokers (zoe en bep) die moeten alle 15 kunnen.
Of minimaal die waarvan degene niet zeker zijn straks.
Want om 12 uur wil Wendy even koppen bij elkaar
quote:Op woensdag 26 april 2023 11:57 schreef Puzzie het volgende:
Klopt ook welquote:Op woensdag 26 april 2023 12:01 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Babet zei net dat ze wil proberen alle coupletten te leren, is goed voor haar brains zei ze
Welke brainsquote:Op woensdag 26 april 2023 12:01 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Babet zei net dat ze wil proberen alle coupletten te leren, is goed voor haar brains zei ze
ja precies, ze doen al een hele tijd amper moeite of hun best bij een opdrachtquote:Op woensdag 26 april 2023 11:59 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat er wel meer zullen falen.
hmmmm tja, loods geen idee danquote:Op woensdag 26 april 2023 12:01 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Het is 12 en Jeff en Moraima gaan net beginnen met hun wandelsessie
Bep geloof ik ook wel ,maar Zoe?quote:Op woensdag 26 april 2023 12:01 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Veranderd per minuut daarquote:Op woensdag 26 april 2023 12:02 schreef Ebinas het volgende:
[..]
hmmmm tja, loods geen idee dan
Eerder vanochtend hoorde ik het haar wel zeggen.
Zoe heeft zich verplaatst van de spiegel in de slaapkamer, naar de spiegel in de badkamerquote:
Hij is leraar en heeft best veel geduld, maar geef het hem te doenquote:
Ze zouden alle spiegels voor één week weg moeten halen. Volgens mij vraagt Zoe dan haar 24 uur aanquote:Op woensdag 26 april 2023 12:04 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Zoe heeft zich verplaatst van de spiegel in de slaapkamer, naar de spiegel in de badkamer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |