had je anders verwacht danquote:Op woensdag 26 april 2023 10:16 schreef Frummelie het volgende:
Jeetje Moraima.... dat gaat um ook niet worden..
Ze oefent dus welquote:Op woensdag 26 april 2023 10:16 schreef Frummelie het volgende:
Jeetje Moraima.... dat gaat um ook niet worden..
Ze moet met Jeff oefenen anders strafrondjes!quote:Op woensdag 26 april 2023 10:16 schreef Sociologica het volgende:
Oh ze oefent nu wel soort van op haar manier met Rupie
Lopend oefenen is inderdaad heel goedquote:Op woensdag 26 april 2023 10:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze moet met Jeff oefenen anders strafrondjes!
Nee Jeff is zich wel alvast aan het indekken voor het geval hij faalt met deze opdracht door te zeggen dat zijn geblaat dat hij alles kan een act isquote:
Dat gesprek ging niet eens om de opdrachtquote:Op woensdag 26 april 2023 10:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee Jeff is zich wel alvast aan het indekken voor het geval hij faalt met deze opdracht door te zeggen dat zijn geblaat dat hij alles kan een act is
Weet ik.quote:Op woensdag 26 april 2023 10:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat gesprek ging niet eens om de opdracht
Er werd gezegd dat ze het voor moesten dragen, dus dan mag er ook gezongen worden.quote:Op woensdag 26 april 2023 10:13 schreef chufi het volgende:
@:FEBO zeg nog even dat de tekst NIET gezongen mag worden ,!!
Het gaat me om de overlast de komende uren.quote:Op woensdag 26 april 2023 10:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er werd gezegd dat ze het voor moesten dragen, dus dan mag er ook gezongen worden.
Ow ja dat zou in de meeste gevallen wel fijn zijnquote:Op woensdag 26 april 2023 10:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Het gaat me om de overlast de komende uren.
makkelijk van morrie voor de joker gaanquote:Op woensdag 26 april 2023 10:22 schreef Harry het volgende:
Moraima zegt, dat ze voor de joker gaat.
Wendy: daar moet je niet op bouwen. Je kan het wel Moraima!!
Moraima: onder druk kan ik het niet.
Wendy heeft het eerste couplet.
Hoeveelste couplet heeft ze ? Er zijn maar 2 jokers..quote:Op woensdag 26 april 2023 10:29 schreef cinsan het volgende:
[..]
makkelijk van morrie voor de joker gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |