We zitten in hetzelfde team. Op kantoor zitten we altijd bij elkaar en als we thuis werken dan bellen we elke dag wel even. Dus ja, best veel contact.quote:Op dinsdag 25 april 2023 22:07 schreef maily het volgende:
Je weet dat jullie allebei geen plannen hebben voor Koningsdag.
Vraag haar mee voor die strandwandeling. En kijk daarna of het leuk zou zijn om ergens koffie te drinken/een hapje te eten.
En hoe link is het? Hoe vaak hebben jullie contact op het werk? Zitten jullie vlak bij elkaar?
Zelfde team zou bij mij een grote nee zijn, je gaat dan echt je privéleven naar werk nemen en andersom.quote:Op dinsdag 25 april 2023 22:09 schreef timmieliesie het volgende:
[..]
We zitten in hetzelfde team. Op kantoor zitten we altijd bij elkaar en als we thuis werken dan bellen we elke dag wel even. Dus ja, best veel contact.
Boeiend.quote:Op woensdag 26 april 2023 09:21 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Zelfde team zou bij mij een grote nee zijn, je gaat dan echt je privéleven naar werk nemen en andersom.
En dat kan plots heel ongemakkelijk worden als het voor haar gewoon een leuk vriendschappelijk contact is met iemand waarmee je sowieso in één ruimte zit, maar jij te duidelijk meer verwachtingen hebt.quote:Op dinsdag 25 april 2023 22:09 schreef timmieliesie het volgende:
We zitten in hetzelfde team. Op kantoor zitten we altijd bij elkaar en als we thuis werken dan bellen we elke dag wel even. Dus ja, best veel contact.
Dit. Lijkt mij wel zo'n typisch geval van een incel, die denkt dat een vrouw die een paar keer aardig doet gelijk geinteresseert is.quote:Op woensdag 26 april 2023 09:17 schreef itchycoo het volgende:
Wat maakt voor jou dat je denkt dat er mogelijk meer in zit in de richting van romantiek en dat dat ook wederzijds zou zijn?
Krijg hardere incelvibes van jouw posts dan van die van TS.quote:Op woensdag 26 april 2023 13:55 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Dit. Lijkt mij wel zo'n typisch geval van een incel, die denkt dat een vrouw die een paar keer aardig doet gelijk geinteresseert is.
Dit soort type man heeft geen andere opties, daarom zoekt hij de eerste de beste die met hem praat. Als je omkomt van de punani begin je dit soort topics niet.
En waarom zou je dat gescheiden moeten houden?quote:Op woensdag 26 april 2023 09:21 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Zelfde team zou bij mij een grote nee zijn, je gaat dan echt je privéleven naar werk nemen en andersom.
En als zij een coördinerende rol over hem heeft zou je niet terughoudend zijn?quote:Op woensdag 26 april 2023 10:46 schreef jesseax het volgende:
Wat zijn jullie verhoudingen qua functie op het werk ? Mocht jij een coördinerende rol/controlerende rol over haar hebben, zou ik er terughoudend in zijn. Is dat niet het geval, gooi een balletje op en zie vanuit daar hoe het loopt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |