Nu met Bern vind ik haar wel prima om naar te luisteren. Leuk gesprek.quote:Op zaterdag 22 april 2023 16:01 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Toch vind ik dat ze als je een op een met iemand praat en niet over iemand het leuk doet dan is er heel goed naar te luisteren. Je hoort haar nooit schelden of heel slechte dingen over iemand zeggen. Ik snap dat als je daar zit en niets anders hebt dan deze mensen je soms uitgesproken raakt en dan maar over andere gaat praten. Dat doen ze daar allemaal.
Ze is nu wel weer lang genoeg in beeld geweest wat mij betreftquote:Op zaterdag 22 april 2023 16:22 schreef engine het volgende:
[..]
Nu met Bern vind ik haar wel prima om naar te luisteren. Leuk gesprek.
Roddelen doen ze inderdaad allemaal, maar ik heb vanmiddag wat filmpjes van gisteren terug zitten kijken en daarin was Babette vooral alleen aan het woord in de gesprekken met anderen. Het gesprek met Bern is van een heel ander kaliber.quote:Op zaterdag 22 april 2023 16:01 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Toch vind ik dat ze als je een op een met iemand praat en niet over iemand het leuk doet dan is er heel goed naar te luisteren. Je hoort haar nooit schelden of heel slechte dingen over iemand zeggen. Ik snap dat als je daar zit en niets anders hebt dan deze mensen je soms uitgesproken raakt en dan maar over andere gaat praten. Dat doen ze daar allemaal.
Ik geef hem geen ongelijk.quote:Op zaterdag 22 april 2023 16:41 schreef OmaJacky het volgende:
Jw vind t een saaie bedoeling in de loods nu, er is weinig te doen.
En met nog minder bewoners zal het er niet beter op worden.quote:Op zaterdag 22 april 2023 16:41 schreef OmaJacky het volgende:
Hij had wel aangeboden te helpen maar ze zei dat ze het wel zelf kon.quote:Op zaterdag 22 april 2023 16:43 schreef lojanda het volgende:
Wat een ei is het toch ook die Bern.. je zou denken dat hij die grote zware box naar beneden draagt of op zijn minst samen maar nee hoor, hij laat gewoon Babette lekker sjouwen..
Zal die zo ook wel doen met zijn leerlingenquote:Op zaterdag 22 april 2023 16:43 schreef lojanda het volgende:
Wat een ei is het toch ook die Bern.. je zou denken dat hij die grote zware box naar beneden draagt of op zijn minst samen maar nee hoor, hij laat gewoon Babette lekker sjouwen..
Aan dat eerste ontbreekt het al langere tijd, eigenlijk niet echt leuke lange opdrachten gezien.quote:Op zaterdag 22 april 2023 16:43 schreef spapaars het volgende:
[..]
En met nog minder bewoners zal het er niet beter op worden.
Dus voor even liever (goede) opdrachten dan eliminaties.
Voor mij hoeven er voorlopig ook geen eliminaties te komen want de loods is nu al zo leeg. Liever idd wat opdrachten.. en dan het liefst opdrachten waar ze dagen continu mee bezig moeten zijn.quote:Op zaterdag 22 april 2023 16:43 schreef spapaars het volgende:
[..]
En met nog minder bewoners zal het er niet beter op worden.
Dus voor even liever (goede) opdrachten dan eliminaties.
jw is echte ouwe zeiker aan het wordenquote:Op zaterdag 22 april 2023 16:41 schreef OmaJacky het volgende:
Er waren nog wel eens random opdrachten op een zaterdagmiddag, maar dat is ook verleden tijd blijkbaar. Ze moeten het zelf maar uitzoeken nu...quote:Op zaterdag 22 april 2023 16:41 schreef OmaJacky het volgende:
Dat zie ik hem echt doenquote:Op zaterdag 22 april 2023 16:45 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Zal die zo ook wel doen met zijn leerlingen
Ze komen er makkelijk vanaf met die spelletjes, BB deed het wat dat betreft beter met mooie decor opbouw.quote:Op zaterdag 22 april 2023 16:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Aan dat eerste ontbreekt het al langere tijd, eigenlijk niet echt leuke lange opdrachten gezien.
Ik had in een andere RLSwel een leuke opdracht gezien. Buiten een bak met ballen hangen met een opening en dat de bewoners om en om die opening met hun handen dicht moeten houden. In weer en wind dagen en nachten lang
Het stelt niet echt iets voor die spelletjes daar. Het is soms net een kinderattractie park.quote:Op zaterdag 22 april 2023 16:49 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze komen er makkelijk vanaf met die spelletjes, BB deed het wat dat betreft beter met mooie decor opbouw.
Het is allemaal zo low budget.
Dat was idd een leuke opdracht maar ik denk niet dat ze die zullen gaan Kopiëren. Maar iets in die geest zou wel heel leuk zijnquote:Op zaterdag 22 april 2023 16:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Aan dat eerste ontbreekt het al langere tijd, eigenlijk niet echt leuke lange opdrachten gezien.
Ik had in een andere RLSwel een leuke opdracht gezien. Buiten een bak met ballen hangen met een opening en dat de bewoners om en om die opening met hun handen dicht moeten houden. In weer en wind dagen en nachten lang
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |