Ja, er staat niets in de weg om het niet te verlengen, nieuwe bewoners dit lopende seizoen al toevoegen en de oude deelnemers die overblijven de finale laten spelen van dit jaar, en zo krijg je een Utopia-achtige aanpak want dat liep ook gewoon door met constant nieuwe inwoners.quote:Op vrijdag 21 april 2023 13:05 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Van mij mag het mits er sommigen terugkeren en nieuwe aanwas eraan toegevoegd
ja gezellig overblijven met die halve dooien, lekker gesprekken horen..oi die hebben niks te zeggen tegenelkaar..have funquote:Op vrijdag 21 april 2023 13:09 schreef utopia2.0 het volgende:
Jeff weer dreigen, stem de FUCK op mij. Babette, dan ga ik ook naar huis. Beiden naar huis, make my day
hoeft ze zich niet meer te vervelenquote:Op vrijdag 21 april 2023 13:13 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Moet alle make-up straks weer opnieuw
Dus een grote bek en achterbaks worden gewaardeerd. Blijven blijven blijvenquote:Op vrijdag 21 april 2023 13:12 schreef Silves het volgende:
[..]
ja gezellig overblijven met die halve dooien, lekker gesprekken horen..oi die hebben niks te zeggen tegenelkaar..have fun
Dan heeft Zoë weer wat te doen, ze verveelt zich rotquote:Op vrijdag 21 april 2023 13:13 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Moet alle make-up straks weer opnieuw
Ze kijken vaak in een spiegel, maar vergeten daarbij één ding te doenquote:Op vrijdag 21 april 2023 13:14 schreef mootie het volgende:
Ff kort, alles ligt aan de anderen.
Op beide streams.
hand in eigen boezem steken kennen ze niet, al vanaf het begin nietquote:Op vrijdag 21 april 2023 13:14 schreef mootie het volgende:
Ff kort, alles ligt aan de anderen.
Op beide streams.
Achterbaks, of net degene die wel zijn bek opentrekt..mss te veel maar hij doet het wel..de achterbakse zitten allemaal in de kas te roddelen, maar te bang om die bek open te trekken..ja ik bedoel al die halve dooiequote:Op vrijdag 21 april 2023 13:15 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dus een grote bek en achterbaks worden gewaardeerd. Blijven blijven blijven
Ik hoop zijzelfquote:Op vrijdag 21 april 2023 13:18 schreef xsaskiax het volgende:
Kenzy: als ik mijn make up doe gebeurt er iets slechts die dag....... vandaag heb ik het EXPRES gedaan!!!!!
Meestal komt er dan een brief or someone is going awayyyyyyyyyy
Maar het gaat over afgelopen nacht, en dat waren op de streams slapende mensen.quote:Op vrijdag 21 april 2023 13:14 schreef Frummelie het volgende:
Al met al worden we wel verwend met deze streams...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |