Dan buigen ze niet meer, maar ik had het idee dat probleem van contactloos betalen mogelijk door wrijving met het hoesje kwam (maar zeker weten doe ik het niet).quote:Op zondag 23 april 2023 10:43 schreef ETA het volgende:
Ik gebruik mijn pasje haast nooit meer, ik doe bijna alles met de telefoon.
Ik snap dat je niet afhankelijk wil worden van de je telefoon, maar je kan gewoon beide gebruiken. Voor de dagelijkse kleine uitgaven gebruik je je telefoon, en mocht je die niet werken/niet bij je hebben/groot bedrag, dan pak je je pas erbij. Dan voorkom je al veel in/uithalen van je pas.
Als je perse je pas wil gebruiken, koop dan iets van een harde pasjes wallet, zoals de Secrid of Ridge wallet. Dan buigen je pasjes niet meer.
Bij de Secrid drukken de pasjes niet of nauwelijks op elkaar, dus bij het uitschuiven wrijven ze nauwelijks over elkaar. Ook hoef je je pasje niet volledig uit te schuiven bij een betaling, met het clipje onderaan schuift je onderste pas 1/3 uit, genoeg om een betaling mee te doen.quote:Op zondag 23 april 2023 10:47 schreef Godshand het volgende:
[..]
Dan buigen ze niet meer, maar ik had het idee dat probleem van contactloos betalen mogelijk door wrijving met het hoesje kwam (maar zeker weten doe ik het niet).
Snap ook niet dat de chip zo open en bloot op de pas moet liggen. Die van de OV-chipkaart zit midden in het plastic en blijft het ook al jaren prima doen.
Al 15-20 jaar ING en nog nooit is een pas kapot gegaan, jullie gaan er blijkbaar op rare wijze mee omquote:Op zondag 23 april 2023 10:43 schreef Elan het volgende:
Ook ING, mijn pas is al zeker 6x kapot gegaan (contactloos betalen) bij SNS nergens last van, terwijl ik die het meeste gebruik.
Die ING passen zijn al dan niet bewust gemaakt van een inferieure kwaliteit.
Hoe wil je betalen met de pas in de pinautomaat als je de chip niet kan zien? Dat is vrij letterlijk hoe dat werkt.quote:Op zondag 23 april 2023 10:47 schreef Godshand het volgende:
[..]
Dan buigen ze niet meer, maar ik had het idee dat probleem van contactloos betalen mogelijk door wrijving met het hoesje kwam (maar zeker weten doe ik het niet).
Snap ook niet dat de chip zo open en bloot op de pas moet liggen. Die van de OV-chipkaart zit midden in het plastic en blijft het ook al jaren prima doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier hetzelfde, maar dan met de Rabo. Pas welgeteld 1x vervangen in de 30+ jaar dat ik daarbij zit.quote:Op zondag 23 april 2023 11:07 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Al 15-20 jaar ING en nog nooit is een pas kapot gegaan, jullie gaan er blijkbaar op rare wijze mee om(of hebben pech)
En ja, ik betaal er wel gewoon mee
Hoe dan, er staat een geldigheidsduur op?quote:Op zondag 23 april 2023 12:54 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hier hetzelfde, maar dan met de Rabo. Pas welgeteld 1x vervangen in de 30+ jaar dat ik daarbij zit.
Oh dat zou ook goed kunnen. Laat ook zien hoe lang ie dus meegaat!quote:Op zondag 23 april 2023 13:11 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Hoe dan, er staat een geldigheidsduur op?
Mijn rabo en abn zitten gezellig met zn 2 in 1 vakje van mn foon. De abn begint nu te slijten, plastic laagje laat los maar doet het nog steeds. In september krijg ik weer een nieuwe. Rabo is nieuwer maar ook geen problemen mee.
Ik gebruik de abn zakelijk én privé en haal dat ding dagelijks tevoorschijn.
Heb zo'n vermoeden dat het aan de ing ligt
Omdat ik, als tester zijnde, het contactloos betalen (nog) niet (helemaal) vertrouw.quote:Op zondag 23 april 2023 13:19 schreef trigt013 het volgende:
Waarom gebruiken mensen nog fysieke pasjes?
Sinds ik van twee banken apps hiervoor heb staan werkt het niet meer, ook al maak ik de ING de standaard.quote:Op zondag 23 april 2023 13:19 schreef trigt013 het volgende:
Waarom gebruiken mensen nog fysieke pasjes?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |