Wat voort kip, zon droog stuk filet lijkt me niet?quote:Op dinsdag 25 april 2023 10:54 schreef StateOfMind het volgende:
Dan ga ik toch voor kip.
Daar kun je me 's nachts voor wakker maken
Gebraden kip, liefst nog druipend van het vetquote:Op dinsdag 25 april 2023 10:56 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Wat voort kip, zon droog stuk filet lijkt me niet?
Kfc hotwingsquote:Op dinsdag 25 april 2023 10:54 schreef StateOfMind het volgende:
Dan ga ik toch voor kip.
Daar kun je me 's nachts voor wakker maken
Een gebraden kippenbout is idd niet te versmaden.quote:Op dinsdag 25 april 2023 10:59 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Gebraden kip, liefst nog druipend van het vet![]()
Droge kipfilet idd niet.
quote:Op dinsdag 25 april 2023 11:40 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Een gebraden kippenbout is idd niet te versmaden.
[ afbeelding ]
(Ze moesten hier iig nog een half uurtje pruttelen)
Een kippenbout van het spit vind ik nog net wat lekkerder
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mja. Kweenie.quote:
Wat kost dat dan?quote:Op dinsdag 25 april 2023 11:51 schreef gargamelnl het volgende:
King crab poten en dan lekker dippen in gesmolten boter. Helaas absurd duur, dus als alternatief snow crab poten mag ook.
[ afbeelding ]
Die laatste foto is ultiem voer, alleen dan verpest je het met een vies kippenbot erbijquote:Op dinsdag 25 april 2023 11:40 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Een gebraden kippenbout is idd niet te versmaden.
[ afbeelding ]
(Ze moesten hier iig nog een half uurtje pruttelen)
Een kippenbout van het spit vind ik nog net wat lekkerder
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als je kijkt naar Deadliest Catch snap je ook waarom dit zo duur isquote:Op dinsdag 25 april 2023 11:51 schreef gargamelnl het volgende:
King crab poten en dan lekker dippen in gesmolten boter. Helaas absurd duur, dus als alternatief snow crab poten mag ook.
[ afbeelding ]
500 gram voor maar 60 euroquote:Op dinsdag 25 april 2023 11:51 schreef gargamelnl het volgende:
[ afbeelding ]
Een beetje fatsoenlijke portie is 500 gram (Zit wel veel vlees in in verhouding met bijv een kreeft) en moet je rekenen op tussen de 70 en 90 euro.quote:
Toen ik er mee klaar was, waren die botten mooi schoongeklovenquote:Op dinsdag 25 april 2023 12:04 schreef Centenbak het volgende:
[..]
Die laatste foto is ultiem voer, alleen dan verpest je het met een vies kippenbot erbij
Liever te duur dan niet te koop. Doosje rennies erbij doet wonderen als je aan de prijs blijft denken. Maar goed, dit eet je ook niet wekelijks of maandelijks. Een paar vers gegrilde warme kippepoten van de plaatselijke poelier met appelmoes staat bij mij ook hoog in de rangorde. Dat eet ik wel bijna wekelijks.quote:Op dinsdag 25 april 2023 12:10 schreef StateOfMind het volgende:
Deju wat een prijzen
Ik hou het wel bij mijn kip.
Bovendien wordt die "bevoeren verzonden".quote:Op dinsdag 25 april 2023 12:09 schreef gargamelnl het volgende:
[..]
Een beetje fatsoenlijke portie is 500 gram (Zit wel veel vlees in in verhouding met bijv een kreeft) en moet je rekenen op tussen de 70 en 90 euro.
https://www.smokehouse.nl(...)ute_pa_gewicht=500-g
Dit is 500 gram voor 60 euro, maar dat lijken me wel erg kleine poten, dus meer schaal en minder vlees.
Ze zijn bijna altijd bevroren als je ze in NL wilt kopen . Als ze gevangen worden (gebied Noorwegen) worden ze net als hollandse garnalen gelijk op de boot gekookt en in Alaska enzo gebeurt het gelijk in de haven. In de vs en alaska zijn ze wel ongekookt te krijgen als ik zo op youtube kijk, maar daar ben ik nog nooit geweest.quote:Op dinsdag 25 april 2023 12:16 schreef capricia het volgende:
[..]
Bovendien wordt die "bevoeren verzonden".
Die website heeft wel heel slechte zinnen. Man man man. Wat een droevenis.quote:Op dinsdag 25 april 2023 12:20 schreef gargamelnl het volgende:
[..]
Ze zijn bijna altijd bevroren als je ze in NL wilt kopen . Als ze gevangen worden (gebied Noorwegen) worden ze net als hollandse garnalen gelijk op de boot gekookt en in Alaska enzo gebeurt het gelijk in de haven. In de vs en alaska zijn ze wel ongekookt te krijgen als ik zo op youtube kijk, maar daar ben ik nog nooit geweest.
Edit: Zie inderdaad de spelfout op de website![]()
Ik vertrouw het dan meteen een stuk minder.quote:Open knippen met een schaar en haal dan het heerlijk sappige krabvlees uit.
Goed krokant aan de buitenkant, zacht van binnen. Niet te bruin, niet te licht.quote:Op dinsdag 25 april 2023 13:19 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Voor de mindere goden onder ons, wat is goed gefrituurde patat?
Ging mij meer om de methode, dan om het resultaatquote:Op dinsdag 25 april 2023 13:23 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Goed krokant aan de buitenkant, zacht van binnen. Niet te bruin, niet te licht.
En uiteraard de juiste hoeveelheid zout erop: niet teveel, niet te weinig.
Gadverdamme, nooit begrepen. Die chloorlucht aan je handen terwijl je probeert te eten, bah bah bahquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |