Heeft Babette kinderen??quote:Op zaterdag 22 april 2023 12:22 schreef Dotteke het volgende:
Babette wil de maand sept nog in Nederland blijven. Vast wel de nodige interviews hebben zegt ze. Jeff denkt dat dat wel zal meevallen.
Maar dan blijft ze nog een maandje voor haar kinderen en moeder en dan gaat ze toch wel weer de hort op.
Neequote:Op zaterdag 22 april 2023 12:25 schreef Harry het volgende:
[..]
Heeft Babette kinderen??
En, waar halen ze dat toch vandaan, dat er veel interviews volgen na een exit? Kim W vertrok ook op die manier.
Janet bedoel jequote:Op zaterdag 22 april 2023 12:22 schreef Dotteke het volgende:
Babette wil de maand sept nog in Nederland blijven. Vast wel de nodige interviews hebben zegt ze. Jeff denkt dat dat wel zal meevallen.
Maar dan blijft ze nog een maandje voor haar kinderen en moeder en dan gaat ze toch wel weer de hort op.
Ik denk dat daar Janet moet staanquote:Op zaterdag 22 april 2023 12:25 schreef Harry het volgende:
[..]
Heeft Babette kinderen??
En, waar halen ze dat toch vandaan, dat er veel interviews volgen na een exit? Kim W vertrok ook op die manier.
Ik zit naar Jeff en Janet te luisteren en ik zie Babette in op de streamsquote:Op zaterdag 22 april 2023 12:25 schreef Harry het volgende:
[..]
Heeft Babette kinderen??
Juistquote:
JW slaapt toch niet op die kamer?quote:Op zaterdag 22 april 2023 11:04 schreef danaqui het volgende:
Eric moet van Kenzi tegen JW zeggen dat hij zachtjes moet doen met de deuren, wat dacht je er van om het zelf te doen draak
Geen idee, maar hij kan wel op die kamer komen of hij gooit de deur van zijn eigen kamer dicht en het dreunt door kan ookquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |