'Provocatie' noem je dit ook wel of 'streamertje pesten' dus ben er helemaal klaar mee!quote:Op zondag 23 april 2023 12:31 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Yup, net als de lol die er lange tijd in kantoor gemaakt werd. We konden het in de verte horen onder het genot van een stevig potje rummikub van Erik en Moraima... Maar meekijken.
Ik zou het bijna met je eens zijn, aangezien ik het gelieg en gedraai van Babette ook zat benquote:Op zondag 23 april 2023 12:54 schreef lojanda het volgende:
Babette houdt alsjeblieft op met verantwoording af te leggen over dat eeuwige kut kratje bier.. Laar ze het heen en weer krijgen!!
Al dagen is ze bezig, maar ze zit er niet mee hoorquote:Op zondag 23 april 2023 12:55 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik zou het bijna met je eens zijn, aangezien ik het gelieg en gedraai van Babette ook zat ben
Dat was al duidelijk dat jij dat vindtquote:Op zondag 23 april 2023 12:55 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik zou het bijna met je eens zijn, aangezien ik het gelieg en gedraai van Babette ook zat ben
Het is dat jullie reacties maakt dat ik nog wil blijven reageren maar zo niet was ik allang afgehaaktquote:Op zondag 23 april 2023 12:36 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat de bewoners nu achter een deur kunnen douchen is terecht, maar ze zijn op alle gebieden doorgeslagen met het censureren.
en de shakes niet te vergetenquote:Op zondag 23 april 2023 12:56 schreef 5thencounter het volgende:
Breaking News!!!
Erik is een beetje aangekomen, mede door meer voedsel en af en toe bij jatten uit de keuken en de leftovers van anderen
-onnodig-quote:Op zondag 23 april 2023 12:57 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat was al duidelijk dat jij dat vindt
quote:Op zondag 23 april 2023 12:56 schreef 5thencounter het volgende:
Breaking News!!!
Erik is een beetje aangekomen, mede door meer voedsel en af en toe bij jatten uit de keuken en de leftovers van anderen
En stiekem eten vanuit zijn kast in de slaapkamer.. stel dat hij iets zou moeten delen.. dan was hij niet wat aangekomen.quote:Op zondag 23 april 2023 12:56 schreef 5thencounter het volgende:
Breaking News!!!
'Breng me mijn koffie!'quote:Op zondag 23 april 2023 12:58 schreef engine het volgende:
Zoë wil ervaring op doen in het management
Al drie dagenquote:Op zondag 23 april 2023 12:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Al dagen is ze bezig, maar ze zit er niet mee hoor
Die gaat echt op haar cv zetten dat ze als manager heeft gewerktquote:Op zondag 23 april 2023 12:58 schreef engine het volgende:
Zoë wil ervaring op doen in het management
Voor Babette is het nog niet duidelijkquote:Op zondag 23 april 2023 12:57 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat was al duidelijk dat jij dat vindt
Omdat het ook niet zo isquote:Op zondag 23 april 2023 13:02 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Voor Babette is het nog niet duidelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |