Omdat het moet...nou dat...quote:Op maandag 24 april 2023 15:01 schreef mikekomen het volgende:
Waarom zitten mensen hier continu hun favoriet te verdedigen?
Ice?quote:Op maandag 24 april 2023 15:01 schreef mikekomen het volgende:
Waarom zitten mensen hier continu hun favoriet te verdedigen?
hoop dat hij snel zijn 10 vingers verbrandquote:Op maandag 24 april 2023 14:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En het was nog wel zijn droomopdracht hij wilde graag ze het spel verlaten
Nu zegt hij ik heb weer een eliminatie overleeft, ik speel graag met vuur.
Dat is Jeff. Blaffen, maar niet bijten.quote:
Dat is dan jouw meningquote:Op maandag 24 april 2023 14:57 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Want Sas, Bern, Janet, Mirthe, Kenzy, Ima, Marciano, Jasper maken tv? Stelletje saaie pieten.
K zeg toch dat er meerdere schelden.quote:Op maandag 24 april 2023 14:59 schreef cinsan het volgende:
[..]
vergeten we dan effe andere grote schelder fucking den hartog
Dan moeten ze haar maar eens op die stip zetten want ze faalt gegarandeerdquote:
Dus jij vergelijkt het gedrag van Kenzy, met die van Jeffquote:Op maandag 24 april 2023 14:59 schreef Sociologica het volgende:
[..]
Volgens mij is Kenzy atm de loser. Ik ben blij met deze uitkomst
Alsof ze dezelfde maat hebbenquote:Op maandag 24 april 2023 14:58 schreef mootie het volgende:
[..]
En de zgn. hebbert Mirte geeft haar eigen parfum mee, en wil dat Kenzi lekker haar eigen kleren meeneemt.
Heb er helemaal niks meequote:Op maandag 24 april 2023 15:01 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die zit daar ook te lang, mag er ook wel uit. Wordt steeds zuurder.
Nee. Jij noemt Jeff en Ice beide losers door hun game talk van zojuist. Ik geef aan dat Kenzy volgens mij op dit moment de loser is die net de eliminatie heeft verloren. Dat het tegen kamp daar dan even blij mee is en over praat vind ik niet gelijk staan aan een loser zijn.quote:Op maandag 24 april 2023 15:02 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dus jij vergelijkt het gedrag van Kenzy, met die van Jeff
Elke dag fysio?quote:Op maandag 24 april 2023 15:02 schreef Silves het volgende:
Weet het wel zeker dat kamer 5 ook best blij is, elke dag fysio, elke dag gezeur als ze achter is, haar eisen en wensen...dag Rolmops in de mayo..
Zou leuk zijn als ze er morgen weer een eliminatie in gooienquote:Op maandag 24 april 2023 15:02 schreef Sociologica het volgende:
Ice nu tegen Imi: door de oog van de naald
Imi: ja dat is echt zo. Nu hebben we weer een kleine voorsprong. Volgende keer wil ik zo eentje, weet je… je denkt dat je alles kan, laat maar zien
Ice: 100% man. Volgende keer hoog, hoog. Judas, Jappie of Erik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |