quote:Op maandag 24 april 2023 00:25 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
TeringSPOILER: Voor de terug-kijk-liefhebbersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
My age is very
Inappropriate
for my behavior
quote:Op maandag 24 april 2023 00:25 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Afschieten die gasten ..... tennis bal ff de info in de loods met een blaas-pijltjeSPOILER: Voor de terug-kijk-liefhebbersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dat zijn alleen de datingsprogramma's, in het begin werd er tijdens zo'n quiz daar de vraag gesteld wie er wel eens op TV geweest zijn. Er staken er een hele hoop hun vinger op en toen ze iedereen af gingen kregen we een soundlock. Pas deze week weet ik waarom Janet haar vinger op stak. Die heeft eens 2000 gulden gewonnen bij Bogglequote:
Ik kijk die programma's nooitquote:Op maandag 24 april 2023 00:31 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
En dat zijn alleen de datingsprogramma's, in het begin werd er tijdens zo'n quiz daar de vraag gesteld wie er wel eens op TV geweest zijn. Er staken er een hele hoop hun vinger op en toen ze iedereen af gingen kregen we een soundlock. Pas deze week weet ik waarom Janet haar vinger op stak. Die heeft eens 2000 gulden gewonnen bij Boggle
Martin baalde het meest van iedereen om de Loods te verlaten, en juist daarom. Hij dacht het te gaan maken op tv.quote:Op maandag 24 april 2023 00:11 schreef Sociologica het volgende:
[..]
Denk dat het Martin ook tegenvalt qua aanbiedingen achteraf. Die had het in de loods ook altijd over graag op tv dingen willen doen geschikt type ervoor blabla
Dat zal het zijnquote:Op maandag 24 april 2023 00:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat was ook vroeger , toen hadden we nog geen tv
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Knap dat je daar naar kan luisterenquote:Op maandag 24 april 2023 00:39 schreef KinKiJan het volgende:
Eunice vindt dat ze op JW lijkt, Erik is het daar niet mee eens, hij vindt haar wel knapper dan JW, de charmeur
Ze noemt wat dingen op ter vergelijking. Erik vindt het jammer dat JW een aantal dingen heeft opgegeven. Denk dat hij doelde op zijn standpunten die hij in het begin had en nu heeft laten varen. Dit is een gok van mij, kans om het uit te leggen krijgt Erik niet van Eunice.
Maar das niet live ....quote:Op maandag 24 april 2023 00:42 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Knap dat je daar naar kan luisteren![]()
Ik ben een gesprek tussen Zoe , Wen en Bep terug aan het kijken en ik krijg een steeds grotere hekel aan Zoe
En niets meer willenquote:Op maandag 24 april 2023 00:42 schreef KinKiJan het volgende:
Ze vinden dat JW een relatie moet zoeken. Maar, zo zegt Erik, dan wel iemand die in dezelfde levensfase als hem zit, niet meer hoeven te werken, graag op vakantie in het buitenland enzo.
quote:Op maandag 24 april 2023 00:42 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Knap dat je daar naar kan luisteren![]()
Ik ben een gesprek tussen Zoe , Wen en Bep terug aan het kijken en ik krijg een steeds grotere hekel aan Zoe
quote:Op maandag 24 april 2023 00:45 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Snap ik! Ze komt vaak heel vals over, maar ik betwijfel of ze slim genoeg is om bewust vals te zijn
Erik is er wel heel erg mee bezigquote:Op maandag 24 april 2023 00:47 schreef chufi het volgende:
Erik maakt het niets uit om beroemd te worden ... maar wel mooi meegenomen als het er van komt ..
Zou ie zn pyjama wel mee hebben ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |