Ik snap dat ook nooit, maar Kenzy sliep echt wel vannacht ze was goed in beeld.quote:Op zondag 23 april 2023 11:15 schreef spapaars het volgende:
[..]
dat mogen ze mij weleens uitleggen waarom ze overdag wel kunnen slapen en 's nachts niet.
Ze is gewoon chronisch moe lijkt het.quote:Op zondag 23 april 2023 11:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik snap dat ook nooit, maar Kenzy sliep echt wel vannacht ze was goed in beeld.
Ze genieten van t eten, merk je in de avond ook dat het wat stiller aan tafel is als ze etenquote:Op zondag 23 april 2023 11:23 schreef engine het volgende:
Lijkt alsof iedereen gezopen heeft gisteren. Het is erg stil.
Ze zitten alweer te lachenquote:Op zondag 23 april 2023 11:22 schreef Hoempah het volgende:
Babette Wendy en Jeffrey aan de kop van de tafel. Babette: goodmorning everybody
quote:Op zondag 23 april 2023 11:23 schreef engine het volgende:
Lijkt alsof iedereen gezopen heeft gisteren. Het is erg stil.
Ik vind het een rare sfeer. Weinig lol.quote:Op zondag 23 april 2023 11:24 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ze genieten van t eten, merk je in de avond ook dat het wat stiller aan tafel is als ze eten
Mijn oma zei altijd: katjes die muizen die mauwen nietquote:Op zondag 23 april 2023 11:24 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ze genieten van t eten, merk je in de avond ook dat het wat stiller aan tafel is als ze eten
Nja ik kijk niet zoveel meer, dus mij valt dat niet zo op..quote:Op zondag 23 april 2023 11:25 schreef engine het volgende:
[..]
Ik vind het een rare sfeer. Weinig lol.
Is binnen 2 tellen op....quote:Op zondag 23 april 2023 11:18 schreef utopia2.0 het volgende:
Die salade zo in de zon is ook niet verstandig
Mooie iddquote:Op zondag 23 april 2023 11:25 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Mijn oma zei altijd: katjes die muizen die mauwen niet
Haha, dat is wel mooi gezegdquote:Op zondag 23 april 2023 11:25 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Mijn oma zei altijd: katjes die muizen die mauwen niet
Als ze Ice niet kan krijgen, gaat ze naar de volgende mannelijke bewoner, Bern is nu haar Menneke..quote:Op zondag 23 april 2023 11:24 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Ze zitten alweer te lachen
Zoë is bij haar nieuwe 'vrienden' aangeschoven zie ik
Dat zou ergens wel lekker zijn, wanneer ze niet meer achter Babette en Wendy aanhuppelt/aan ze vastgeplakt zit, laten anderen maar eens merken hoe dat aanvoelt, want Zoë claimt 100%
ik ook niet ,quote:Op zondag 23 april 2023 11:26 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nja ik kijk niet zoveel meer, dus mij valt dat niet zo op..
Ik geloof dat de meesten er ook niet meer zo veel lol in hebben.quote:Op zondag 23 april 2023 11:25 schreef engine het volgende:
[..]
Ik vind het een rare sfeer. Weinig lol.
Ik ben ook een slechte slaper maar heb wel af en toe dat ik korte slaapjes doe in de nacht. Dan ben je in de morgen helemaal gebroken.quote:Op zondag 23 april 2023 11:22 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ze is gewoon chronisch moe lijkt het.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |