abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_559487
Ha ha ha!

Voor familie heeft SBS e-mail adressen aagemaakt om direct in contact te blijven met de 'passagiers' van De Bus.

Posten???

ex-Graz stalker
pi_559497
Tuurlijk
pi_559744
wat houd je tegen jah
There's a frood who really knows where his towel is.
pi_559790
Aangezien de standaard opbouw van het adres wel gelijk zal zijn hebben we gelijk de mail adressen van allemaal.

Even de achternamen van de rest er bij zoeken en hupsake. Daar gaan we.

Ik wacht in spanning af.

[Dit bericht is gewijzigd door tanjalies op 17-12-2000 11:48]

pi_559851
quote:
Op 17 december 2000 11:45 schreef tanjalies het volgende:
Aangezien de standaard opbouw van het adres wel gelijk zal zijn hebben we gelijk de mail adressen van allemaal.

Even de achternamen van de rest er bij zoeken en hupsake. Daar gaan we.

Ik wacht in spanning af.


Nee, het werkt anders. Ze hebben alle passagiers bijnamen gegeven. Je lacht je dood als je die van Zoe hoort!

Ze eindigen wel allemaal op @sbsnet.nl

ex-Graz stalker
pi_559859
Katjaschuurman,

Maar nu hebben we nog steeds niet de info die we wel willen hebben van je.

pi_559898
Hij lult
pi_559937
quote:
Op 17 december 2000 12:50 schreef Bigs het volgende:
Hij lult
Nee hoor. Vorige week zondag was er een familiedag. Kon de familie van de medewerkers De Bus bekijken. Iedereen mocht onderin De Bus (waar de regie e.d. zit) rondkijken. Voor de rest werd je wel afgeschermd van de passagiers.

Ligt er plotseling een blaadje op een tafeltje met alle e-mail adressen van de passagiers. Dat blaadje ligt dus nu op de één of andere vreemde wijze hier voor me op mijn buro. Ik wacht alleen nog het goede moment af voor een mail-war richting Zoë...

Oh ja. Ik ben zeluf niet op die familiedag geweest hoor. Ik ben namelijk familie van iemand die familie is van iemand die bij De Bus werkt

ex-Graz stalker
pi_559984
Het is wel zo dat voor dat ze hun mail krijgen de redactie eerst goed kijkt van wie het afkomstig is en wat er in staat.

Het nu gebruiken van die adressen stagneerd alleen de doorgifte van de familie mail. Wanneer er veel binnen zouden komen, moeten ze andere adressen aanmaken en weer door geven aan de familie.

  zondag 17 december 2000 @ 14:22:08 #10
272 R@b
No-nonsens
pi_560099
Als je je WAR mail hebt verstuurd plaats dan de mail adressen maar. Altijd leuk om een beetje te fukken toch ??

Kan ook weinig kwaad lijkt me, want die mails worden eerst door een redacteur gelezen.

Maar als je het slim aanpakt stuur je een mail waarbij het net lijkt of het van familie afkomstig is (of van Lars) en zet je daar hier en daar verbogen een paar flinke sneeren in. dan heb je kans dat die doorkomt.

Andes zit je alleen maar voor jan snot te mailen lijkt me

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
  Trouwste user 2022 zondag 17 december 2000 @ 15:22:00 #11
7889 tong80
Spleenheup
pi_560243
Goed idee gewoon veel tekst in de mailtjes de redactie leest heus niet alles. waarschijnlijk alleen het bovenste en het onderste gedeelte.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zondag 17 december 2000 @ 15:24:47 #12
2764 Trainspotter
Nu mèt goedkope zonnebril
pi_560250
Heeft geen nut om iets te sturen, Zoe kan niet lezen.
  Trouwste user 2022 zondag 17 december 2000 @ 15:37:09 #13
7889 tong80
Spleenheup
pi_560290
En ze gebruikt tweedehands condooms.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')