Ik vind het knap dat je de moeite neemt het uit te schrijvenquote:Op zondag 23 april 2023 21:24 schreef KinKiJan het volgende:
Zoe: "Ik ga je 1 ding zeggen, Erik wordt lijp, kan ik je nu vert..(vertellen) weet je waarom? Kijk ik wil me niet bemoei... (bemoeien) maar ik ga je 1 ding vertellen waarom. Kijk, zijn kast stond altijd hier vanaf dag 1, toen heb ik 1 keer, omdat ik de kast versch.. (verschoof) stond de kast hier, precies op deze plek, hij-was-woest! Omdat zijn kast van de plek af was en hij was het gewend."
Kenzy: "Oh nee maar we doen niks zonder dat hij er is"
Tussen haakjes heb ik de halve woorden van Zoe afgemaakt op basis van de context .....
En Kenzy wil wel dat er rekening met haar "slaapprobleem" wordt gehouden. Egocentrisch grietje.quote:Op zondag 23 april 2023 21:31 schreef KinKiJan het volgende:
Sasha: 'Maar wat vinden we van het plan?"
Kenzy: "Ik vind het een helemaal prima plan ik vast beginnen met wat dingen verplaatsen"
Zoe: "Nee"
Jasper "Nou dat zou ik niet doen"
Zoe: "Eerst vragen want, want als hij"
Sasha: "Dat is zijn kastje"
Kenzy: "Oooh die man, kan ie naar huis?!"
Sasha: "Ongeduldig!"
Mirthe: "Kenzy!"
Kenzy: "Ik ben niet geduldig"
Sasha: "Ja maar niet iedereen hoeft te gaan rennen als jij wil dat ze gaan rennen he?!"
Kenzy: "Nee maar het moet ook niet zo zijn dat wanneer grote Erik zegt 'ja mijn autisme staat het niet toe dat het niet wordt veranderd' en vervolgens..."
Sasha: "Ja maar we kunnen gewoon toch daar rekening mee houden als dat allemaal gewoon kan?"
Sasha
Mijn verbazing over wat er nou eigenlijk allemaal uit komt deel ik graagquote:Op zondag 23 april 2023 21:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind het knap dat je de moeite neemt het uit te schrijven
wat een kreng die kenzyquote:Op zondag 23 april 2023 21:31 schreef KinKiJan het volgende:
Sasha: 'Maar wat vinden we van het plan?"
Kenzy: "Ik vind het een helemaal prima plan ik vast beginnen met wat dingen verplaatsen"
Zoe: "Nee"
Jasper "Nou dat zou ik niet doen"
Zoe: "Eerst vragen want, want als hij"
Sasha: "Dat is zijn kastje"
Kenzy: "Oooh die man, kan ie naar huis?!"
Sasha: "Ongeduldig!"
Mirthe: "Kenzy!"
Kenzy: "Ik ben niet geduldig"
Sasha: "Ja maar niet iedereen hoeft te gaan rennen als jij wil dat ze gaan rennen he?!"
Kenzy: "Nee maar het moet ook niet zo zijn dat wanneer grote Erik zegt 'ja mijn autisme staat het niet toe dat het wordt veranderd' en vervolgens..."
Sasha: "Ja maar we kunnen gewoon toch daar rekening mee houden als dat allemaal gewoon kan?"
Sasha
Denk dat ie in ieder geval blij is dat ze wachten op zijn input.quote:
Omdat drama verkoopt en kun je dus interessant gaan lopen doen waarna men aan je lippen hangtquote:Op zondag 23 april 2023 21:40 schreef Hoempah het volgende:
En terwijl er totaal geen probleem is verder loopt Zoë al drama te verkopen aan Babette en Wendy
Nee nu in het donker naar huis lopen,goede oefening voor de marine met bagage in de regen.quote:
quote:Op zondag 23 april 2023 21:49 schreef pingu66 het volgende:
Myrthe molt ondertussen de schroefboormachine.. ..in 1,2......3
quote:Op zondag 23 april 2023 21:55 schreef KinKiJan het volgende:
Isaac: "Dit is gewoon een kadootje, lijkt wel een kadootje, is gewoon kadootje"
Babs: "Ik zeg jij gebruikt dit ...."
Isaac nog een keer erdoorheen: "Is kadootje!"
Babs: "..terwijl je al 2 maanden los wou...
Isaac erdoorheen: Ja! Ja! Ja! Ja!
Babs: "....en nu krijgen wij van, de dingen.."
Isaac: "Tuurlijk! Tuurlijk! Tuurlijk!"
Niet te doen joh !
Schaarsessies.quote:Op zondag 23 april 2023 21:56 schreef 5thencounter het volgende:
Het 1½ brede LesboBed is bijna klaar![]()
[ afbeelding ]
Ja dat stemmetje gaat af en toe helemaal de lucht inquote:
Gayquote:Op zondag 23 april 2023 21:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja dat stemmetje gaat af en toe helemaal de lucht in
Goed punt.quote:Op zondag 23 april 2023 21:58 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Dat je daar dan wel in kan slapen.....
quote:Op zondag 23 april 2023 21:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja dat stemmetje gaat af en toe helemaal de lucht in
als het zo getypt is lijkt het wel een gesprek met een peuter...quote:Op zondag 23 april 2023 21:55 schreef KinKiJan het volgende:
Isaac: "Dit is gewoon een kadootje, lijkt wel een kadootje, is gewoon kadootje"
Babs: "Ik zeg jij gebruikt dit ...."
Isaac nog een keer erdoorheen: "Is kadootje!"
Babs: "..terwijl je al 2 maanden los wou...
Isaac erdoorheen: "Ja! Ja! Ja! Ja!"
Babs: "....en nu krijgen wij van, de dingen.."
Isaac: "Tuurlijk! Tuurlijk! Tuurlijk!"
Niet te doen joh !
Ik ben benieuwd of het bed gaat verschuiven als één van tweeën in de spleet tussen de matrassen terecht komtquote:
Klinkt realistischquote:Op zondag 23 april 2023 22:02 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
als het zo getypt is lijkt het wel een gesprek met een peuter...
Nee want dit gebruikten ze al bij Bern's bed in kamer 3quote:Op zondag 23 april 2023 22:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of het bed gaat verschuiven als één van tweeën in de spleet tussen de matrassen terecht komt
Ik snap hier niets van. Is dat erg?quote:Op zondag 23 april 2023 22:02 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
als het zo getypt is lijkt het wel een gesprek met een peuter...
Kamer 3 staat leeg.quote:Op zondag 23 april 2023 22:07 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Nee want dit gebruikten ze al bij Bern's bed in kamer 3
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |