Het gaat om het uren goedpraten van wat ze gedaan hebben, het rekken en trekken. Het zich in allerlei bochtenwringen om het goed te pratenquote:Op zaterdag 22 april 2023 12:42 schreef schizolientje het volgende:
ik snap de clou van t verhaal niet, één van jullie?
Aaah wat zielig.quote:Op zaterdag 22 april 2023 12:41 schreef Dotteke het volgende:
We hebben een man verloren door hun kutactie
Ik heb gisteren met die man gelopen hij gaat zijn eigenkant
Ze lopen te kutten waardoor Marciano zijn eigen weg gaan lopen
wou jw bezoekje brengen bij eunice mss die slaapt op k2quote:Op zaterdag 22 april 2023 12:44 schreef danaqui het volgende:
[..]
Klopt maar di heeft vannacht lopen klieren deuren hard dichtslaan enzo volgens Kenzi
Weest gewoon eerlijk en zit niet te draaien is zijn motto. Dat is wat Babette de hele dag heeft gedaan gisteren daar valt hij overquote:Op zaterdag 22 april 2023 12:46 schreef Puzzie het volgende:
Ice over zijn broer Marciano![]()
[ afbeelding ]
Maar ik ben het wel eens met Ice : wie zijn billen brandt moet de op de blaren zitten
En terecht dat hij daar over valtquote:Op zaterdag 22 april 2023 12:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Weest gewoon eerlijk en zit niet te draaien is zijn motto. Dat is wat Babette de hele dag heeft gedaan gisteren daar valt hij over
De actie van de pajasietos gistermorgen.quote:
Ze hebben eergisteren nacht met 6 man een krat bier, 3 flesjes bier en een fles wijn opgedronkenquote:
Wat is dat dan?quote:Op zaterdag 22 april 2023 12:48 schreef engine het volgende:
[..]
De actie van de pajasietos gistermorgen.
Ik denk clownsquote:
quote:Op zaterdag 22 april 2023 12:48 schreef engine het volgende:
[..]
De actie van de pajasietos gistermorgen.
oke, dat kreeg ik wel mee maar geen idee dat dit nog steeds een hot item is, hooguit t liegen en achteraf betalen enz, Maar ze schrijft t op denk ik , verboden briefjesquote:Op zaterdag 22 april 2023 12:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze hebben eergisteren nacht met 6 man een krat bier, 3 flesjes bier en een fles wijn opgedronken
Daarna in kommen geschreven
In de kas werd er ook over Babette gepraat door Marciano en Sasha. Jasper kwam storenquote:Op zaterdag 22 april 2023 12:48 schreef Harry het volgende:
Ja dus, Zoe en Babette hebben het gesprek van Isaac en Moraima afgeluisterd.
Zoe heeft inmiddels Isaac op een openstaande deur gewezen.
Zoe tegen Babette: Isaac zei, iedereen mag alles van mij weten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |