Hmm, brievenbusfirma’s op wat eilanden zeker?quote:Op zondag 23 april 2023 12:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou ja ik ben de tel kwijt hoeveel BV-tjes ik wel niet tegenkom en wie daar allemaal werken, de namen zeggen ook eigenlijk alles.
Hij is eigenlijk Schotsquote:Op zondag 23 april 2023 12:01 schreef Recce het volgende:
[..]
Is Brabant niet een soort groot Volendam?
Goed puntquote:Op zondag 23 april 2023 12:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Als het een Zwager is, is het geen bloedverwant he
Och man wat interessantquote:Op zondag 23 april 2023 12:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou ja ik ben de tel kwijt hoeveel BV-tjes ik wel niet tegenkom en wie daar allemaal werken, de namen zeggen ook eigenlijk alles.
Nee vooral gewoon een hoop opgekochte toeleveranciers zeg maar.quote:Op zondag 23 april 2023 12:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hmm, brievenbusfirma’s op wat eilanden zeker?
Nu kan paprika niet meer logeren?quote:Op zondag 23 april 2023 11:52 schreef kwiwi het volgende:
Met pijn in m'n hart m'n lekkere bed op de lokale marktplaats gezetIs te groot voor de logeerkamer en te kort voor Gergi. Dus moet helaas weg
Die eist toch het grote bed op.??quote:Op zondag 23 april 2023 12:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nu kan paprika niet meer logeren?
Het is ook wel eens heerlie de peerlie om de bank onder te kakken.quote:Op zondag 23 april 2023 12:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nu kan paprika niet meer logeren?
Dat is op allerlei manieren totaal fucked up.quote:Op zondag 23 april 2023 12:05 schreef Crack_ het volgende:
Omdat!!! ze dachten dat ie gay was
![]()
![]()
![]()
jonges wtf
Ik zou het ook snappen als Kwiwi even de boot afhoudt, i.v.m. wat er laatst voorgevallen wasquote:Op zondag 23 april 2023 12:06 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Die eist toch het grote bed op.??
quote:Op zondag 23 april 2023 12:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het is ook wel eens heerlie de peerlie om de bank onder te kakken.
Huh WTFquote:Op zondag 23 april 2023 12:05 schreef Crack_ het volgende:
![]()
![]()
![]()
jonges wtf
wat?quote:
wtfquote:Op zondag 23 april 2023 12:05 schreef Crack_ het volgende:
![]()
![]()
![]()
jonges wtf
ja, pijnquote:Op zondag 23 april 2023 12:06 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat is op allerlei manieren totaal fucked up.Heeft-ie lichamelijk letsel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |