Anders heeft hij Eunice nogquote:Op zondag 23 april 2023 11:42 schreef D. het volgende:
[..]
Vandaar
Benieuwd of ie nog wel wil biljarten met zijn kinderachtige vriend
Ik hoorde net een harde boer en dacht al Kenzy is toch uit bed gekomen..quote:Op zondag 23 april 2023 11:40 schreef Hoempah het volgende:
Kenzy heeft de deur gekopt. Isaac wilde naar binnen en zij naar buiten.
Dat moet ze wel als ze wordt genegeerd..quote:Op zondag 23 april 2023 11:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zoe is gisteren begonnen om haar horizon te verbreden en had diepgaande gesprekken met andere bewoners
Ik denk dat het juist andersom is. Zoe praat nu meer met andere bewoners.quote:Op zondag 23 april 2023 11:41 schreef lojanda het volgende:
Babette is Zoë eindelijk een beetje aan het negeren.. je zou denken dat dat haar aan het denken zet maar ik denk zomaar dat Zoë denkt dat het omdat Babette een kater heeft.
Eunice heeft een positieve invloed op hemquote:Op zondag 23 april 2023 11:43 schreef lojanda het volgende:
[..]
Hij heeft in die hele 7 maanden nog niet zoveel gedaan als nu. Sinds Esther weg is doet hij zowaar wat..
Ik denk dat het vandaag nog wel huilen wordt voor Zoë..quote:Op zondag 23 april 2023 11:45 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik denk dat het juist andersom is. Zoe praat nu meer met andere bewoners.
Ik geloof Jappie niet meer , hij heeft vaker geroepen dat hij op de stip wilde worden gezetquote:Op zondag 23 april 2023 11:46 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Jappie wil het liefst 6 x op de stip en iedereen naar huis sturen.
Nou hij zeikt nog net zoveel alleen er wordt niet alles meer voor hem gedaan.quote:Op zondag 23 april 2023 11:46 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Eunice heeft een positieve invloed op hem
Ja en hij wil jef tuurlijk naar huis sturen hij denkt dat dat een afgang wordt voor jef , helaas voor Jappie wil jef dat wel want dan kan jef met opgeheven hoofd naar zijn kim zonder opgegeven te hebben.quote:
De 2 die elkaar niet mogen..Jap die weer zegt, zet me maar op de stip, zodra het tijd is trekt hij zich weer terug, slappe hap.quote:
quote:Op zondag 23 april 2023 11:48 schreef Silves het volgende:
[..]
De 2 die elkaar niet mogen..Jap die weer zegt, zet me maar op de stip, zodra het tijd is trekt hij zich weer terug, slappe hap.
Ik heb gemist wie als eerste besloten heeft om de ander met rust te laten, ik las dat Babette gezegd had dat ze Zoe wilde afstoten en van Zoe las ik dat ze meer met andere mensen om wilde gaan. Maar geen idee wie daar de aanzet voor gegeven heeft.quote:Op zondag 23 april 2023 11:45 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat moet ze wel als ze wordt genegeerd..
Ik heb toch echt de indruk dat Zoe er zelf ook klaar mee is na donderdag.quote:Op zondag 23 april 2023 11:45 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat moet ze wel als ze wordt genegeerd..
Zoe was enorm over de pis over de biertjes in de nacht. Ik heb zelf het idee dat zij wat meer aansluiting bij anderen probeert te vinden. Voelt zich ook het vijfde wiel aan de wagen.quote:Op zondag 23 april 2023 11:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb gemist wie als eerste besloten heeft om de ander met rust te laten, ik las dat Babette gezegd had dat ze Zoe wilde afstoten en van Zoe las ik dat ze meer met andere mensen om wilde gaan. Maar geen idee wie daar de aanzet voor gegeven heeft.
Gaat ze dan ook zo gillen als Esther "Wie heeft mijn bril kapot gemaakt"quote:Op zondag 23 april 2023 11:40 schreef xsaskiax het volgende:
hahaha Janet heeft haar bril schuin op haar hoofd staan... nog even en hij stuitert op de grond
Kan ik me iets bij voorstellen. Als je erachter komt dat Morrie en Janet wel bij het "feestje" waren en zij niet gevraagd was.quote:Op zondag 23 april 2023 11:50 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik heb toch echt de indruk dat Zoe er zelf ook klaar mee is na donderdag.
Hmm dat verhaal is allang ontkracht.quote:Op zondag 23 april 2023 11:48 schreef Silves het volgende:
[..]
De 2 die elkaar niet mogen..Jap die weer zegt, zet me maar op de stip, zodra het tijd is trekt hij zich weer terug, slappe hap.
En ze wil nu manager wordenquote:Op zondag 23 april 2023 11:51 schreef mootie het volgende:
[..]
Zoe was enorm over de pis over de biertjes in de nacht. Ik heb zelf het idee dat zij wat meer aansluiting bij anderen probeert te vinden. Voelt zich ook het vijfde wiel aan de wagen.
Dat is ze ook.quote:Op zondag 23 april 2023 11:51 schreef mootie het volgende:
[..]
Zoe was enorm over de pis over de biertjes in de nacht. Ik heb zelf het idee dat zij wat meer aansluiting bij anderen probeert te vinden. Voelt zich ook het vijfde wiel aan de wagen.
Mooi weg ermee, Zoe voelt zich sowieso snel in aandacht achtergesteldquote:Op zondag 23 april 2023 11:52 schreef Verida het volgende:
[..]
Kan ik me iets bij voorstellen. Als je erachter komt dat Morrie en Janet wel bij het "feestje" waren en zij niet gevraagd was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |