Jazeker. Het betreft echter letterlijk een ''saldodipje'' die 1 dag later weer word terugbetaald. Dus de woekerrente blijft buiten schot.quote:Op dinsdag 25 april 2023 19:42 schreef Ivo1985 het volgende:
Fraude plegen is strafbaar en bij saldodipje meer lenen dan toegestaan is op basis van je inkomen, is reden om morgen direct aan te kloppen bij een sociaal raadsman of raadsvrouw van je gemeente voor hulp met betrekking tot je financiële situatie.
Je weet dat dergelijke leningen bijzonder duur zijn en doorgaans dus alleen maar voor grotere tekorten zorgen?
Probleem is dat een CC afschrijving aankomende 27e mijn betaalrekening 500+ in het rood zet, waardoor deze waarschijnlijk geblokkeerd wordt. Om dit te voorkomen wil ik mijn CC saldo tijdig aanvullen aangezien ik geen gezeik wil van de bank.quote:Op dinsdag 25 april 2023 19:51 schreef Chandler het volgende:
Dan nog, dan kun je beter 1 dag even in het rood staan dan geld lenen, het zou mogelijk ook een kortduurige BRK melding kunnen opleveren.
Dan is je probleem vooral dat je niet met geld om kunt gaan, gevolgd door dat je schijnbaar wil liegen om wat je kunt lenen hoger te maken. Daar is WGR niet voor.quote:Op dinsdag 25 april 2023 19:55 schreef SGJ het volgende:
[..]
Probleem is dat een CC afschrijving aankomende 27e mijn betaalrekening 500+ in het rood zet, waardoor deze waarschijnlijk geblokkeerd wordt. Om dit te voorkomen wil ik mijn CC saldo tijdig aanvullen aangezien ik geen gezeik wil van de bank.
Met geleend geld geleend geld afbetalen is vragen om problemen zoonquote:Op dinsdag 25 april 2023 19:55 schreef SGJ het volgende:
[..]
Probleem is dat een CC afschrijving aankomende 27e mijn betaalrekening 500+ in het rood zet, waardoor deze waarschijnlijk geblokkeerd wordt. Om dit te voorkomen wil ik mijn CC saldo tijdig aanvullen aangezien ik geen gezeik wil van de bank.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |