En nu mag Bern dit doenquote:Op zondag 23 april 2023 12:11 schreef lojanda het volgende:
[..]
En er is niemand gevraagd, ze zijn er gewoon bij komen zitten. Zoë denkt zelf dat ze verstandig en heel volwassen is maar wat ze altijd laat zien is een verwend meisje dat de hele dag geëntertaind wil worden en als ze even geen aandacht krijgt om haar heen gaat schoppen.
Is die ruzie ook op beeld geweest?quote:Op zondag 23 april 2023 12:14 schreef lojanda het volgende:
Hebben JW en Erik het al over hun “ruzie” gehad van gisteravond tijdens het dammen?
Heb ik niet gezien.quote:
Dat gebeurt niet elke vrijdag.quote:Op zondag 23 april 2023 12:02 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Zoe haalt van alles uit en schuilt zich achter de rug van Babette. Zoals iedere vrijdag bier weghalen en in haar kast verstoppen.
Tweede filmpje in deze post Hoempah in JAA / [Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes] JAA #4quote:
Ahh wel dusquote:Op zondag 23 april 2023 12:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Tweede filmpje in deze post JAA / [Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes] JAA #4
Ik had een verkeerd linkje gepost, de juiste staat nu in mijn post.quote:
Ik snap em ff niet meer .. ik ga wel ff kijken , want ik zie nu alleen Eunie en JW die het erover hebben maar niet die ruzie zelfquote:Op zondag 23 april 2023 12:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik had een verkeerd linkje gepost, de juiste staat nu in mijn post.
Ja precies , dus de ruzie zelf is niet te zien geweestquote:Op zondag 23 april 2023 12:20 schreef Hoempah het volgende:
Het is alleen de kant van JW want wat er echt gebeurde mochten we niet zien natuurlijk.
Ahh je bent erweerquote:Op zondag 23 april 2023 12:21 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedemiddag, uurfilmpjes van gisteren staan hier:
DGK_Tegengas in JAA / [Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes] JAA #5
quote:Op zondag 23 april 2023 12:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Tweede filmpje in deze post Hoempah in JAA / [Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes] JAA #4
Ow ik dacht dat daar het hele akkefietje te zien wasquote:Op zondag 23 april 2023 12:20 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik snap em ff niet meer .. ik ga wel ff kijken , want ik zie nu alleen Eunie en JW die het erover hebben maar niet die ruzie zelf
ik zag wel dat stukje tussen Eunie en Jwquote:Op zondag 23 april 2023 12:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ow ik dacht dat daar het hele akkefietje te zien was
Ik had het ook graag gezien maar dus niet op stream geweest. Het lijkt me wel dat dit wel in de uitzending zal komen.. Erik is er bij betrokken dus ja dat wordt wel uitgezonden denk ik.quote:Op zondag 23 april 2023 12:24 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja maar dat was dus niet de ruzie zelf
Maar dat is het dus , er wordt gewoon zwaar gecensureerd om niksquote:Op zondag 23 april 2023 12:27 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik had het ook graag gezien maar dus niet op stream geweest. Het lijkt me wel dat dit wel in de uitzending zal komen.. Erik is er bij betrokken dus ja dat wordt wel uitgezonden denk ik.
We mogen tegenwoordig helemaal niets meer zien van wat interessant is en tegenwoordig ook al vaak vroeg op beiden stream slapende mensen.quote:Op zondag 23 april 2023 12:27 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Maar dat is het dus , er wordt gewoon zwaar gecensureerd om niks
Yup, net als de lol die er lange tijd in kantoor gemaakt werd. We konden het in de verte horen onder het genot van een stevig potje rummikub van Erik en Moraima... Maar meekijkenquote:Op zondag 23 april 2023 12:27 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Maar dat is het dus , er wordt gewoon zwaar gecensureerd om niks
Daarom minder kijkenquote:Op zondag 23 april 2023 12:30 schreef lojanda het volgende:
[..]
We mogen tegenwoordig helemaal niets meer zien van wat interessant is en tegenwoordig ook al vaak vroeg op beiden stream slapende mensen.
Het wordt steeds minder interessant om je abonnement op Videoland te houden.
Dat de bewoners nu achter een deur kunnen douchen is terecht, maar ze zijn op alle gebieden doorgeslagen met het censureren.quote:Op zondag 23 april 2023 12:31 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Yup, net als de lol die er lange tijd in kantoor gemaakt werd. We konden het in de verte horen onder het genot van een stevig potje rummikub van Erik en Moraima... Maar meekijken.
Ze zullen daar bij Febo ook wel achter zijn, dat in K5 te horen hebben gekregen "dingen te moeten blijven doen" niet veel meer helpt tegenwoordigquote:Op zondag 23 april 2023 12:30 schreef lojanda het volgende:
[..]
We mogen tegenwoordig helemaal niets meer zien van wat interessant is en tegenwoordig ook al vaak vroeg op beiden stream slapende mensen.
Het wordt steeds minder interessant om je abonnement op Videoland te houden.
Eensquote:Op zondag 23 april 2023 12:36 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat de bewoners nu achter een deur kunnen douchen is terecht, maar ze zijn op alle gebieden doorgeslagen met het censureren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |