Gravenberch had ook gewoon lekker nog even in Nederland moeten blijven, al snap ik de lokroep van een grotere competitie wel.quote:Op zondag 23 april 2023 19:57 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Die was 10 wedstrijden bezig. Het jaar ervoor was Ajax geweldig en Gravenberch een van de beste spelers van de eredivisie waarmee hij een transfer naar Bayern afdwong. Taylor was zijn opvolger, die in de jeugd al 2 klasse minder was en voor het WK het middelmatige Ajax-niveau niet ontsteeg. Dan neem je de betere speler mee.
Dat zit er dik in tenzij je een paar ballen hebt die wel goed vallen, ik zei voor deze wedstrijd al dat als Ajax wil winnen ze er 3 moeten maken en dat geldt voor volgende week eigenlijk ook.quote:
Hardop gelachen om de zin “Zoals je weet heb ik verstand van meerdere sporten.”quote:Op zondag 23 april 2023 19:44 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Rot toch op. Zoals je weet heb ik verstand van meerdere sporten maar kijk ik geen Nederlands elftal en ik vind dat Taylor echt een waardeloze speler is. Davy Klaassen 0.5.
Snap heitinga wel, je kunt wel proberen te voetballen, maar als je niet het materiaal hebt om dit te doen moet je wel vechtertjes opstellenquote:Op zondag 23 april 2023 20:06 schreef klaasweetalles het volgende:
Je moet gewoon de conclusie trekken dat Heitinga gewoon keihard faalt
HIj wisselt Tadic nooit
Hij blijft KLaassen maar opstellen, Waarom? Waarschijnlijk omdat hij een vechtertje in het veld wil hebben. HIj moet voetballers opstellen. Dat is het DNA van 020.
Hij stelt de meest debiele linkbacks op terwijl hij een linksback heeft die oranje potentie heeft
Hij stelt weer Bassie op nadat hij een maand niet meer gespeeld had en vandaag weer hopeloos was.
ik kan nog wel even doorgaan....
Conclusie hij is geen trainer voor het hoogste niveau en zeker niet voor een club met een begroting van 200 miljoen
hij is zelf 1 van de zwakste schakels maar dat beseft hij zelf nog nietquote:Tadic concludeert dat selectie Ajax te zwak is en roept om versterkingen
18.52,
Vandaag
73 Reacties
Dusan Tadic heeft een hard oordeel geveld over Ajax. Volgens de aanvoerder is de kwaliteit van de huidige selectie niet hoog genoeg. Tadic zou dan ook graag versterkingen zien komende zomer.
Klopt. Taylor is inderdaad slechterquote:Op zondag 23 april 2023 20:12 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Hardop gelachen om de zin “Zoals je weet heb ik verstand van meerdere sporten.”
Ook Taylor en en 0.5 versie van Klaassen noemen zegt eigenlijk al meer dan genoeg dat je er geen kijk op hebt. Bijna tegenpolen van elkaar op het middenveld.
Wel alvarez erbij, hopelijk scheelt dat iets.quote:Op zondag 23 april 2023 19:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat zit er dik in tenzij je een paar ballen hebt die wel goed vallen, ik zei voor deze wedstrijd al dat als Ajax wil winnen ze er 3 moeten maken en dat geldt voor volgende week eigenlijk ook.
Het was ook wel flauw dat PSV wel met een middenveld speeldequote:Op zondag 23 april 2023 18:41 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Totale ineenstorting van alles wat er de afgelopen jaren is opgebouwd. En dat in 9 maanden tijd. Het is gewoon knap.
Schattig dat je denkt dat we de EL in gaanquote:Op zondag 23 april 2023 20:53 schreef Dale__Cooper het volgende:
Financieel best een klap geen Champions League en ook jammer dat we niet kunnen profiteren van een waarschijnlijke op papier gunstige poule. Maar met het team team en coach sta je anderzijds toch weer schut.
Nu dan maar 3e worden of beter nog de beker winnen en dan hopen dat je een b-team loot in de play-offs voor de Europa League. Dan kan er misschien in september een enigszins ingespeeld nieuw team staan.
Ja wel anders zoek ik je thuis op!quote:
Tadic, Tadic, wat gaan we doen vandaag.quote:Op zondag 23 april 2023 20:50 schreef klaasweetalles het volgende:
[ twitter ]
leuk voor zijn medespelers dat tadic toept dat ze niet goed genoeg ZIJN terwijl die zelf er geen tering van bakt
En dan vind ik Sangare en Til ook allesbehalve bijzonderquote:Op zondag 23 april 2023 21:00 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Het was ook wel flauw dat PSV wel met een middenveld speelde
Dat is ook troep idd.quote:Op zondag 23 april 2023 21:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En dan vind ik Sangare en Til ook allesbehalve bijzonder
quote:Op zondag 23 april 2023 20:12 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Hardop gelachen om de zin “Zoals je weet heb ik verstand van meerdere sporten.”
Ook Taylor en en 0.5 versie van Klaassen noemen zegt eigenlijk al meer dan genoeg dat je er geen kijk op hebt. Bijna tegenpolen van elkaar op het middenveld.
Wat ben jij een kleuter.quote:
Sangare is perfect voor dit soort wedstrijden. Gaat ook geweldig zijn voor middenmoters in de PLquote:Op zondag 23 april 2023 21:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En dan vind ik Sangare en Til ook allesbehalve bijzonder
En wat heeft dit met Ajax te maken?quote:Op zondag 23 april 2023 23:46 schreef PSVCL het volgende:
Sanagare is top. had even een mindere periode..kan gebeuren.
Til is een nuttige 12 e man. en nog altijd beter dan Taylor (hahaha)
en Heitinga en de selectie. Eigenlijk presteert gewoon alles ondermaats.quote:Op maandag 24 april 2023 00:30 schreef Caland het volgende:
Het lag allemaal aan Alfred Schreuder (lol)
Ik was nog zo teleurgesteld toen hij werd ontslagen. Maar elk nadeel hep z'n voordeel, want toen kwam Sjonniequote:Op maandag 24 april 2023 00:30 schreef Caland het volgende:
Het is me nu duidelijk geworden, het is gewoon een tussenjaar!quote:Op maandag 24 april 2023 00:47 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik was nog zo teleurgesteld toen hij werd ontslagen. Maar elk nadeel hep z'n voordeel, want toen kwam Sjonnie
Geef die man een contract voor het leven!quote:Op maandag 24 april 2023 00:50 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het is me nu duidelijk geworden, het is gewoon een tussenjaar!
[ twitter ]
Niet allemaal, wel genoegquote:Op maandag 24 april 2023 00:30 schreef Caland het volgende:
Hij zegt letterlijk dat volgend jaar een tussenjaar is, ik hoop maar dat hij dit jaar bedoelt.quote:Op maandag 24 april 2023 00:52 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Geef die man een contract voor het leven!
Feyenoord heeft meer basissspelers moeten inpassen dan Ajax.quote:Op maandag 24 april 2023 00:50 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het is me nu duidelijk geworden, het is gewoon een tussenjaar!
[ twitter ]
Weten jullie zeker dat hij niet gewoon een Ted Lasso comic relief verhaallijn is?quote:Op maandag 24 april 2023 00:53 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hij zegt letterlijk dat volgend jaar een tussenjaar is, ik hoop maar dat hij dit jaar bedoelt.
Jaaaaa nog meer geld uitgeven aan de Brubbies, de Basseys en de Bergwijns. Triple B'ed.quote:Op zondag 23 april 2023 20:50 schreef klaasweetalles het volgende:
[ twitter ]
leuk voor zijn medespelers dat tadic toept dat ze niet goed genoeg ZIJN terwijl die zelf er geen tering van bakt
Ajax heeft 90 minuten lang ballen over de zijlijn gejankt, allemaal de schuld van Schreuder (nu nog)quote:
Alle vertrouwen in onze nieuwe duitserquote:Op maandag 24 april 2023 01:06 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Jaaaaa nog meer geld uitgeven aan de Brubbies, de Basseys en de Bergwijns. Triple B'ed.
dat zegt toch niemand? Het is nog steeds oogaids maar wel gewoon meer punten gehaald. Daarnaast is er wel een verschil in people management tussen de 2.quote:Op maandag 24 april 2023 01:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Ajax heeft 90 minuten lang ballen over de zijlijn gejankt, allemaal de schuld van Schreuder (nu nog)
Schreuder liet dit team beter voetballen dan domme Sjon.quote:Op maandag 24 april 2023 01:14 schreef Malavita het volgende:
[..]
dat zegt toch niemand? Het is nog steeds oogaids maar wel gewoon meer punten gehaald. Daarnaast is er wel een verschil in people management tussen de 2.
Schreuder heeft aardig wat kapotgemaakt, heitinga heeft niet de ervaring (en wellicht ook niet de kwaliteiten) om die troep op te ruimen.
Oneens.quote:Op maandag 24 april 2023 01:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Schreuder liet dit team beter voetballen dan domme Sjon.
Ja maar Sjon hep branie.quote:Op maandag 24 april 2023 01:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Schreuder liet dit team beter voetballen dan domme Sjon.
? Alles beter dan schreuder. Heitinga is het ook niet, daar zijn de meesten het wel over eens hoor.quote:Op maandag 24 april 2023 01:23 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hebben jullie ook een blindensectie in de Arena?
Volgens mij zit Henk Spaan daar.quote:Op maandag 24 april 2023 01:23 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hebben jullie ook een blindensectie in de Arena?
Heitinga won 7 wedstrijden, maar elk van die wedstrijden was tegen "kleintjes" waarbij die kleintjes eerst nog open kansen misten voordat Ajax op voorsorong kwam. De puntjes verbloemden het wellicht, maar het spel was nog slechter dan onder Schreuder.quote:Op maandag 24 april 2023 01:24 schreef Malavita het volgende:
[..]
? Alles beter dan schreuder. Heitinga is het ook niet, daar zijn de meesten het wel over eens hoor.
en onder schreuder speelden we die gelijk.quote:Op maandag 24 april 2023 01:27 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Heitinga won 7 wedstrijden, maar elk van die wedstrijden was tegen "kleintjes" waarbij die kleintjes eerst nog open kansen misten voordat Ajax op voorsorong kwam. De puntjes verbloemden het wellicht, maar het spel was nog slechter dan onder Schreuder.
Als Heitinga volgende week met zijn lange halen snel thuis tactiek per ongeluk de beker wint (net als in de halve finale) vind ik dat ze hem hoofdtrainer moeten makenquote:Op maandag 24 april 2023 01:27 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Heitinga won 7 wedstrijden, maar elk van die wedstrijden was tegen "kleintjes" waarbij die kleintjes eerst nog open kansen misten voordat Ajax op voorsorong kwam. De puntjes verbloemden het wellicht, maar het spel was nog slechter dan onder Schreuder.
Nee nee nee. Zo gaan we het niet doen. Wel als hij via een monster ontsnapping toch nog landskampioen wordt, mag hij trainer worden én minister president van dit land! Zo.quote:Op maandag 24 april 2023 01:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Als Heitinga volgende week met zijn lange halen snel thuis tactiek per ongeluk de beker wint (net als in de halve finale) vind ik dat ze hem hoofdtrainer moeten maken
Geheel verwacht? Met deze meer dan geweldige selectie, waarvan meerdere mensen hier aangegeven hebben dat jullie ruim boven Feyenoord zouden staan als het niet aan SchReuDeR gelegen had? Kampioenschap was anders slechts een futiliteitje geweest, want tja, slechts acht punten achter Feyenoord en die reeks onder Schreuder was toch wel echt dé reden waarom het mis ging? Inclusief tarado enzo...quote:Op zondag 23 april 2023 23:09 schreef Mestreech1990 het volgende:
[..]
Wat ben jij een kleuter.
Jammer van vanmiddag maar geheel verwacht. Veel te weinig kwaliteit en we zijn gewoon minder dit jaar. Er is ontzettend slecht ingekocht na het verlies van Overmars.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |