Ze was zelf vroeg naar bed gegaan toch? Ze wist wel dat ze nog even gingen zitten en kletsen.quote:Op zondag 23 april 2023 11:52 schreef Verida het volgende:
[..]
Kan ik me iets bij voorstellen. Als je erachter komt dat Morrie en Janet wel bij het "feestje" waren en zij niet gevraagd was.
Ja omdat ze niet werd uitgenodigd om met de ouderen mee te doen..de dag erna huillie doen, omdat niemand naar haar toe kwam, terwijl ze steeds haar zusters onder de bus aan het gooien was, die zijn toch ook niet achterlijk een Sas en consorten, ze gebruiken haar voor de stem op Jef..quote:Op zondag 23 april 2023 11:50 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik heb toch echt de indruk dat Zoe er zelf ook klaar mee is na donderdag.
"He maar luister...."quote:Op zondag 23 april 2023 11:53 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Mooi weg ermee, Zoe voelt zich sowieso snel in aandacht achtergesteld
Gisterenochtend was Babette er al klaar mee toen Zoë bleef zeuren over die krat bier en daarna oo nog dat schaaltje kapot gooide achter Babette. Toen was het voor Babette klaar op dat moment. Imo had Zoë het gisteren ineens door toen Babette na het gesprek met Marciano in de douche. Babette zat even op haar hurken in het douche hokje en toen ze daar weer uitstapte kwam Zoë binnen en vroeg of alles goed ging. Waarop Babette ja zei en haar voorbij liep. Sindsdien heeft ze Babette niet meer opgezocht en is ze de hele avond bij het andere groepje geweest. Als ze dat niet doorhad had ze gisteravond allang op de deur van het kantoor geklopt en Babette weer geclaimd.quote:Op zondag 23 april 2023 11:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb gemist wie als eerste besloten heeft om de ander met rust te laten, ik las dat Babette gezegd had dat ze Zoe wilde afstoten en van Zoe las ik dat ze meer met andere mensen om wilde gaan. Maar geen idee wie daar de aanzet voor gegeven heeft.
Ik kreeg die indruk ook, vooral ook omdat Wendy gisteren aan haar vroeg of Zoe tegen anderen had gezegd dat ze niet alleen maar met Babette en Wendy geassocieerd wilde worden.quote:Op zondag 23 april 2023 11:50 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik heb toch echt de indruk dat Zoe er zelf ook klaar mee is na donderdag.
Daar lijkt ze geen twijfel in te hebben. Ze is al twee dagen bezig tegen mensen haar verhaal te doen.quote:Op zondag 23 april 2023 11:54 schreef D. het volgende:
[..]
Volgens mij moet ze eerst 5 mensen vinden die dat ook een goed idee vinden
Zoe vond het bloedirritant dat zij meteen word genoemd als Bep en Wendy iets flikken.quote:Op zondag 23 april 2023 11:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kreeg die indruk ook, vooral ook omdat Wendy gisteren aan haar vroeg of Zoe tegen anderen had gezegd dat ze niet alleen maar met Babette en Wendy geassocieerd wilde worden.
Het "stel je voor dat IK daar zit, da's toch hilaaaaarisch" verhaal?quote:Op zondag 23 april 2023 11:56 schreef engine het volgende:
[..]
Daar lijkt ze geen twijfel in te hebben. Ze is al twee dagen bezig tegen mensen haar verhaal te doen.
quote:Op zondag 23 april 2023 11:57 schreef D. het volgende:
[..]
Het "stel je voor dat IK daar zit, da's toch hilaaaaarisch" verhaal?
Zoe heeft zichzelf heel erg afhankelijk van Babette en Wendy gemaakt, ze liep er ook echt als een tam hondje achteraan.quote:Op zondag 23 april 2023 11:53 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Dat is ze ook.
Babet waar ga je heen kom je terug,wat ga je doen, waar was je...
Jasper = Smeagol ?quote:Op zondag 23 april 2023 11:51 schreef Silves het volgende:
Wat was de bijnaam van Jap..Marcia die deze verzon, spy en judas, lange kees en opa..maar jap was??
Zoe haalt van alles uit en schuilt zich achter de rug van Babette. Zoals iedere vrijdag bier weghalen en in haar kast verstoppen.quote:Op zondag 23 april 2023 11:57 schreef mootie het volgende:
[..]
Zoe vond het bloedirritant dat zij meteen word genoemd als Bep en Wendy iets flikken.
En dat snap ik best.
De aanzet is het drankgebeuren geweest, toen voelde ZOë zich in de steek gelaten omdat ze verdrietig was zat te huilen en Babs en Wendy haar niet kwamen opzoeken. Toen is Zoë met andere gaan pratenquote:Op zondag 23 april 2023 11:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb gemist wie als eerste besloten heeft om de ander met rust te laten, ik las dat Babette gezegd had dat ze Zoe wilde afstoten en van Zoe las ik dat ze meer met andere mensen om wilde gaan. Maar geen idee wie daar de aanzet voor gegeven heeft.
Ze heeft er in t begin wel bij gezeten maar is zelf naar bed gegaan.quote:Op zondag 23 april 2023 11:52 schreef Verida het volgende:
[..]
Kan ik me iets bij voorstellen. Als je erachter komt dat Morrie en Janet wel bij het "feestje" waren en zij niet gevraagd was.
En er is niemand gevraagd, ze zijn er gewoon bij komen zitten. Zoë denkt zelf dat ze verstandig en heel volwassen is maar wat ze altijd laat zien is een verwend meisje dat de hele dag geëntertaind wil worden en als ze even geen aandacht krijgt om haar heen gaat schoppen.quote:Op zondag 23 april 2023 12:08 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Ze heeft er in t begin wel bij gezeten maar is zelf naar bed gegaan.
Marciano zat toch al in die groep?quote:Op zondag 23 april 2023 12:13 schreef lojanda het volgende:
Jasper is zo bezig met Marciano naar hun groep te trekken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |