zijn idd wel leuk jaquote:Op zondag 23 april 2023 11:23 schreef Budapestenaar het volgende:
Hmm vond deze gympen wel geinig. Maar niet in mijn maat
https://www.miret.co/prod(...)dive?option1=EU%2035
probeer al elke dag te lopenquote:Op zondag 23 april 2023 11:26 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien is fietsen wel heel goed voor de benen!
quote:Op zondag 23 april 2023 11:30 schreef mschol het volgende:
is je been er al afgevallen @:bitterbal?
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 23 april 2023 11:35 schreef mschol het volgende:
[..]
al zie ik jou dit meer doen
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 23 april 2023 11:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Even de kibbensoep opzetten, voor morgen
Je kunt ook je koffer ingepakt bij de voordeur zettenquote:Op zondag 23 april 2023 11:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
is zo definitief he als je alles weer moet opruimen
ja alleen alles ff wassen en dan weer alles inpakkenquote:Op zondag 23 april 2023 11:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je kunt ook je koffer ingepakt bij de voordeur zetten
Alsof het alweer bijna tijd is om naar je eiland te gaanquote:Op zondag 23 april 2023 11:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja alleen alles ff wassen en dan weer alles inpakken
Goed bezigquote:Op zondag 23 april 2023 11:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zo, kibbensoep staat op, 1e was in de wasmachine en telefoon is ook bijna opgeladen.
Denk het wel. Sowieso op Oostquote:Op zondag 23 april 2023 11:24 schreef Recce het volgende:
[..]
Ah, ja, dat scheelt wel behoorlijk inderdaad. Is er een wachtlijst als je weer een seizoenskaart wilt?
quote:Op zondag 23 april 2023 11:52 schreef kwiwi het volgende:
Met pijn in m'n hart m'n lekkere bed op de lokale marktplaats gezetIs te groot voor de logeerkamer en te kort voor Gergi. Dus moet helaas weg
Het is een UitStraling dus op zich niet verbazingwekkend, toch?quote:Op zondag 23 april 2023 11:56 schreef UitStraling het volgende:
Ik ben mijn zwager financieel en zakelijk aan het volgen op internet omdat iemand me om een gunst vroeg en ik kom de gekste bekende dingen tegen.
Nou ja ik ben de tel kwijt hoeveel BV-tjes ik wel niet tegenkom en wie daar allemaal werken, de namen zeggen ook eigenlijk alles.quote:Op zondag 23 april 2023 11:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het is een UitStraling dus op zich niet verbazingwekkend, toch?
Als het een Zwager is, is het geen bloedverwant hequote:Op zondag 23 april 2023 11:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het is een UitStraling dus op zich niet verbazingwekkend, toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |