En terecht, beter lol hebben dan als een slome om 10 uur in je bed kruipen op zaterdagavond.quote:Op zondag 23 april 2023 10:46 schreef ledn81 het volgende:
6 flessen prosecco met zijn 3tjes![]()
Babbel, Wendy en Jeff hebben echt het jaar van hun leven
En dit is ook spontaan, krijg je niet klaar met een Marcia aan tafel of een zooi erbijquote:Op zondag 23 april 2023 10:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Gewoon genieten
En volgens mij waren ze eergisteren al aan die flessen begonnen
Ik had het over de birdie die prooi gaat zijnquote:Op zondag 23 april 2023 10:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Deze zit niet onder het net, dit is een rover die zit te azen op een prooi
Ze hebben daar toch alle tijd, leuk dat ze er zo'n werk van maakt.quote:
Owquote:Op zondag 23 april 2023 10:50 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik had het over de birdie die prooi gaat zijn
Zou ook eens tijd worden. Die maken al veel te lang de dienst uit.quote:Op zondag 23 april 2023 10:50 schreef greysbones het volgende:
Wendy lijkt er ook een beetje klaar mee
Al het gedoe
En vooral de beide bro’s
Nee hoorquote:Op zondag 23 april 2023 10:51 schreef Dotteke het volgende:
Ja hoor ze is er weer over bezig, wat een vreselijke dramkont die Babette zeg pppffff
Stelletje alcoholisten zijn hetquote:Op zondag 23 april 2023 10:46 schreef ledn81 het volgende:
6 flessen prosecco met zijn 3tjes![]()
Babbel, Wendy en Jeff hebben echt het jaar van hun leven
Tiano heeft zich al bij de andere groep aangeslotenquote:Op zondag 23 april 2023 10:52 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Zou ook eens tijd worden. Die maken al veel te lang de dienst uit.
Babette zei gisteren al dat ze meteen door kon naar de AA wanneer ze eruit komtquote:
Dipje van het zuipen gisterenquote:Op zondag 23 april 2023 10:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee hoor
Wendy heeft een dipje
En daar praten ze samen over
Neequote:
En nu propt ze die eieren in een heel klein bakje zodat je het niet met goed fatsoen eruit kan pakken.quote:Op zondag 23 april 2023 10:47 schreef juul. het volgende:
[..]
Ze is al een uur bezig om gevulde eieren te maken, Eunice heeft al verschillende gerechten gemaakt
Wat een heerlijk filmpje... ik heb me kapot gelachen om dat gezicht van Wendy toen ze ineens in een ander scherm zaten... beter na dat gezeik van de laatste dagen... de 3 musketiers...quote:Op zondag 23 april 2023 10:28 schreef Hoempah het volgende:
[..]
de link is meteen naar het juiste stukje. je hoeft niet alles dus te kijken.
22-04-23 | stream 2 | Babette, Wendy en Jeffrey - kantoor - met een hapje en een drankje /1 [45 min 26 sec]
2109-2211
[ link | afbeelding ]
Wat gedronken? 2 flessen de manquote:Op zondag 23 april 2023 10:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee
Van het feit dat het niet gezellig mag/kan zijn
Ja ze hebben daarbij wat gedronken
Maar dat het enkel om alcohol gaat is ook onzin
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |