Ja ik heb weer wat te klagen maar dit keer in mijn optiek een gegronde klacht!
Dat zijn ze natuurlijk altijd 
Maar, het geval zit zo.
Marktplaats heeft een geweldige zoekmachine en je kunt bij
marktplaats zelfs instellen dat je een melding kunt ontvangen van zoekopdrachten, echter zit daar de clou... Je
MOET een email ontvangen met de een korte melding dat er x aantal nieuwe advertenties voldoen aan je zoekopdracht. Je zou denken mooi! en ja, op zich is dat ook zo, echter met een heel aantal zoekopdrachten krijg je geregeld een email. Zeker als je opzoek bent naar dingen die veelvuldig op
marktplaats voorkomen.
Echter wil ik die email niet, ik wil gewoon op de site en in de app kunnen zien dat een van mijn zoek opdrachten nieuwe advertenties heeft gevonden. Maar. Dat kan niet! bij veel andere aanbieders kan het wel, maar
marktplaats niet. Nou net de site die ik redelijk veel gebruik.
Tot so far.
Je gaat er niet dood aan, kost je wat meer moeite, je kunt ook een marktplaats zoekopdrachten filter instellen die auto alle emails verplaatst maar toch...Moi!

-edit-
Oh en ik vergeet ook nog te melden, redelijk belangrijk. Dat de emails veel later aan komen dan dat de resultaten in de app of op de site zichtbaar zijn. Dus ik verwijder redelijk vaak emails omdat ik toch al in de app kijk en zie dat er nieuwe meldingen zijn (want ja, die krijg je ook).
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...