Afsplitsing is daar een reden van. Iedereen doet maar watquote:Op zondag 23 april 2023 11:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik geloof dat de meesten er ook niet meer zo veel lol in hebben.
Komkommertijd speelt ook meequote:Op zondag 23 april 2023 11:29 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ook dat en meer omdat er toch niet super veel gebeurd, en anders het wel terug te kijken of te lezen is
O dear, nu maar zien hoe Sas daarop zal reageren.quote:Op zondag 23 april 2023 11:27 schreef Silves het volgende:
[..]
Als ze Ice niet kan krijgen, gaat ze naar de volgende mannelijke bewoner, Bern is nu haar Menneke..
Ik ken het. Goede nachtrust is essentieel voor je gemoedstoestand overdagquote:Op zondag 23 april 2023 11:29 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ik ben ook een slechte slaper maar heb wel af en toe dat ik korte slaapjes doe in de nacht. Dan ben je in de morgen helemaal gebroken.
Die schuift lekker door na Jap..zoals Zooi laatst zei"alles kan kapot"quote:Op zondag 23 april 2023 11:31 schreef Chea49 het volgende:
[..]
O dear, nu maar zien hoe Sas daarop zal reageren.
Ik denk dat het vooral heeft te maken met het tegenvallende spelelement, de productie heeft de meest saaie RLS neergezet met dit programma, ik kan me voorstellen dat ze ontzettend teleurgesteld zijn en zich suf vervelen.quote:Op zondag 23 april 2023 11:30 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Afsplitsing is daar een reden van. Iedereen doet maar wat
O ja, ze is de laatste tijd vaker met Jappie te zien dan met Bern. Dan maakt Zoe nog een klein kansje.quote:Op zondag 23 april 2023 11:33 schreef Silves het volgende:
[..]
Die schuift lekker door na Jap..zoals Zooi laatst zei"alles kan kapot"
Klopt. Veel bewoners klagen ook over het feit dat er te weinig spelelementen inzitten. Ze moeten zichzelf zien te vermakenquote:Op zondag 23 april 2023 11:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat het vooral heeft te maken met het tegenvallende spelelement, de productie heeft de meest saaie RLS neergezet met dit programma, ik kan me voorstellen dat ze ontzettend teleurgesteld zijn en zich suf vervelen.
Er staat geen drank op tafel. Drank is blijkbaar het equivalent voor lol en plezier.quote:Op zondag 23 april 2023 11:25 schreef engine het volgende:
[..]
Ik vind het een rare sfeer. Weinig lol.
Ik vraag me af of ze zich iets aan zullen trekken van al het commentaar en het roer om gaan gooien... dat zou wel moeten zou je denken, willen ze het format aan andere landen verkopen (en dat zal vast en zeker wel de bedoeling zijn denk ik zomaar)quote:Op zondag 23 april 2023 11:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat het vooral heeft te maken met het tegenvallende spelelement, de productie heeft de meest saaie RLS neergezet met dit programma, ik kan me voorstellen dat ze ontzettend teleurgesteld zijn en zich suf vervelen.
Op een bepaald moment ben je wel uitgepraat en uitgekaartquote:Op zondag 23 april 2023 11:36 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Klopt. Veel bewoners klagen ook over het feit dat er te weinig spelelementen inzitten. Ze moeten zichzelf zien te vermaken
Of uitgedamdquote:Op zondag 23 april 2023 11:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Op een bepaald moment ben je wel uitgepraat en uitgekaart
Als ze het format willen verkopen hadden ze het inmiddels wel aan mogen passen, het duurt nog maar 4 maanden.quote:Op zondag 23 april 2023 11:37 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Ik vraag me af of ze zich iets aan zullen trekken van al het commentaar en het roer om gaan gooien... dat zou wel moeten zou je denken, willen ze het format aan andere landen verkopen (en dat zal vast en zeker wel de bedoeling zijn denk ik zomaar)
Zoe had al veel eerder genegeerd moeten wordenquote:Op zondag 23 april 2023 11:41 schreef lojanda het volgende:
Babette is Zoë eindelijk een beetje aan het negeren.. je zou denken dat dat haar aan het denken zet maar ik denk zomaar dat Zoë denkt dat het omdat Babette een kater heeft.
Zoe is gisteren begonnen om haar horizon te verbreden en had diepgaande gesprekken met andere bewonersquote:Op zondag 23 april 2023 11:41 schreef lojanda het volgende:
Babette is Zoë eindelijk een beetje aan het negeren.. je zou denken dat dat haar aan het denken zet maar ik denk zomaar dat Zoë denkt dat het omdat Babette een kater heeft.
Vandaarquote:Op zondag 23 april 2023 11:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
JW is sowieso uitgedamd na gisteravond
Hij heeft in die hele 7 maanden nog niet zoveel gedaan als nu. Sinds Esther weg is doet hij zowaar wat..quote:Op zondag 23 april 2023 11:39 schreef utopia2.0 het volgende:
Eunice tegen JW, gaan we zo nog fietsen? JW geeft aan dat hij dat belooft heeft, dus gaat fietsen. JW is herboren na het vertrek van Esther
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |