Laat dr nog maar ff blijven daar.. dr werk was hier om de hoek dus ik zit niet te wachten op dat ze hier elke dag voorbij fietstquote:Op maandag 24 april 2023 00:45 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Snap ik! Ze komt vaak heel vals over, maar ik betwijfel of ze slim genoeg is om bewust vals te zijn
Weg ermee , vreselijke nare kleuter is hetquote:Op maandag 24 april 2023 00:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Laat dr nog maar ff blijven daar.. dr werk was hier om de hoek dus ik zit niet te wachten op dat ze hier elke dag voorbij fietst
Tegen die tijd heeft ze al een nieuwe pruikquote:Op maandag 24 april 2023 00:50 schreef KinKiJan het volgende:
Erik denk dat als Eunice bij Babette in Maastricht op bezoek gaat, ze wordt herkent voordat ze de bel ingedrukt heeft.
quote:Op maandag 24 april 2023 00:53 schreef KinKiJan het volgende:
Eunice: "Hoe zouden ze mij noemen buiten dit programma?"
Erik: "Gewoon Eunice! Uniek!"
Eunice: "En jou?"
Erik: "Misschien wel Lik-Erik"
Hij zei weleens dat hij verwachte dat hij bij talkshows aan tafel gevraagd zou worden of als vervanger van Maarten van Rossem bij de Slimste mens.quote:
word dan weer zelfde als vorige keer, enkel ex managers mogen nieuwe manager kiezen , wat een kluchtquote:Op maandag 24 april 2023 06:48 schreef Frummelie het volgende:
Vandaag moeten de managers zich aanmelden als ik het goed heb... snel klaar alleen Zoe... Eunice heeft zich teruggetrokken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |