Ik snap dat ook nooit, maar Kenzy sliep echt wel vannacht ze was goed in beeld.quote:Op zondag 23 april 2023 11:15 schreef spapaars het volgende:
[..]
dat mogen ze mij weleens uitleggen waarom ze overdag wel kunnen slapen en 's nachts niet.
Ze is gewoon chronisch moe lijkt het.quote:Op zondag 23 april 2023 11:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik snap dat ook nooit, maar Kenzy sliep echt wel vannacht ze was goed in beeld.
Ze genieten van t eten, merk je in de avond ook dat het wat stiller aan tafel is als ze etenquote:Op zondag 23 april 2023 11:23 schreef engine het volgende:
Lijkt alsof iedereen gezopen heeft gisteren. Het is erg stil.
Ze zitten alweer te lachenquote:Op zondag 23 april 2023 11:22 schreef Hoempah het volgende:
Babette Wendy en Jeffrey aan de kop van de tafel. Babette: goodmorning everybody
quote:Op zondag 23 april 2023 11:23 schreef engine het volgende:
Lijkt alsof iedereen gezopen heeft gisteren. Het is erg stil.
Ik vind het een rare sfeer. Weinig lol.quote:Op zondag 23 april 2023 11:24 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ze genieten van t eten, merk je in de avond ook dat het wat stiller aan tafel is als ze eten
Mijn oma zei altijd: katjes die muizen die mauwen nietquote:Op zondag 23 april 2023 11:24 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ze genieten van t eten, merk je in de avond ook dat het wat stiller aan tafel is als ze eten
Nja ik kijk niet zoveel meer, dus mij valt dat niet zo op..quote:Op zondag 23 april 2023 11:25 schreef engine het volgende:
[..]
Ik vind het een rare sfeer. Weinig lol.
Is binnen 2 tellen op....quote:Op zondag 23 april 2023 11:18 schreef utopia2.0 het volgende:
Die salade zo in de zon is ook niet verstandig
Mooie iddquote:Op zondag 23 april 2023 11:25 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Mijn oma zei altijd: katjes die muizen die mauwen niet
Haha, dat is wel mooi gezegdquote:Op zondag 23 april 2023 11:25 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Mijn oma zei altijd: katjes die muizen die mauwen niet
Als ze Ice niet kan krijgen, gaat ze naar de volgende mannelijke bewoner, Bern is nu haar Menneke..quote:Op zondag 23 april 2023 11:24 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Ze zitten alweer te lachen
Zoë is bij haar nieuwe 'vrienden' aangeschoven zie ik
Dat zou ergens wel lekker zijn, wanneer ze niet meer achter Babette en Wendy aanhuppelt/aan ze vastgeplakt zit, laten anderen maar eens merken hoe dat aanvoelt, want Zoë claimt 100%
ik ook niet ,quote:Op zondag 23 april 2023 11:26 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nja ik kijk niet zoveel meer, dus mij valt dat niet zo op..
Ik geloof dat de meesten er ook niet meer zo veel lol in hebben.quote:Op zondag 23 april 2023 11:25 schreef engine het volgende:
[..]
Ik ben ook een slechte slaper maar heb wel af en toe dat ik korte slaapjes doe in de nacht. Dan ben je in de morgen helemaal gebroken.quote:Op zondag 23 april 2023 11:22 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ze is gewoon chronisch moe lijkt het.
Ook dat en meer omdat er toch niet super veel gebeurd, en anders het wel terug te kijken of te lezen isquote:
Afsplitsing is daar een reden van. Iedereen doet maar watquote:Op zondag 23 april 2023 11:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik geloof dat de meesten er ook niet meer zo veel lol in hebben.
Komkommertijd speelt ook meequote:Op zondag 23 april 2023 11:29 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ook dat en meer omdat er toch niet super veel gebeurd, en anders het wel terug te kijken of te lezen is
O dear, nu maar zien hoe Sas daarop zal reageren.quote:Op zondag 23 april 2023 11:27 schreef Silves het volgende:
[..]
Als ze Ice niet kan krijgen, gaat ze naar de volgende mannelijke bewoner, Bern is nu haar Menneke..
Ik ken het. Goede nachtrust is essentieel voor je gemoedstoestand overdagquote:Op zondag 23 april 2023 11:29 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ik ben ook een slechte slaper maar heb wel af en toe dat ik korte slaapjes doe in de nacht. Dan ben je in de morgen helemaal gebroken.
Die schuift lekker door na Jap..zoals Zooi laatst zei"alles kan kapot"quote:Op zondag 23 april 2023 11:31 schreef Chea49 het volgende:
[..]
O dear, nu maar zien hoe Sas daarop zal reageren.
Ik denk dat het vooral heeft te maken met het tegenvallende spelelement, de productie heeft de meest saaie RLS neergezet met dit programma, ik kan me voorstellen dat ze ontzettend teleurgesteld zijn en zich suf vervelen.quote:Op zondag 23 april 2023 11:30 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Afsplitsing is daar een reden van. Iedereen doet maar wat
O ja, ze is de laatste tijd vaker met Jappie te zien dan met Bern. Dan maakt Zoe nog een klein kansje.quote:Op zondag 23 april 2023 11:33 schreef Silves het volgende:
[..]
Die schuift lekker door na Jap..zoals Zooi laatst zei"alles kan kapot"
Klopt. Veel bewoners klagen ook over het feit dat er te weinig spelelementen inzitten. Ze moeten zichzelf zien te vermakenquote:Op zondag 23 april 2023 11:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat het vooral heeft te maken met het tegenvallende spelelement, de productie heeft de meest saaie RLS neergezet met dit programma, ik kan me voorstellen dat ze ontzettend teleurgesteld zijn en zich suf vervelen.
Er staat geen drank op tafel. Drank is blijkbaar het equivalent voor lol en plezier.quote:Op zondag 23 april 2023 11:25 schreef engine het volgende:
[..]
Ik vraag me af of ze zich iets aan zullen trekken van al het commentaar en het roer om gaan gooien... dat zou wel moeten zou je denken, willen ze het format aan andere landen verkopen (en dat zal vast en zeker wel de bedoeling zijn denk ik zomaar)quote:Op zondag 23 april 2023 11:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat het vooral heeft te maken met het tegenvallende spelelement, de productie heeft de meest saaie RLS neergezet met dit programma, ik kan me voorstellen dat ze ontzettend teleurgesteld zijn en zich suf vervelen.
Op een bepaald moment ben je wel uitgepraat en uitgekaartquote:Op zondag 23 april 2023 11:36 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Klopt. Veel bewoners klagen ook over het feit dat er te weinig spelelementen inzitten. Ze moeten zichzelf zien te vermaken
Of uitgedamdquote:Op zondag 23 april 2023 11:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Op een bepaald moment ben je wel uitgepraat en uitgekaart
Als ze het format willen verkopen hadden ze het inmiddels wel aan mogen passen, het duurt nog maar 4 maanden.quote:Op zondag 23 april 2023 11:37 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Ik vraag me af of ze zich iets aan zullen trekken van al het commentaar en het roer om gaan gooien... dat zou wel moeten zou je denken, willen ze het format aan andere landen verkopen (en dat zal vast en zeker wel de bedoeling zijn denk ik zomaar)
Zoe had al veel eerder genegeerd moeten wordenquote:Op zondag 23 april 2023 11:41 schreef lojanda het volgende:
Babette is Zoë eindelijk een beetje aan het negeren.. je zou denken dat dat haar aan het denken zet maar ik denk zomaar dat Zoë denkt dat het omdat Babette een kater heeft.
Zoe is gisteren begonnen om haar horizon te verbreden en had diepgaande gesprekken met andere bewonersquote:Op zondag 23 april 2023 11:41 schreef lojanda het volgende:
Babette is Zoë eindelijk een beetje aan het negeren.. je zou denken dat dat haar aan het denken zet maar ik denk zomaar dat Zoë denkt dat het omdat Babette een kater heeft.
Vandaarquote:Op zondag 23 april 2023 11:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
JW is sowieso uitgedamd na gisteravond
Hij heeft in die hele 7 maanden nog niet zoveel gedaan als nu. Sinds Esther weg is doet hij zowaar wat..quote:Op zondag 23 april 2023 11:39 schreef utopia2.0 het volgende:
Eunice tegen JW, gaan we zo nog fietsen? JW geeft aan dat hij dat belooft heeft, dus gaat fietsen. JW is herboren na het vertrek van Esther
Anders heeft hij Eunice nogquote:Op zondag 23 april 2023 11:42 schreef D. het volgende:
[..]
Vandaar
Benieuwd of ie nog wel wil biljarten met zijn kinderachtige vriend
Ik hoorde net een harde boer en dacht al Kenzy is toch uit bed gekomen..quote:Op zondag 23 april 2023 11:40 schreef Hoempah het volgende:
Kenzy heeft de deur gekopt. Isaac wilde naar binnen en zij naar buiten.
Dat moet ze wel als ze wordt genegeerd..quote:Op zondag 23 april 2023 11:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zoe is gisteren begonnen om haar horizon te verbreden en had diepgaande gesprekken met andere bewoners
Ik denk dat het juist andersom is. Zoe praat nu meer met andere bewoners.quote:Op zondag 23 april 2023 11:41 schreef lojanda het volgende:
Eunice heeft een positieve invloed op hemquote:Op zondag 23 april 2023 11:43 schreef lojanda het volgende:
[..]
Hij heeft in die hele 7 maanden nog niet zoveel gedaan als nu. Sinds Esther weg is doet hij zowaar wat..
Ik denk dat het vandaag nog wel huilen wordt voor Zoë..quote:Op zondag 23 april 2023 11:45 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik denk dat het juist andersom is. Zoe praat nu meer met andere bewoners.
Ik geloof Jappie niet meer , hij heeft vaker geroepen dat hij op de stip wilde worden gezetquote:Op zondag 23 april 2023 11:46 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Jappie wil het liefst 6 x op de stip en iedereen naar huis sturen.
Nou hij zeikt nog net zoveel alleen er wordt niet alles meer voor hem gedaan.quote:Op zondag 23 april 2023 11:46 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Eunice heeft een positieve invloed op hem
Ja en hij wil jef tuurlijk naar huis sturen hij denkt dat dat een afgang wordt voor jef , helaas voor Jappie wil jef dat wel want dan kan jef met opgeheven hoofd naar zijn kim zonder opgegeven te hebben.quote:
De 2 die elkaar niet mogen..Jap die weer zegt, zet me maar op de stip, zodra het tijd is trekt hij zich weer terug, slappe hap.quote:
quote:Op zondag 23 april 2023 11:48 schreef Silves het volgende:
[..]
De 2 die elkaar niet mogen..Jap die weer zegt, zet me maar op de stip, zodra het tijd is trekt hij zich weer terug, slappe hap.
Ik heb gemist wie als eerste besloten heeft om de ander met rust te laten, ik las dat Babette gezegd had dat ze Zoe wilde afstoten en van Zoe las ik dat ze meer met andere mensen om wilde gaan. Maar geen idee wie daar de aanzet voor gegeven heeft.quote:Op zondag 23 april 2023 11:45 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat moet ze wel als ze wordt genegeerd..
Ik heb toch echt de indruk dat Zoe er zelf ook klaar mee is na donderdag.quote:Op zondag 23 april 2023 11:45 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat moet ze wel als ze wordt genegeerd..
Zoe was enorm over de pis over de biertjes in de nacht. Ik heb zelf het idee dat zij wat meer aansluiting bij anderen probeert te vinden. Voelt zich ook het vijfde wiel aan de wagen.quote:Op zondag 23 april 2023 11:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb gemist wie als eerste besloten heeft om de ander met rust te laten, ik las dat Babette gezegd had dat ze Zoe wilde afstoten en van Zoe las ik dat ze meer met andere mensen om wilde gaan. Maar geen idee wie daar de aanzet voor gegeven heeft.
Gaat ze dan ook zo gillen als Esther "Wie heeft mijn bril kapot gemaakt"quote:Op zondag 23 april 2023 11:40 schreef xsaskiax het volgende:
hahaha Janet heeft haar bril schuin op haar hoofd staan... nog even en hij stuitert op de grond
Kan ik me iets bij voorstellen. Als je erachter komt dat Morrie en Janet wel bij het "feestje" waren en zij niet gevraagd was.quote:Op zondag 23 april 2023 11:50 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik heb toch echt de indruk dat Zoe er zelf ook klaar mee is na donderdag.
Hmm dat verhaal is allang ontkracht.quote:Op zondag 23 april 2023 11:48 schreef Silves het volgende:
[..]
De 2 die elkaar niet mogen..Jap die weer zegt, zet me maar op de stip, zodra het tijd is trekt hij zich weer terug, slappe hap.
En ze wil nu manager wordenquote:Op zondag 23 april 2023 11:51 schreef mootie het volgende:
[..]
Zoe was enorm over de pis over de biertjes in de nacht. Ik heb zelf het idee dat zij wat meer aansluiting bij anderen probeert te vinden. Voelt zich ook het vijfde wiel aan de wagen.
Dat is ze ook.quote:Op zondag 23 april 2023 11:51 schreef mootie het volgende:
[..]
Zoe was enorm over de pis over de biertjes in de nacht. Ik heb zelf het idee dat zij wat meer aansluiting bij anderen probeert te vinden. Voelt zich ook het vijfde wiel aan de wagen.
Mooi weg ermee, Zoe voelt zich sowieso snel in aandacht achtergesteldquote:Op zondag 23 april 2023 11:52 schreef Verida het volgende:
[..]
Kan ik me iets bij voorstellen. Als je erachter komt dat Morrie en Janet wel bij het "feestje" waren en zij niet gevraagd was.
Ze was zelf vroeg naar bed gegaan toch? Ze wist wel dat ze nog even gingen zitten en kletsen.quote:Op zondag 23 april 2023 11:52 schreef Verida het volgende:
[..]
Kan ik me iets bij voorstellen. Als je erachter komt dat Morrie en Janet wel bij het "feestje" waren en zij niet gevraagd was.
Ja omdat ze niet werd uitgenodigd om met de ouderen mee te doen..de dag erna huillie doen, omdat niemand naar haar toe kwam, terwijl ze steeds haar zusters onder de bus aan het gooien was, die zijn toch ook niet achterlijk een Sas en consorten, ze gebruiken haar voor de stem op Jef..quote:Op zondag 23 april 2023 11:50 schreef mootie het volgende:
[..]
"He maar luister...."quote:Op zondag 23 april 2023 11:53 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Mooi weg ermee, Zoe voelt zich sowieso snel in aandacht achtergesteld
Gisterenochtend was Babette er al klaar mee toen Zoë bleef zeuren over die krat bier en daarna oo nog dat schaaltje kapot gooide achter Babette. Toen was het voor Babette klaar op dat moment. Imo had Zoë het gisteren ineens door toen Babette na het gesprek met Marciano in de douche. Babette zat even op haar hurken in het douche hokje en toen ze daar weer uitstapte kwam Zoë binnen en vroeg of alles goed ging. Waarop Babette ja zei en haar voorbij liep. Sindsdien heeft ze Babette niet meer opgezocht en is ze de hele avond bij het andere groepje geweest. Als ze dat niet doorhad had ze gisteravond allang op de deur van het kantoor geklopt en Babette weer geclaimd.quote:Op zondag 23 april 2023 11:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb gemist wie als eerste besloten heeft om de ander met rust te laten, ik las dat Babette gezegd had dat ze Zoe wilde afstoten en van Zoe las ik dat ze meer met andere mensen om wilde gaan. Maar geen idee wie daar de aanzet voor gegeven heeft.
Ik kreeg die indruk ook, vooral ook omdat Wendy gisteren aan haar vroeg of Zoe tegen anderen had gezegd dat ze niet alleen maar met Babette en Wendy geassocieerd wilde worden.quote:Op zondag 23 april 2023 11:50 schreef mootie het volgende:
[..]
Daar lijkt ze geen twijfel in te hebben. Ze is al twee dagen bezig tegen mensen haar verhaal te doen.quote:Op zondag 23 april 2023 11:54 schreef D. het volgende:
[..]
Volgens mij moet ze eerst 5 mensen vinden die dat ook een goed idee vinden
Zoe vond het bloedirritant dat zij meteen word genoemd als Bep en Wendy iets flikken.quote:Op zondag 23 april 2023 11:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kreeg die indruk ook, vooral ook omdat Wendy gisteren aan haar vroeg of Zoe tegen anderen had gezegd dat ze niet alleen maar met Babette en Wendy geassocieerd wilde worden.
Het "stel je voor dat IK daar zit, da's toch hilaaaaarisch" verhaal?quote:Op zondag 23 april 2023 11:56 schreef engine het volgende:
[..]
Daar lijkt ze geen twijfel in te hebben. Ze is al twee dagen bezig tegen mensen haar verhaal te doen.
quote:Op zondag 23 april 2023 11:57 schreef D. het volgende:
[..]
Het "stel je voor dat IK daar zit, da's toch hilaaaaarisch" verhaal?
Zoe heeft zichzelf heel erg afhankelijk van Babette en Wendy gemaakt, ze liep er ook echt als een tam hondje achteraan.quote:Op zondag 23 april 2023 11:53 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Dat is ze ook.
Babet waar ga je heen kom je terug,wat ga je doen, waar was je...
Jasper = Smeagol ?quote:Op zondag 23 april 2023 11:51 schreef Silves het volgende:
Wat was de bijnaam van Jap..Marcia die deze verzon, spy en judas, lange kees en opa..maar jap was??
Zoe haalt van alles uit en schuilt zich achter de rug van Babette. Zoals iedere vrijdag bier weghalen en in haar kast verstoppen.quote:Op zondag 23 april 2023 11:57 schreef mootie het volgende:
[..]
Zoe vond het bloedirritant dat zij meteen word genoemd als Bep en Wendy iets flikken.
En dat snap ik best.
De aanzet is het drankgebeuren geweest, toen voelde ZOë zich in de steek gelaten omdat ze verdrietig was zat te huilen en Babs en Wendy haar niet kwamen opzoeken. Toen is Zoë met andere gaan pratenquote:Op zondag 23 april 2023 11:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze heeft er in t begin wel bij gezeten maar is zelf naar bed gegaan.quote:Op zondag 23 april 2023 11:52 schreef Verida het volgende:
[..]
En er is niemand gevraagd, ze zijn er gewoon bij komen zitten. Zoë denkt zelf dat ze verstandig en heel volwassen is maar wat ze altijd laat zien is een verwend meisje dat de hele dag geëntertaind wil worden en als ze even geen aandacht krijgt om haar heen gaat schoppen.quote:Op zondag 23 april 2023 12:08 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Ze heeft er in t begin wel bij gezeten maar is zelf naar bed gegaan.
Marciano zat toch al in die groep?quote:Op zondag 23 april 2023 12:13 schreef lojanda het volgende:
Jasper is zo bezig met Marciano naar hun groep te trekken.
En nu mag Bern dit doenquote:Op zondag 23 april 2023 12:11 schreef lojanda het volgende:
[..]
En er is niemand gevraagd, ze zijn er gewoon bij komen zitten. Zoë denkt zelf dat ze verstandig en heel volwassen is maar wat ze altijd laat zien is een verwend meisje dat de hele dag geëntertaind wil worden en als ze even geen aandacht krijgt om haar heen gaat schoppen.
Is die ruzie ook op beeld geweest?quote:Op zondag 23 april 2023 12:14 schreef lojanda het volgende:
Hebben JW en Erik het al over hun “ruzie” gehad van gisteravond tijdens het dammen?
Heb ik niet gezien.quote:
Dat gebeurt niet elke vrijdag.quote:Op zondag 23 april 2023 12:02 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Zoe haalt van alles uit en schuilt zich achter de rug van Babette. Zoals iedere vrijdag bier weghalen en in haar kast verstoppen.
Tweede filmpje in deze post Hoempah in JAA / [Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes] JAA #4quote:
Ahh wel dusquote:Op zondag 23 april 2023 12:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Tweede filmpje in deze post JAA / [Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes] JAA #4
Ik had een verkeerd linkje gepost, de juiste staat nu in mijn post.quote:
Ik snap em ff niet meer .. ik ga wel ff kijken , want ik zie nu alleen Eunie en JW die het erover hebben maar niet die ruzie zelfquote:Op zondag 23 april 2023 12:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik had een verkeerd linkje gepost, de juiste staat nu in mijn post.
Ja precies , dus de ruzie zelf is niet te zien geweestquote:Op zondag 23 april 2023 12:20 schreef Hoempah het volgende:
Het is alleen de kant van JW want wat er echt gebeurde mochten we niet zien natuurlijk.
Ahh je bent erweerquote:Op zondag 23 april 2023 12:21 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedemiddag, uurfilmpjes van gisteren staan hier:
DGK_Tegengas in JAA / [Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes] JAA #5
quote:Op zondag 23 april 2023 12:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Tweede filmpje in deze post Hoempah in JAA / [Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes] JAA #4
Ow ik dacht dat daar het hele akkefietje te zien wasquote:Op zondag 23 april 2023 12:20 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik snap em ff niet meer .. ik ga wel ff kijken , want ik zie nu alleen Eunie en JW die het erover hebben maar niet die ruzie zelf
ik zag wel dat stukje tussen Eunie en Jwquote:Op zondag 23 april 2023 12:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ow ik dacht dat daar het hele akkefietje te zien was
Ik had het ook graag gezien maar dus niet op stream geweest. Het lijkt me wel dat dit wel in de uitzending zal komen.. Erik is er bij betrokken dus ja dat wordt wel uitgezonden denk ik.quote:Op zondag 23 april 2023 12:24 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja maar dat was dus niet de ruzie zelf
Maar dat is het dus , er wordt gewoon zwaar gecensureerd om niksquote:Op zondag 23 april 2023 12:27 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik had het ook graag gezien maar dus niet op stream geweest. Het lijkt me wel dat dit wel in de uitzending zal komen.. Erik is er bij betrokken dus ja dat wordt wel uitgezonden denk ik.
We mogen tegenwoordig helemaal niets meer zien van wat interessant is en tegenwoordig ook al vaak vroeg op beiden stream slapende mensen.quote:Op zondag 23 april 2023 12:27 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Maar dat is het dus , er wordt gewoon zwaar gecensureerd om niks
Yup, net als de lol die er lange tijd in kantoor gemaakt werd. We konden het in de verte horen onder het genot van een stevig potje rummikub van Erik en Moraima... Maar meekijkenquote:Op zondag 23 april 2023 12:27 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Maar dat is het dus , er wordt gewoon zwaar gecensureerd om niks
Daarom minder kijkenquote:Op zondag 23 april 2023 12:30 schreef lojanda het volgende:
[..]
We mogen tegenwoordig helemaal niets meer zien van wat interessant is en tegenwoordig ook al vaak vroeg op beiden stream slapende mensen.
Het wordt steeds minder interessant om je abonnement op Videoland te houden.
Dat de bewoners nu achter een deur kunnen douchen is terecht, maar ze zijn op alle gebieden doorgeslagen met het censureren.quote:Op zondag 23 april 2023 12:31 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Yup, net als de lol die er lange tijd in kantoor gemaakt werd. We konden het in de verte horen onder het genot van een stevig potje rummikub van Erik en Moraima... Maar meekijken.
Ze zullen daar bij Febo ook wel achter zijn, dat in K5 te horen hebben gekregen "dingen te moeten blijven doen" niet veel meer helpt tegenwoordigquote:Op zondag 23 april 2023 12:30 schreef lojanda het volgende:
[..]
We mogen tegenwoordig helemaal niets meer zien van wat interessant is en tegenwoordig ook al vaak vroeg op beiden stream slapende mensen.
Het wordt steeds minder interessant om je abonnement op Videoland te houden.
Eensquote:Op zondag 23 april 2023 12:36 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat de bewoners nu achter een deur kunnen douchen is terecht, maar ze zijn op alle gebieden doorgeslagen met het censureren.
Ik ben helemaal klaar met die kleuterquote:Op zondag 23 april 2023 12:37 schreef ledn81 het volgende:
Zoe heeft weinig zinnigs te melden voor haar managersplannen. Maar wel lief dat Rupi haar een beetje helpt
Ze roddelen werkelijk allemaalquote:Op zondag 23 april 2023 12:40 schreef lojanda het volgende:
Ook Janet hoor je steeds vaker roddelen en slecht praten over andere bewoners.. het zijn toch niet altijd dezelfde die het doen.
quote:Op zondag 23 april 2023 12:39 schreef 5thencounter het volgende:
Gôh toen Sjeffie manager was, wassie er klaar mee dat Maddie steeds haar 24u aanvroeg zodat ze het gevoel had op elk moment naar huis te kunnen...
Zegt Jankmuil Exit-Zeikert Sjeffie
Er komt volgens mij juist steeds minder van dat soort zaken op streamquote:Op zondag 23 april 2023 12:43 schreef ledn81 het volgende:
Janet : "Dat zeggen ze hiernaast toch ook altijd, gewoon genieten"
Goedzo FEBO. Meer drank een feestjes en minder klaverjassen. Maar wel graag op stream
Om haar vervolgens op een later tijdstip weer bij de mongolen en idioten te plaatstenquote:Op zondag 23 april 2023 12:41 schreef engine het volgende:
Bij Janet zet Jeff weer een ander gezicht op.
Marciano is veel erger, meedoen met wie te nomineren, maar wanneer de genomineerde nog zijn of haar overlevingstest moet afleggen, komt hij naar de genomineerde toe om te zeggen dat hij anders heeft gestemd.quote:Op zondag 23 april 2023 12:38 schreef lojanda het volgende:
Jeff nu met Janet in gesprek over Bern.. Jeff heeft het over het gesprek wat hij had met Bern en Babette in k4.
Jeff snapt niet dat Bern nooit naar hem toe is gekomen en nooit met hem in gesprek is gegaan.
Bern gaf ook aan in dat gesprek voor de veilige weg te kiezen om geen doelwit te zijn.. Joh dat hadden we nog niet gezienEcht een zak hooi hoor die gast.
Marciano is ook zeker iemand die buiten schot wil blijven..quote:Op zondag 23 april 2023 12:45 schreef spapaars het volgende:
[..]
Marciano is veel erger, meedoen met wie te nomineren, maar wanneer de genomineerde nog zijn of haar overlevingstest moet afleggen, komt hij naar de genomineerde toe om te zeggen dat hij anders heeft gestemd.
Bang de lul te zijn bij overleving.
Marciano is een laffe hondquote:Op zondag 23 april 2023 12:49 schreef lojanda het volgende:
[..]
Marciano is ook zeker iemand die buiten schot wil blijven..
'Provocatie' noem je dit ook wel of 'streamertje pesten' dus ben er helemaal klaar mee!quote:Op zondag 23 april 2023 12:31 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Yup, net als de lol die er lange tijd in kantoor gemaakt werd. We konden het in de verte horen onder het genot van een stevig potje rummikub van Erik en Moraima... Maar meekijken.
Ik zou het bijna met je eens zijn, aangezien ik het gelieg en gedraai van Babette ook zat benquote:Op zondag 23 april 2023 12:54 schreef lojanda het volgende:
Babette houdt alsjeblieft op met verantwoording af te leggen over dat eeuwige kut kratje bier.. Laar ze het heen en weer krijgen!!
Al dagen is ze bezig, maar ze zit er niet mee hoorquote:Op zondag 23 april 2023 12:55 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik zou het bijna met je eens zijn, aangezien ik het gelieg en gedraai van Babette ook zat ben
Dat was al duidelijk dat jij dat vindtquote:Op zondag 23 april 2023 12:55 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik zou het bijna met je eens zijn, aangezien ik het gelieg en gedraai van Babette ook zat ben
Het is dat jullie reacties maakt dat ik nog wil blijven reageren maar zo niet was ik allang afgehaaktquote:Op zondag 23 april 2023 12:36 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat de bewoners nu achter een deur kunnen douchen is terecht, maar ze zijn op alle gebieden doorgeslagen met het censureren.
en de shakes niet te vergetenquote:Op zondag 23 april 2023 12:56 schreef 5thencounter het volgende:
Breaking News!!!
Erik is een beetje aangekomen, mede door meer voedsel en af en toe bij jatten uit de keuken en de leftovers van anderen
-onnodig-quote:Op zondag 23 april 2023 12:57 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat was al duidelijk dat jij dat vindt
quote:Op zondag 23 april 2023 12:56 schreef 5thencounter het volgende:
Breaking News!!!
Erik is een beetje aangekomen, mede door meer voedsel en af en toe bij jatten uit de keuken en de leftovers van anderen
En stiekem eten vanuit zijn kast in de slaapkamer.. stel dat hij iets zou moeten delen.. dan was hij niet wat aangekomen.quote:Op zondag 23 april 2023 12:56 schreef 5thencounter het volgende:
Breaking News!!!
'Breng me mijn koffie!'quote:Op zondag 23 april 2023 12:58 schreef engine het volgende:
Zoë wil ervaring op doen in het management
Al drie dagenquote:Op zondag 23 april 2023 12:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Al dagen is ze bezig, maar ze zit er niet mee hoor
Die gaat echt op haar cv zetten dat ze als manager heeft gewerktquote:Op zondag 23 april 2023 12:58 schreef engine het volgende:
Zoë wil ervaring op doen in het management
Voor Babette is het nog niet duidelijkquote:Op zondag 23 april 2023 12:57 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat was al duidelijk dat jij dat vindt
Omdat het ook niet zo isquote:Op zondag 23 april 2023 13:02 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Voor Babette is het nog niet duidelijk
Nu gaat ze dreigenquote:Op zondag 23 april 2023 13:02 schreef engine het volgende:
"Zo kan ik nog duizend en één dingen op noemen.."
Oh jee Babbel gaat dit nog als uitdaging zien
Wel al een echte manager. Ze ligt erbij en doet niksquote:Op zondag 23 april 2023 13:02 schreef Puzzie het volgende:
laat Zoe maar lekker op haar bek gaan
[ afbeelding ]
Ja , ik gun haar een moeilijke maand , hoop wel dat ze wintquote:Op zondag 23 april 2023 13:06 schreef engine het volgende:
[..]
Wel al een echte manager. Ze ligt erbij en doet niks
In je eerdere posting moest ze er niet meer over beginnenquote:
Tja dat zie ik dan wel weer. Zou Eunice als manager eigenlijk ook wel grappig vindenquote:Op zondag 23 april 2023 13:06 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja , ik gun haar een moeilijke maand , hoop wel dat ze wint
als haar dat gaat lukken...... dat is echt nog even afwachten... taal is niet haar sterkste kant (ik wil die mailtjes dan weleens lezenquote:Op zondag 23 april 2023 13:01 schreef lojanda het volgende:
[..]
Die gaat echt op haar cv zetten dat ze als manager heeft gewerkt. Zou ze er ook bijzetten om welke taken het ging.. mailtjes sturen en online boodschappen bestellen
Is ook prima ,maar Zoe heeft altijd een grote waffel dat het een makkie is , dat zij dat makkelijk kan , dus doe dan maarquote:Op zondag 23 april 2023 13:09 schreef engine het volgende:
[..]
Tja dat zie ik dan wel weer. Zou Eunice als manager eigenlijk ook wel grappig vinden
Dat gaat ze toch allemaal niet zelf doen denk ik en daarom heb ik er dan ook niet zoveel zin in.quote:Op zondag 23 april 2023 13:09 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
als haar dat gaat lukken...... dat is echt nog even afwachten... taal is niet haar sterkste kant (ik wil die mailtjes dan weleens lezen) en over rekenen zullen we het maar niet hebben
Dat vertelde ze eerder al tegen Jeffrey in de kas.... het is echt een punt van ergernis, Kenzy die zoveel commentaar heeft en zelf nog erger isquote:Op zondag 23 april 2023 13:10 schreef Puzzie het volgende:
Janet over Kenzy? die hard met Marciano zat te praten
Ik heb het nu over het gelieg en bedrieg wat ze volgens jou doet.quote:Op zondag 23 april 2023 13:07 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
In je eerdere posting moest ze er niet meer over beginnen
ik snap jequote:Op zondag 23 april 2023 13:11 schreef engine het volgende:
[..]
Dat gaat ze toch allemaal niet zelf doen denk ik en daarom heb ik er dan ook niet zoveel zin in.
Ik ben er zelf ook geen kenner in maar ik heb begrepen dat Janet vooral de messen onschadelijk maaktquote:
Voor mij liever geen van beiden en hoop dat Moraima een kans waagtquote:Op zondag 23 april 2023 13:09 schreef engine het volgende:
[..]
Tja dat zie ik dan wel weer. Zou Eunice als manager eigenlijk ook wel grappig vinden
Doet ze toch ookquote:Op zondag 23 april 2023 13:12 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik heb het nu over het gelieg en bedrieg wat ze volgens jou doet.
Die lijkt me ook geen al te groot licht, ze wist gisteren niet eens hoe ze de naam van Jeffrey spelt en ik zie haar die trappen ook niet een paar keer per dag op en af gaanquote:Op zondag 23 april 2023 13:13 schreef lojanda het volgende:
[..]
Voor mij liever geen van beiden en hoop dat Moraima een kans waagt
Volgens jou wel maar ik denk er anders over.quote:
Spoiler van Tule© ?quote:Op zondag 23 april 2023 13:15 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
oh Fritsie.... hier zijn toch spoilers voor uitgevonden
Owwquote:Op zondag 23 april 2023 13:15 schreef lojanda het volgende:
[..]
Volgens jou wel maar ik denk er anders over.
Jep, die staat met die messen te zwaaien tegen elkaar aan, niet oké.... hahaquote:Op zondag 23 april 2023 13:12 schreef engine het volgende:
[..]
Ik ben er zelf ook geen kenner in maar ik heb begrepen dat Janet vooral de messen onschadelijk maakt
quote:Op zondag 23 april 2023 13:16 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Je kan alleen het ventieltje niet vinden?
quote:
Wat denk je zelf???quote:Op zondag 23 april 2023 13:16 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Jep, die staat met die messen te zwaaien tegen elkaar aan, niet oké.... haha
Ik ben benieuwd of ze die wetsteen in het water heeft gehad..
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als Moraima het wordt dan is er eten genoeg.. de hele maand in overvloed worst en kipquote:Op zondag 23 april 2023 13:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die lijkt me ook geen al te groot licht, ze wist gisteren niet eens hoe ze de naam van Jeffrey spelt en ik zie haar die trappen ook niet een paar keer per dag op en af gaan
quote:Op zondag 23 april 2023 13:18 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
quote:Op zondag 23 april 2023 13:16 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Je kan alleen het ventieltje niet vinden?
Want Moraima neemt een zak geld mee?quote:Op zondag 23 april 2023 13:18 schreef lojanda het volgende:
[..]
Als Moraima het wordt dan is er eten genoeg.. de hele maand in overvloed worst en kip
Dat was hilarischquote:Op zondag 23 april 2023 13:19 schreef engine het volgende:
Ze hebben het nog even over devan Erik
bijna al weer vergeten....mooi moment.
Die was leuk iddquote:Op zondag 23 april 2023 13:19 schreef engine het volgende:
Ze hebben het nog even over devan Erik
bijna al weer vergeten....mooi moment.
Uiteraard ... lekker belangrijkquote:Op zondag 23 april 2023 13:21 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
De wanhoop anti-nominatie vriendjes te paaien druipt uit al Babbels poriën
Ik vroeg me af of dat echt gebeurd was toen Bern het verteldequote:Op zondag 23 april 2023 13:21 schreef Puzzie het volgende:
White power van Esther heb ik ook gemist, had ik ook wel willen zien
Ik denk dat het wel echt gebeurd isquote:Op zondag 23 april 2023 13:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vroeg me af of dat echt gebeurd was toen Bern het vertelde
Jammer dat we dat niet gezien hebben.
Heeft ze dat gezegdquote:Op zondag 23 april 2023 13:21 schreef Puzzie het volgende:
White power van Esther heb ik ook gemist, had ik ook wel willen zien
Het is ook geen vriendenuitje he, het is een spel om keiharde euro'squote:Op zondag 23 april 2023 13:21 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
De wanhoop anti-nominatie vriendjes te paaien druipt uit al Babbels poriën
Je komt nog eens iets te weten van de cabaret van Bern.quote:
Ik heb er toen wel wat over gelezen maar ik zie ook niet alles op streamsquote:Op zondag 23 april 2023 13:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je komt nog eens iets te weten van de cabaret van Bern.
Wat een mens. Wil die beelden wel eens zienquote:
Heb je het cabaret van Bern niet gezien? Daar vertelde hij het, zeer de moeite waard om te kijken.quote:
quote:Op vrijdag 14 april 2023 22:04 schreef Hoempah het volgende:
14-04-23 | stream 1 | cabaret show: je naam is gevallen met Bern [56 min 09 sec]
2023-2118
[ link | afbeelding ]
14-04-23 | stream 2 | cabaret show: je naam is gevallen met Bern [55 min 55 sec]
2022-2117
[ link | afbeelding ]
Ze zit er niet meer inquote:Op zondag 23 april 2023 13:24 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Wat een mens. Wil die beelden wel eens zien
Rond welke tijd, anders moet ik 55min naar Bern luisterenquote:Op zondag 23 april 2023 13:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heb je het cabaret van Bern niet gezien? Daar vertelde hij het, zeer de moeite waard om te kijken.
[..]
Weer van genotenquote:Op zondag 23 april 2023 13:25 schreef Hoempah het volgende:
[ link | afbeelding ]
11-01-23 | #1 | Erik is boos op de rokers [02 min 58 sec]
-
Dat weet ik niet, ik kan normaal ook niet naar Bern luisteren, maar dit is echt heel grappig.quote:Op zondag 23 april 2023 13:27 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Rond welke tijd, anders moet ik 55min naar Bern luisteren
Dát verbaast mij al maanden, dat ze nog steeds niet iedereen om hun heen proberen eruit de trappen, er zijn mensen om veel minder vermoordquote:Op zondag 23 april 2023 13:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is ook geen vriendenuitje he, het is een spel om keiharde euro's
Ja precies en dan denken sommigen nog dat ze vrienden voor het leven zijnquote:Op zondag 23 april 2023 13:30 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dát verbaast mij al maanden, dat ze nog steeds niet iedereen om hun heen proberen eruit de trappen, er zijn mensen om veel minder vermoord
Van hun budget kunnen ze echt wel elke dag dat eten.. het is maar net hoe je het inkoopt. Moet ze natuurlijk wel zorgen dat ze niet door Marciano en Isaac wordt gemanipuleerd onopgemerkt hun kooldampen een groter budget te geven. De kokers ebben nu bij Wendy een budget van 90 euro per dag n voor dat bedrag lukt dat zekerquote:
Die heb ik nog nooit iets leuks aan zien hebben.. haar kleding is net zo ouderwets en saai als zijzelf..quote:Op zondag 23 april 2023 13:31 schreef pingu66 het volgende:
Die kleding van Sasha komt echt uit het jaar nul
Blijft hilarisch...quote:Op zondag 23 april 2023 13:25 schreef Hoempah het volgende:
[ link | afbeelding ]
11-01-23 | #1 | Erik is boos op de rokers [02 min 58 sec]
-
En toch zou ik haar als manager wel willen zien. Al is het maar voor de funquote:Op zondag 23 april 2023 13:42 schreef engine het volgende:
Pluspunten aan Zoë
- knopen doorhakken
- heel direct
Minpunten aan Zoë
- het feit, geld...niet in de zin geld maar met uitrekenen enzo
- vroeg opstaan
Zoe neemt ook een zak geld meequote:Op zondag 23 april 2023 13:41 schreef 5thencounter het volgende:
ZooWie wil VrijBier for Everyone de hele week![]()
ZooWie For Manager
Blijkbaar, ik heb anders geen idee hoe het betaald moet wordenquote:
Als ZooWie de Zegen Van Achter krijgt, en VeelGeldSpellen krijgtquote:Op zondag 23 april 2023 13:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Blijkbaar, ik heb anders geen idee hoe het betaald moet worden
Ze blijft het proberen, negatieve aandacht is ook aandacht, ieder woord probeert ze aan te grijpen om quasi gevat opmerkingen tegen Isaac te maken....... misselijkmakend!quote:Op zondag 23 april 2023 13:55 schreef Frummelie het volgende:
Hoe ze praat tegen Isaac en hoe ze kijkt....
Ze lult tegen een muur.. en ze moet nog 5 ex-managers afquote:Op zondag 23 april 2023 14:00 schreef Chanel5 het volgende:
wat zit Zoe nu te ijlen met haar roomser dan paus praat?
Vreselijke kut blaag dat kind.quote:Op zondag 23 april 2023 13:57 schreef xsaskiax het volgende:
Zoë zit zich echt in allerlei bochten te wringen om toch maar die 'toestemming' van Isaac te krijgen......misselijkmakend hoe ze bezig is, sorry hoor
Ze loopt nu al een paar dagen iedereen in te schakelen, doet of dingen haar idee zijn, loopt mensen naar de bek te praten en waarom...... manager worden, zodat ze in mei 'veilig' is voor eliminatie
Ondertussen gooit ze iedereen waar ze eerst zo 'hecht' mee was voor de bus (ze komen bussen tekort daar) en glibbert rond de lui die ze nodig denkt te hebben
Ja en nu wel Babbel vertellen over haar mooie manager ideeen. ‘Ja en dan bijvoorbeeld iets waar Jeff dan ook blij van… ja’.quote:Op zondag 23 april 2023 14:07 schreef pingu66 het volgende:
Vieze kut Zoë. Nu het belachelijk vinden dat Babbel Wen en Jeff de wijn van Babbel op hebben gedronken.
Zeer terechte vraag want dat gaat niet goedquote:Op zondag 23 april 2023 14:10 schreef Dotteke het volgende:
O jee van Zoë mag je een biertje of een frisje pakken wanneer mensen willen. Geen Vrijmibo
Jasper vraagt of dat goed gaat
Nee dat gaat zeker niet goed Babet en wendy en Jef hebben het al op voor dat anderen weten dat het er isquote:Op zondag 23 april 2023 14:12 schreef engine het volgende:
[..]
Zeer terechte vraag want dat gaat niet goed
Het interesseert ZooWie totaal niet of het wel of niet goed gaat.. ze is een Rutte.. veel beloven en uiteindelijk liegen tot je zwart zienquote:Op zondag 23 april 2023 14:12 schreef engine het volgende:
[..]
Zeer terechte vraag want dat gaat niet goed
Ze hebben net 300 euro gehadquote:Op zondag 23 april 2023 14:12 schreef ledn81 het volgende:
Morrie : "Voor moederdag zou ik het leuk vinden als alle moeders gewoon leuk kunnen shoppen"![]()
Ja hebben hebben hebben, Valt mij ook tegenquote:Op zondag 23 april 2023 14:15 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Van Morrie word ik ook een beetje moe. Die alleen maar wil inhalen kopen en hebben.
tja met je eigen drankvoorraad kun je zoiets vragen.....volgens zijn maatstavenquote:Op zondag 23 april 2023 14:10 schreef Dotteke het volgende:
O jee van Zoë mag je een biertje of een frisje pakken wanneer mensen willen. Geen Vrijmibo
Jasper vraagt of dat goed gaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |