ikke wel, leuke liedjes ook, sommigen vind ik echt van de topkwaliteit a la Wicked, Frozenquote:Op maandag 14 augustus 2023 17:37 schreef Karina het volgende:
Die musical episode heb ik niet eens gekeken, snel doorgespoeld, vreselijk dat soort afleveringen.
Prima aflevering gewoon! Alleen de autotune werd wel iets te heftig ingezetquote:Op maandag 14 augustus 2023 17:37 schreef Karina het volgende:
Die musical episode heb ik niet eens gekeken, snel doorgespoeld, vreselijk dat soort afleveringen.
Amazon heeft volgens mij nog steeds de rechten voor o.a. Europa.quote:Op maandag 4 september 2023 10:16 schreef avotar het volgende:
Lower Decks S4 komt vast niet op Prime zeker?
Ik zie daar alleen de eerste twee seizoenen?quote:Op maandag 4 september 2023 10:46 schreef Aether het volgende:
[..]
Amazon heeft volgens mij nog steeds de rechten voor o.a. Europa.
Apart, vorige week heb ik nog afleveringen van seizoen 3 gekeken.quote:Op dinsdag 5 september 2023 07:22 schreef Fleischmeister het volgende:
[..]
Ik zie daar alleen de eerste twee seizoenen?
Ik slinger Sonarr wel weer aan, als het zo moet...quote:Op dinsdag 5 september 2023 08:06 schreef Aether het volgende:
[..]
Apart, vorige week heb ik nog afleveringen van seizoen 3 gekeken.
Dan is er een kans dat seizoen 4 inderdaad niet op Prime komt.
De laatste is echt sterk. De musical aflevering, tsja, ik ben zelf absoluut geen musical fan, maar vond dit niet tegenvallen. Als je goed naar de songteksten luistert dan krijg je aardig wat character development mee.quote:Op maandag 4 september 2023 16:02 schreef Bosbeetle het volgende:
Heb mezelf er nog steeds niet toegezet om de laatste twee afleveringen van SNW te kijkenLater deze week toch maar eens doen.
Neen. Zelfs seizoen 3 niet.quote:Op zondag 10 september 2023 12:33 schreef zoefschildpad het volgende:
Is seizoen 4 van Lower Decks ergens te streamen? Ik kan hem niet vinden op legale kanalen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door wolfrolf op 10-09-2023 17:43:44 ]lekker faxen heel de dag echt genot
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |