Als het enigszins kan ben ik er bij. Wil die kudde mafklappers wel 's in het echt zien.quote:
Was daarvoor ook al wel een begrip in Hilversum moet ik zeggen. Weet niet zeker of dat met de kwaliteit te maken had.quote:Op zaterdag 22 april 2023 10:33 schreef Paul het volgende:
Beroemd en rijk geworden door Braddie toch
Alteca, schijthokquote:Op zaterdag 22 april 2023 11:54 schreef NaarMensje het volgende:
Als ik de Ateca en/of de 1000SX heb ga ik er ook wel even een keer langs.
Geen idee wat een Alteca is, maar een Ateca is een bazenbak.quote:
Voorwielaandrijving + hoge instap + hoog zwaartepunt + hoog gewicht, hoe kut moet zo'n boomerhok wel niet rijden.quote:Op zaterdag 22 april 2023 16:29 schreef NaarMensje het volgende:
[..]
Geen idee wat een Alteca is, maar een Ateca is een bazenbak.
Als een vliegend tapijt vergeleken met de grootste kutauto allertijden de Fiesta.quote:Op zaterdag 22 april 2023 16:40 schreef Centenbak het volgende:
[..]
Voorwielaandrijving + hoge instap + hoog zwaartepunt + hoog gewicht, hoe kut moet zo'n boomerhok wel niet rijden .
Ik wed dat een Fiesta 10x rapper over een circuit te jagen is met vergelijkbare motor/vermogen.quote:Op zaterdag 22 april 2023 16:41 schreef NaarMensje het volgende:
[..]
Als een vliegend tapijt vergeleken met de grootste kutauto allertijden de Fiesta.
Het bochtenwerk doet een Ateca vele malen beter, maar veel plezier op jouw circuit.quote:Op zaterdag 22 april 2023 16:42 schreef Centenbak het volgende:
[..]
Ik wed dat een Fiesta 10x rapper over een circuit te jagen is met vergelijkbare motor/vermogen.
quote:Op zaterdag 22 april 2023 16:51 schreef NaarMensje het volgende:
[..]
Het bochtenwerk doet een Ateca vele malen beter, maar veel plezier op jouw circuit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |