Die waait zo van zijn fiets afquote:Op zondag 23 april 2023 17:22 schreef Centenbak het volgende:
Waarom doet de Gnoom niet mee? Als Pidders dit kan moet hem dit ook wel goed afgaan?
Ook onder de dope.quote:Op zondag 23 april 2023 17:22 schreef capuchon_jongen het volgende:
1997 Michele Bartoli
1998 Michele Bartoli
Toch ook weer aantal jaren geleden dat iemand er in slaagt LBL 2 keer na elkaar te winnen
Dat verwacht ik niet, want Pidders blijft er ook op zitten. Nr 1 en 2 waren allebei kabouters vandaag.quote:Op zondag 23 april 2023 17:24 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Die waait zo van zijn fiets af
VoMy vermoed ikquote:Op zondag 23 april 2023 18:09 schreef TommyL0204 het volgende:
Pedante_mansplainer is een alter ego van R_R?
Het WK en Lombardije moeten we het mee doen als resterende ontmoetingen denk ik?quote:Op zondag 23 april 2023 20:37 schreef Koffieplanter het volgende:
Ten eerste: haarlijn is tanende. Ten tweede: hier schijnt normaal zo'n vijf à zes weken voor te staan. Dit zit dus deze week gewoon weer op de rollen.
San Sébastian kan nog? En Evenepoel rijdt dit keer misschien een voller Italiaans najaar zonder Vueita ervoor?quote:Op zondag 23 april 2023 20:55 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Het WK en Lombardije moeten we het mee doen als resterende ontmoetingen denk ik?
Zou kunnen, maar voor de echte toppers uit de Tour lijkt het toch vaak lastig om daar echt goed te zijn. Vraag het mij zelfs af hoe het deelnemersveld daar gaat zijn gezien het WK wat ook vrij snel volgt.quote:Op zondag 23 april 2023 21:06 schreef Marcoss het volgende:
[..]
San Sébastian kan nog? En Evenepoel rijdt dit keer misschien een voller Italiaans najaar zonder Vueita ervoor?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volgende afspraak, waarschijnlijk de ZLM tour, of wellicht Veenendaal-Veenendaal. Rundum Köln sla ik over. Doorsteken is onmogelijk in Duitsland als tegelijk de toerversie wordt verreden.Net efkes anges
quote:Op zondag 23 april 2023 22:21 schreef Sjoerd102 het volgende:
Mijn fotoverslag van vandaag.Jammer dat jij de val van Pogacar ook niet in beeld hebtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volgende afspraak, waarschijnlijk de ZLM tour, of wellicht Veenendaal-Veenendaal. Rundum Köln sla ik over. Doorsteken is onmogelijk in Duitsland als tegelijk de toerversie wordt verreden.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
Tegenwoordig is er toch altijd wel een filmpje van een toevallige getuige langs het parcours, maar deze keer blijft het angstvallig stil.quote:Op maandag 24 april 2023 07:32 schreef Godshand het volgende:
[..]
Jammer dat jij de val van Pogacar ook niet in beeld hebt
Kan ook best een plek zijn geweest waar niemand of bijna niemand stond toch?quote:Op maandag 24 april 2023 08:58 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Tegenwoordig is er toch altijd wel een filmpje van een toevallige getuige langs het parcours, maar deze keer blijft het angstvallig stil.
Ja klopt, die kans is in LBL in elk geval een stuk groter dan in de Rondequote:Op maandag 24 april 2023 09:08 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Kan ook best een plek zijn geweest waar niemand of bijna niemand stond toch?
Doordat de finale al vroeg start met direct al de favorieten, is in ieder geval wel zeker dat de beste in koers in principe ook wint, maar qua spanning viel het wel tegen ja. We hebben een aantal wereldtoppers die niet heel veel voor elkaar onder doen, maar juist dit jaar stak er 1 iemand heel duidelijk bovenuit als er meerdere toppers meededen (Mathieu in MSR en Pogacar in Vlaanderen) of had iemand pech waardoor er nooit een echt duel ontstond (Wout in Roubaix en Pogacar in LBL). GW met alleen Wout was niet spannend en Pogacar in AGR/WP eigenlijk ook niet.. dan heb je enkel E3 waar we echt een spannende strijd kregen tot de finish en in Strade kon het alle kanten op (maar van de "groten" hadden we daar enkel Mathieu die nog niet echt in vorm was)quote:Op zondag 23 april 2023 22:20 schreef Chiappucci het volgende:
Het zijn dit jaar wel echt de klassiekers van de anti-climax, met steeds een winnaar die al ruim voor de finish bekend is. Ik vind het tof dat de koers steeds vroeger openbreekt, maar ik weet of ik met deze ontwikkeling nu zo blij ben.
Zal wel een fan van Evenepoel zijn geweest.quote:Op maandag 24 april 2023 08:58 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Tegenwoordig is er toch altijd wel een filmpje van een toevallige getuige langs het parcours, maar deze keer blijft het angstvallig stil.
Goede analyse. Veel sterke staaltjes kunnen zien dit jaar, maar weinig echt spannende koers. Hopelijk worden de grote rondes wel weer thrillersquote:Op maandag 24 april 2023 10:14 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Doordat de finale al vroeg start met direct al de favorieten, is in ieder geval wel zeker dat de beste in koers in principe ook wint, maar qua spanning viel het wel tegen ja. We hebben een aantal wereldtoppers die niet heel veel voor elkaar onder doen, maar juist dit jaar stak er 1 iemand heel duidelijk bovenuit als er meerdere toppers meededen (Mathieu in MSR en Pogacar in Vlaanderen) of had iemand pech waardoor er nooit een echt duel ontstond (Wout in Roubaix en Pogacar in LBL). GW met alleen Wout was niet spannend en Pogacar in AGR/WP eigenlijk ook niet.. dan heb je enkel E3 waar we echt een spannende strijd kregen tot de finish en in Strade kon het alle kanten op (maar van de "groten" hadden we daar enkel Mathieu die nog niet echt in vorm was)
Wel benieuwd wat Evenepoel volgend jaar qua voorjaar doet als hij dan voor de Tour gaat (en dat lijkt me het meest waarschijnlijk). En hopelijk Roglic in topvorm in de Waalse klassiekers.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |