quote:Op vrijdag 21 april 2023 13:18 schreef Silves het volgende:
[..]
Achterbaks, of net degene die wel zijn bek opentrekt..mss te veel maar hij doet het wel..de achterbakse zitten allemaal in de kas te roddelen, maar te bang om die bek open te trekken..ja ik bedoel al die halve dooie
Duurt veel te lang dus alles wordt weer in de doofpot gedaan vrees ik...vorige keer waren ze sneller.quote:Op vrijdag 21 april 2023 13:21 schreef Silves het volgende:
[..]
En die mooie gele kaart in de brievenbus..
Is ze bang dat ze haar zak appels en melk niet meer krijgt?quote:Op vrijdag 21 april 2023 13:21 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Mirthe wilde met Babet gaan praten, maar JW heeft het haar uit het hoofd gepraat
Dat hopen wij, maar zal wel weer niet gebeuren, het reuzenkind moet beschermd wordenquote:Op vrijdag 21 april 2023 13:21 schreef Silves het volgende:
[..]
Laat mij raden, als Jeff die kom had gegooid, had je dan ook op die mooie gele kaart zitten wachtenquote:Op vrijdag 21 april 2023 13:21 schreef Silves het volgende:
[..]
Jeff is wel slimmer dan te gooien met spullen, die doet alles met de mondquote:Op vrijdag 21 april 2023 13:23 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Laat mij raden, als Jeff die kom had gegooid, had je dan ook op die mooie gele kaart zitten wachten![]()
Ik weet het antwoord al
Waarom vraag je het dan? elke gele kaart is welkom, elke 10.000 euro eraf is welkom..Mag Erik nog langer werken..quote:Op vrijdag 21 april 2023 13:23 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Laat mij raden, als Jeff die kom had gegooid, had je dan ook op die mooie gele kaart zitten wachten![]()
Ik weet het antwoord al
quote:Op vrijdag 21 april 2023 13:25 schreef Aardbeienmoes het volgende:
JW: dit is ons leerproces, alhoewel, ik heb alles al meegemaakt en leer hier niets meer
Dit is wat Jeff doet met mensen en hij heeft zijn fansquote:Op vrijdag 21 april 2023 13:23 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Jeff is wel slimmer dan te gooien met spullen, die doet alles met de mond
Meteen ook alleszeggendquote:Op vrijdag 21 april 2023 13:27 schreef mootie het volgende:
Kanonne, Bep en Wendy zichzelf nog steeds aan het goedpraten samen.
En zijn haters, zoals in elke RLSquote:Op vrijdag 21 april 2023 13:28 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dit is wat Jeff doet met mensen en hij heeft zijn fans
Ik ben een haterquote:Op vrijdag 21 april 2023 13:30 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
En zijn haters, zoals in elke RLS
Ja dat is wel irritant... ook lullig.. ik was er vannacht ook even maar was niks te beleven en inderdaad nu dit..quote:Op vrijdag 21 april 2023 13:19 schreef spapaars het volgende:
[..]
Maar het gaat over afgelopen nacht, en dat waren op de streams slapende mensen.
Misschien zat kamer 5 daar lekker mee te zuipen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |