En ze wordt er niet mooier van, in tegendeel.quote:Op woensdag 26 april 2023 11:07 schreef Frummelie het volgende:
Wat een kakwijf die Zoe, ik erger me kapot aan dat kind.. staat alleen maar dat smoel vol te smeren... zonder nog maar iets te hebben gedaan aan de opdracht...
Verschrikkelijk, die varkensoogjes...brrrrquote:Op woensdag 26 april 2023 11:08 schreef Inka het volgende:
[..]
En ze wordt er niet mooier van, in tegendeel.
ze kan het op zijn minst proberenquote:Op woensdag 26 april 2023 11:06 schreef spapaars het volgende:
[..]
Moet ze ook niet aan beginnen, kansloze onderneming voor haar.
En staat vervolgens Mori de les te lezenquote:Op woensdag 26 april 2023 11:07 schreef Frummelie het volgende:
Wat een kakwijf die Zoe, ik erger me kapot aan dat kind.. staat alleen maar dat smoel vol te smeren... zonder nog maar iets te hebben gedaan aan de opdracht...
Kakwijf? Het is een tokkie.quote:Op woensdag 26 april 2023 11:07 schreef Frummelie het volgende:
Een gezicht met miss piggy incl.de wimpersquote:Op woensdag 26 april 2023 11:09 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Verschrikkelijk, die varkensoogjes...brrrr
Ja en Rupie... of hij niet per ongeluk die van Moraima gaat opzeggen... terecht zei Rupie, ga jij maar eens letten op jezelf... antwoord Zoe: hou je bek... asowijfquote:Op woensdag 26 april 2023 11:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
En staat vervolgens Mori de les te lezen
dat bedoel al probeert ze er 1quote:Op woensdag 26 april 2023 11:14 schreef spapaars het volgende:
[..]
Alle 15 coupletten?
1 is al teveel gevraagd.
speeches vandaagquote:Op woensdag 26 april 2023 11:20 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Is dat vandaag weer? Ik dacht volgende week
ze zijn hebben toch verdienopdrachtquote:Op woensdag 26 april 2023 11:24 schreef freaky40 het volgende:
Denk eerst nog een verdienopdracht of die is nog later vandaag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |