Vast wel, maar niet zo extreem als Jeff zich hier gedraagt. Hij laat 2 gezichten zien en de ene is de echte Jeff en de ander is een Jeff die een spel speelt. Wie is de echte Jeff?quote:Op zaterdag 22 april 2023 14:33 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dus in een leven buiten de loods gebeurt het volgens jou niet?
Jeff zou dat nooit doenquote:Op zaterdag 22 april 2023 14:32 schreef Dotteke het volgende:
Jeff liegt dat hij barst. Hij zegt nu dat hij al die instrumenten niet aangevraagd om Bern dwars te zitten.
Euhhh hij heeft het wel gedaan omdat Bern die viool wilde
Narcistisch noemt men het ook welquote:Op zaterdag 22 april 2023 14:32 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zijn grootste en nogal nare eigenschap is dat hij zich boven de rest verheven voelt
Toen was hij nog wel jong. 2007? Dat ging er wel anders aan toe😂 Kan nu niet meerquote:Op zaterdag 22 april 2023 14:34 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij teveel naar DGK gekeken en dan vooral naar Huub. Dat is zijn voorbeeld. Heeft hij ook al eens toegegeven in een gesprek.
Anderhalve krat bier, bedoelt ze natuurlijkquote:Op zaterdag 22 april 2023 14:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dacht ik al.
Babette zou het leuk vinden om met een fles wijn aan de keukentafel te zitten met iedereen als het programma is afgelopen.
Ik zie hem nog briesend door de tuin lopen. Jeff is net als Isaac. Lult altijd maar wat. Ene verhaal hier, andere verhaal daar.quote:Op zaterdag 22 april 2023 14:32 schreef Dotteke het volgende:
Jeff liegt dat hij barst. Hij zegt nu dat hij al die instrumenten niet aangevraagd om Bern dwars te zitten.
Het zijn Jeff zijn woorden, niet die van mij. Youtube staat vol met filmpjes van DGK, dus zo vreemd is het niet.quote:Op zaterdag 22 april 2023 14:36 schreef Varen het volgende:
[..]
Toen was hij nog wel jong. 2007? Dat ging er wel anders aan toe😂 Kan nu niet meer
Bern voor het eerst ook , mooiquote:Op zaterdag 22 april 2023 14:37 schreef Dotteke het volgende:
Babette staat weer helemaal aan vandaag, man o man wat ratelt die aan een stuk door
Hij praat nu ook niet zo zijig als met Sasquote:
Die staat elke dag aan. Lullen als brugman. Ze zou een goede verkoopster zijn.quote:Op zaterdag 22 april 2023 14:37 schreef Dotteke het volgende:
Babette staat weer helemaal aan vandaag, man o man wat ratelt die aan een stuk door
Nee , Bern is nu behoorlijk duidelijk en open , ik vind dat wel leuk om te zienquote:Op zaterdag 22 april 2023 14:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij praat nu ook niet zo zijig als met Sas
Als ik drie dagen achter elkaar op een vieze wc bril moest zitten zou ik toch even uitzoeken wie er corvee heeft of heeft gehad en anders zelf even met een emmertje sop de bril schoonmakenquote:Op zaterdag 22 april 2023 14:34 schreef Dotteke het volgende:
Bern zag in de muziek/naaikamer in de venster pak afknipte bruine vieze nagels liggen
Babette zegt dat de wc brillen al drie dagen smerig zijn.
Daar sta ik nog het meest versteld vanquote:
Ze heeft sales gedaan , dus tjaquote:Op zaterdag 22 april 2023 14:40 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Die staat elke dag aan. Lullen als brugman. Ze zou een goede verkoopster zijn.
Ja dat zeker, ging er niet op zittenquote:Op zaterdag 22 april 2023 14:41 schreef Verida het volgende:
[..]
Als ik drie dagen achter elkaar op een vieze wc bril moest zitten zou ik toch even uitzoeken wie er corvee heeft of heeft gehad en anders zelf even met een emmertje sop de bril schoonmaken
Okéquote:Op zaterdag 22 april 2023 14:38 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Het zijn Jeff zijn woorden, niet die van mij. Youtube staat vol met filmpjes van DGK, dus zo vreemd is het niet.
Hij is nu wat vaker los van Sas die houdt zich meer met Jasper bezig. Misschien gaat hij nu los komenquote:Op zaterdag 22 april 2023 14:40 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nee , Bern is nu behoorlijk duidelijk en open , ik vind dat wel leuk om te zien
Ik dacht dat de reden was om te kijken of Bern nu hij een eigen muziekinstrument vroeg ook op de andere aangevraagde muziekinstrumenten op groen ging staan en dat deed Bern dus niet.quote:Op zaterdag 22 april 2023 14:32 schreef Dotteke het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |