Het is uiterst vermakelijk om naar te kijken in deze setting maar eenmaal 'eruit' boeien die mensen mij totaal niet meerquote:Op maandag 24 april 2023 00:11 schreef Sociologica het volgende:
[..]
Denk dat het Martin ook tegenvalt qua aanbiedingen achteraf. Die had het in de loods ook altijd over graag op tv dingen willen doen geschikt type ervoor blabla
Erik kan nooit aan Maarten tippen , die vergelijking vind ik al raarquote:Op maandag 24 april 2023 00:11 schreef chufi het volgende:
[..]
de slijt zit wel wat op hoor ... Maar met Erik hebben we een nieuw elan
Een absolute eindbaasquote:Op maandag 24 april 2023 00:12 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Erik kan nooit aan Maarten tippen , die vergelijking vind ik al raar
Lang leve de liefde of dat datingprogramma in het restaurant 😁quote:Op maandag 24 april 2023 00:06 schreef Puzzie het volgende:
Ik denk dat we verder vrij weinig van Erik terug gaan zien , misschien liefdedate dingen (kom ff niet op de naam maar GJ date dingen)
Denk ook dat ie er meer van verwacht had.. Maar youtube it isquote:Op maandag 24 april 2023 00:11 schreef Sociologica het volgende:
[..]
Denk dat het Martin ook tegenvalt qua aanbiedingen achteraf. Die had het in de loods ook altijd over graag op tv dingen willen doen geschikt type ervoor blabla
Sommige deden ze alle tweequote:Op maandag 24 april 2023 00:13 schreef Varen het volgende:
[..]
Lang leve de liefde of dat datingprogramma in het restaurant 😁
Dat jaquote:Op maandag 24 april 2023 00:13 schreef Varen het volgende:
[..]
Ben je een leuke meid koppelen ze je aan een totale mismatch die je van mijlenver ziet aankomenquote:Op maandag 24 april 2023 00:13 schreef Varen het volgende:
[..]
Ze kiezen er zelf voorquote:Op maandag 24 april 2023 00:17 schreef chufi het volgende:
Totale misbruik van kandidaten ..... en soms doen we een match ..
Om vervolgens serieus te denken dat je de ware liefde ontmoet zekerquote:Op maandag 24 april 2023 00:10 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Vreselijk ja , daar zie ik Erik nog wel een keer in komen
Jaquote:Op maandag 24 april 2023 00:20 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Om vervolgens serieus te denken dat je de ware liefde ontmoet zeker
Maar als je er zelf voor kiest moet je ook niet gaan mopperenquote:Op maandag 24 april 2023 00:17 schreef chufi het volgende:
Totale misbruik van kandidaten ..... en soms doen we een match ..
quote:
SPOILER: Voor de terug-kijk-liefhebbersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Vertel dat eeb type Zoe...quote:Op maandag 24 april 2023 00:24 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Maar als je er zelf voor kiest moet je ook niet gaan mopperen
Want je weet dat zij jou 'gebruiken' met als doel 'televisie schieten'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |