Bahquote:Op maandag 24 april 2023 00:03 schreef chufi het volgende:
Erik gaat zn autistisch gedrag nu uitbuiten... Hij denkt de vervanger van Maarten van Rossum te kunnen zijn ...
Nou Maarten
Als ie daar in het publiek gaat zitten dan herkent niemand hem johquote:Op maandag 24 april 2023 00:03 schreef Sociologica het volgende:
Erik acht de kans heel groot dat hij hierna wordt benaderd voor verschillende tv programma’s. Hij is uniek op een manier die bij verschillende soorten programma’s past. Zoals misschien iemand die eh, eh… in praatprogramma’s meedoet. Misschien quizzen… misschien de lolligere televisie dingen. Hij wil bijv Maarten van Rossem opvolgen bij de slimste mens.
Hahahahaha
Ice?quote:Op maandag 24 april 2023 00:06 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Was dat Tiano?. Bij Mirthe en Kenzy?!
Maarten wordt wel wat oud en tijd voor vervangen komt er wel aanquote:Op maandag 24 april 2023 00:04 schreef Puzzie het volgende:
Maarten is tof , maar Erik gaat een beetje naast zijn schoenen lopen geloof ik
Zoals Berendquote:Op maandag 24 april 2023 00:06 schreef Puzzie het volgende:
Ik denk dat we verder vrij weinig van Erik terug gaan zien , misschien liefdedate dingen (kom ff niet op de naam maar GJ date dingen)
quote:Ik zie Eunice eigenlijk nog eerder opduiken in Sesamstraat als een toverkol dan Erik in welk programma dan ook
LLDL inderdaad, waar Zoe en GJ ook aan meededen. GJ, Kenzy en Tommy-Lee deden eerder ook aan First Dates mee.quote:
Maarten zijn humor is onvervangbaarquote:Op maandag 24 april 2023 00:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Maarten wordt wel wat oud en tijd voor vervangen komt er wel aan
Vreselijk ja , daar zie ik Erik nog wel een keer in komenquote:
Denk dat het Martin ook tegenvalt qua aanbiedingen achteraf. Die had het in de loods ook altijd over graag op tv dingen willen doen geschikt type ervoor blablaquote:
En dan heb je ook nog programma's zoals bijv. 'de Alleskunner' want mensen genoeg in die kaartenbak om te kunnen vullenquote:Op maandag 24 april 2023 00:08 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
LLDL inderdaad, waar Zoe en GJ ook aan meededen. GJ, Kenzy en Tommy-Lee deden eerder ook aan First Dates mee.
Dat programma bedoelde ik iddquote:Op maandag 24 april 2023 00:08 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
LLDL inderdaad, waar Zoe en GJ ook aan meededen. GJ, Kenzy en Tommy-Lee deden eerder ook aan First Dates mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |