En precies dit vind ik dan ook triest gedrag...quote:Op zaterdag 22 april 2023 12:53 schreef engine het volgende:
Nu is Ice ineens teleurgesteld in Ciano. Rollercoaster aan inzichten bij die man.
Gisteren zei hij nog heel wat anders tegen Tiano en Jasper.quote:Op zaterdag 22 april 2023 12:54 schreef Puzzie het volgende:
Ice is teleurgesteld in Marciano zegt hij nou een soort van
Slappe lul is het dus
[ afbeelding ]
Dat snap ik ook niet , het is allemaal wel zwaar over de top reageren om niets begrijp ik uit het hele verhaalquote:Op zaterdag 22 april 2023 12:57 schreef pingu66 het volgende:
Warmt een heisa om een kratje bier van 5 euro.
Alsof die Marciano geen eigen spullen heeft gekocht tijdens zijn managerschap. En die zweerpakken waarom koopt hij die niet van zijn 300 Euro?
En Marciano en gezonde voeding nou dat was wel aan het eten op de filmmarathon te zien.
Bovendien heeft die nep streetboy telkens op groen gestaan voor het roken ( met zijn grotexhart kwaal)
tja , dat is Isaac, zijn we inmiddels wel gewend van hem, zo de wind waait, waait mijn rokjequote:Op zaterdag 22 april 2023 12:58 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Gisteren zei hij nog heel wat anders tegen Tiano en Jasper.
Ja daarom vind ik het ook zwaar hypocriet allemaalquote:Op zaterdag 22 april 2023 12:58 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Gisteren zei hij nog heel wat anders tegen Tiano en Jasper.
Rupi en Immi maken zelf wel uit of ze straight zijn. 😉quote:Op zaterdag 22 april 2023 13:03 schreef Puzzie het volgende:
Isaac is ready for whatever , mensen moeten gewoon straight zijn
[ afbeelding ]
Is het ook. Isaac vertelt in iedere kamer een ander verhaal.quote:Op zaterdag 22 april 2023 12:55 schreef Puzzie het volgende:
[..]
En precies dit vind ik dan ook triest gedrag...
Ja nasty gedragquote:Op zaterdag 22 april 2023 13:07 schreef engine het volgende:
[..]
Is het ook. Isaac vertelt in iedere kamer een ander verhaal.
Lult met iedereen mee,gisteren met Tiano over circus Jeff en nu met Jeff lullen over Tiano.quote:Op zaterdag 22 april 2023 13:07 schreef engine het volgende:
[..]
Is het ook. Isaac vertelt in iedere kamer een ander verhaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |