Nu gaat ze dreigenquote:Op zondag 23 april 2023 13:02 schreef engine het volgende:
"Zo kan ik nog duizend en één dingen op noemen.."
Oh jee Babbel gaat dit nog als uitdaging zien
Wel al een echte manager. Ze ligt erbij en doet niksquote:Op zondag 23 april 2023 13:02 schreef Puzzie het volgende:
laat Zoe maar lekker op haar bek gaan
[ afbeelding ]
Ja , ik gun haar een moeilijke maand , hoop wel dat ze wintquote:Op zondag 23 april 2023 13:06 schreef engine het volgende:
[..]
Wel al een echte manager. Ze ligt erbij en doet niks
In je eerdere posting moest ze er niet meer over beginnenquote:
Tja dat zie ik dan wel weer. Zou Eunice als manager eigenlijk ook wel grappig vindenquote:Op zondag 23 april 2023 13:06 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja , ik gun haar een moeilijke maand , hoop wel dat ze wint
als haar dat gaat lukken...... dat is echt nog even afwachten... taal is niet haar sterkste kant (ik wil die mailtjes dan weleens lezenquote:Op zondag 23 april 2023 13:01 schreef lojanda het volgende:
[..]
Die gaat echt op haar cv zetten dat ze als manager heeft gewerkt. Zou ze er ook bijzetten om welke taken het ging.. mailtjes sturen en online boodschappen bestellen
Is ook prima ,maar Zoe heeft altijd een grote waffel dat het een makkie is , dat zij dat makkelijk kan , dus doe dan maarquote:Op zondag 23 april 2023 13:09 schreef engine het volgende:
[..]
Tja dat zie ik dan wel weer. Zou Eunice als manager eigenlijk ook wel grappig vinden
Dat gaat ze toch allemaal niet zelf doen denk ik en daarom heb ik er dan ook niet zoveel zin in.quote:Op zondag 23 april 2023 13:09 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
als haar dat gaat lukken...... dat is echt nog even afwachten... taal is niet haar sterkste kant (ik wil die mailtjes dan weleens lezen) en over rekenen zullen we het maar niet hebben
Dat vertelde ze eerder al tegen Jeffrey in de kas.... het is echt een punt van ergernis, Kenzy die zoveel commentaar heeft en zelf nog erger isquote:Op zondag 23 april 2023 13:10 schreef Puzzie het volgende:
Janet over Kenzy? die hard met Marciano zat te praten
Ik heb het nu over het gelieg en bedrieg wat ze volgens jou doet.quote:Op zondag 23 april 2023 13:07 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
In je eerdere posting moest ze er niet meer over beginnen
ik snap jequote:Op zondag 23 april 2023 13:11 schreef engine het volgende:
[..]
Dat gaat ze toch allemaal niet zelf doen denk ik en daarom heb ik er dan ook niet zoveel zin in.
Ik ben er zelf ook geen kenner in maar ik heb begrepen dat Janet vooral de messen onschadelijk maaktquote:
Voor mij liever geen van beiden en hoop dat Moraima een kans waagtquote:Op zondag 23 april 2023 13:09 schreef engine het volgende:
[..]
Tja dat zie ik dan wel weer. Zou Eunice als manager eigenlijk ook wel grappig vinden
Doet ze toch ookquote:Op zondag 23 april 2023 13:12 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik heb het nu over het gelieg en bedrieg wat ze volgens jou doet.
Die lijkt me ook geen al te groot licht, ze wist gisteren niet eens hoe ze de naam van Jeffrey spelt en ik zie haar die trappen ook niet een paar keer per dag op en af gaanquote:Op zondag 23 april 2023 13:13 schreef lojanda het volgende:
[..]
Voor mij liever geen van beiden en hoop dat Moraima een kans waagt
Volgens jou wel maar ik denk er anders over.quote:
Spoiler van Tule© ?quote:Op zondag 23 april 2023 13:15 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
oh Fritsie.... hier zijn toch spoilers voor uitgevonden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |