En toch blijven ze maar telkens dat riedeltje afspelen terwijl ze dus hun eigen regel(s) (zijn die er?) totaal niet nalevenquote:Op zondag 23 april 2023 23:35 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Kennelijk heeft JW met de laatste opdracht dingen voorgezegd, 'de 4' die het net over gele kaarten hadden verwacht dat hij er een kaart voor zou krijgen.
Geen idee welke 4 , maar laat maar ff wat gele kaarten komen ... die pot moet omlaag en wel snelquote:Op zondag 23 april 2023 23:35 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Kennelijk heeft JW met de laatste opdracht dingen voorgezegd, 'de 4' die het net over gele kaarten hadden verwacht dat hij er een kaart voor zou krijgen.
Inderdaad, er kaarten voor uitdelen levert ook weer TV (en een greep uit de pot) op dus ik snap niet zo goed waarom ze zo laf zijn.quote:Op zondag 23 april 2023 23:38 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
En toch blijven ze maar telkens dat riedeltje afspelen
Zoe, Jeff, Isaac en Kenzyquote:Op zondag 23 april 2023 23:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen idee welke 4 , maar laat maar ff wat gele kaarten komen ... die pot moet omlaag en wel snel
juist !! De fanatici weer op scherp en geageerd en de anderen wachten op het zwembad en de yagucciquote:Op zondag 23 april 2023 23:39 schreef Kakadylo het volgende:
Het brengt reuring binnen de totale groep en er gaat weer 10k van het totaalbedrag dus win/win lijkt me
Wat een vreselijk neppe draak was me dat zeg. Van mij had die er al in de eerste weken uitgemogen. Je hebt er niks aan en brengt enkel ellende. Weet nog wel dat ze tijdens die avond al volledig van de kaart was en als een doorgesnoven temeier op de toiletdeuren stond te rammen. Enkele dagen later en ze was er nog mee ontsnapt ook. Als je zelfs rondbazuint dat je bent aangerand dan spoor je niet. Met zo iemand zou ik niks te maken willen hebben want daar moet je juist ver bij vandaan blijven.quote:Op zondag 23 april 2023 23:28 schreef Harry het volgende:
Stream 1
Kenzy, Isaac, Jeffrey en Zoe kletsen
Het gaat over Gele Kaarten
Zoe: Mexx fluisterde in mijn oor, echt waar, dat zij met dat glas had gegooid.
Een gast die wel wat brak was met een petje , gezet etc ...quote:Op zondag 23 april 2023 23:49 schreef Harry het volgende:
Stream 2
Erik en Eunice in de Kas
Ze praten over de casting. Interessant!
Wie zou er met BT bedoeld worden?quote:Op zondag 23 april 2023 23:54 schreef chufi het volgende:
Eunice had een gesprek met "de BT" Erik wie ? Ah oh ja de BT
SPOILER: Jeff en janet een tijdje terug over de castingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik dacht dat het al over wasquote:Op zondag 23 april 2023 23:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat was het al vanaf het begin .. zelfs voordat Herr Bern dr overnam
OMGquote:Op maandag 24 april 2023 00:02 schreef Harry het volgende:
Erik: ik acht de kans heel groot dat ik gevraagd wordt voor televisie dingen. Quizen, de lollige tv dingen.... Of Maarten van Rossem opvolgen bij De Slimste Mens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |