Ach, dat hoort er ook een beetje bij. Als de eerste wedstrijd van de competitie wordt gewonnen roept iedereen ineens dat de schaal eind maart al binnen is. Na de eerste CL-overwinning wordt ineens gedaan alsof we sowieso wel de halve finale gaan halen.quote:Op zondag 23 april 2023 17:09 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Hoe kan dat dan? Volgens je maten uit dit topic ligt het allemaal aan SchReuDeR. Nu ben jij sowieso de grootste realist, dus jou kan ik er eigenlijk niet op aankijken...
De bus opwachten!quote:
Heel veel stukken kwaliteit…quote:
Het is echt te debiel voor woorden dat ze dit soort opmerkingen maken drie dagen geleden. Met jullie programma eidnigen jullie easy 15+ punten achter Feyenoord.quote:Op zondag 23 april 2023 17:14 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ach, dat hoort er ook een beetje bij. Als de eerste wedstrijd van de competitie wordt gewonnen roept iedereen ineens dat de schaal eind maart al binnen is. Na de eerste CL-overwinning wordt ineens gedaan alsof we sowieso wel de halve finale gaan halen.
De realiteit is inderdaad anders, als ik ze daar dan op wijs wordt er door deze maten uit dit topic beweert dat ik een act opvoer. Nou ja, we hebben het gezien...zoals de waard is vertrouwt hij zijn gasten.
Het heeft weinig zin om je nog druk te maken om dit seizoen. Het zou leuk zijn als we toch nog de beker winnen, maar eigenlijk geeft niemand daar om.quote:Op zondag 23 april 2023 17:17 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Het is echt te debiel voor woorden dat ze dit soort opmerkingen maken drie dagen geleden. Met jullie programma eidnigen jullie easy 15+ punten achter Feyenoord.
Het is zo'n bizar matige selectie bij ajax.
Nummero uno zoals ze dat in Spanje zouden zeggenquote:Op zondag 23 april 2023 16:53 schreef peaceman het volgende:
Goede coach aanstellen lijkt mij prioriteit 1.
Wel zin in om vierde te worden.quote:Op zondag 23 april 2023 17:24 schreef Urquhart het volgende:
Kunnen we die bekerfinale niet schriftelijk af doen? 100% dat je weer voor joker staat volgende week.
En wordt ook maar gewoon vierde, dan is het gewoon duidelijk dat de bezem er doorheen moet
Het vanaf pole position zo verneuken.quote:Op zondag 23 april 2023 16:53 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Hij ligt op poleposition dus tja dan ben je uit geluld...
quote:Op zondag 23 april 2023 17:38 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Feyenoord en PSV verkloten het nog wel in de laatste 4 wedstrijden.
Geen idee, ik dacht conference leaguequote:Op zondag 23 april 2023 17:40 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Waar voetbal je voor dan eigenlijk. Is dat al plee offs?
Capuchon op en gaan.quote:Op zondag 23 april 2023 17:35 schreef Tarado het volgende:
Dit was busopwacht niveau, niet normaal zo slecht.
Nee, directe plaatsing voorronde conference league. Dear Eastern Europe, we're back.quote:Op zondag 23 april 2023 17:40 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Waar voetbal je voor dan eigenlijk. Is dat al plee offs?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |